Spring naar bijdragen

dipje hier, dipje daar, dipje overal

tapas

Aanbevolen berichten

Lieve Fran,

Ik houd me aanbevolen voor een invitatie en een inventieve gedachten-verwisseling over de huidige toestand van leerlingen, maatschappij en politiek.

Ben beschikbaar voor goed gemotiveerde uitnodigingen in mijn privé-bux. (met een aardappel in de bek klinkt box als bux surrie).

:present: alvast als geste.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond juist alleen met de kids weg leuk. Maar ik weet niet anders en dat scheelt ,denk ik.
Alleen weg vind ik ook geen probleem maar dan ga ik niet op een strand liggen. Er is altijd aanspraak als je dat zou willen. Een groepsreis heb ik ook wel eens gedaan en ook dat ging goed, al ben je dan wel een beetje verplicht sociaal bezig te zijn, al ontrek ik me dan ook regelmatig van de groep.
Met vriendin weg is ook gezellig. Dit jaar zou ik juist wel even weg willen maar dat zit er niet in.

Ik weet nog dat ik toen ik het pas "alleen" moest doen ik heel verdrietig werd van gezinnen die samen wat deden. Maar dat werd ik al snel beu want je maakt jezelf dan ook verdrietig.
Toen heb ik een aantal jaren gehad dat ik in het buitenland woonde en bijna niemand kendde en toen ben ik dingen met de meiden gaan doen, wel naar een restaurant met zijn drietjes en wel erop uit voor de weekeinden. Alleen ging ik dan rustig naar een voorstelling of museums of ook wel eens wat eten.

Ik wil heel graag van mijn leven genieten, dingen zien en dingen doen, alleen is niet zielig maar anders.
Natuurlijk ken ik het Remi gevoel ook maar ik ga niet zitten wachten om te gaan leven, leven moet je nu.
Het is eng de eerste keer maar het went en dan geniet je er niets meer of minder van.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...