Spring naar bijdragen

Zondag 2 juli


Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd katriena!! netjes hoor! Ik ben nu 4 maanden geleden begonnen met tactus en inmiddels dus ook afgerond maar helemaal AdB ben ik nog niet al laat ik het niet de spuigaten meer uitlopen.. tenminste.. pfff, ja dan moet je maar niet vrij zijn en zulk mooi weer hebben. Dat triggert wel hoor!!

Zo, ik heb een paar uur bij moeten lezen maar ik ben er weer, goed he dat het kabinet gevallen is, ik stond te juichen in de kamer toen ik het hoorde.. yes yes yes!!

en nu ga ik mijn hond uitlaten en mijn warme klamme bedje in... of wie weet, doe ik wel raar en open ik het nieuwe dagdraadje wel!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai this is Cookie speaking.

Nog wel hoofdpijn maar het gaat (beter).
Redelijk goeie dag gehad met grut naar de Lek geweest (rivier, graslandje, bomen, windje). Erg aangenaam, rustig en gratis. en 10 km van hier (te fietsen ware het niet dat......).

Met Jackie Onassis Zonnebril, petje en maxi Voltarène dosis net te redden.

Blij dat ik die krengen niet nodig meer heb ivm katers.

Welterusten, morgen meer van jullie minister van Koekies en Kompjoeters (even niet). Heb net pc terug, he-le-maal leeg. Tja, geef je les (mensen, maak altijd een backup) en kom je er zelf niet aan toe. Foto's gered door truukje, via-via maar morgen investeren in nieuwe (externe) harddisk, als Windows dan vastloopt (is zeldzaam maar kan) doe ik alle data bewaren op externe schijf met USB- aansluiting. Her-installatie kostte me 150 fleuri, en ik ben alles kwijt wat ik in twee jaar had verzameld. Grrrrrr.

Verder okee, kids uitgeleefd in water. Mosselen gevangen (heet dat zo) morgen mee naar school, we hebben er een parel in gedaan. Zoon kan erg goed verbaasd doen. De grap is al uitgewerkt. Wil er eigenlijk bij zijn. Leuk toch.

Jelui ziet, Koekie weer op stoom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...