Spring naar bijdragen

Woensdag 5 july


anjo

Aanbevolen berichten

Anjo

Met smart wacht ik..... en wacht ik ..... en wacht ik ...... op een invitatie? Of was het visitatie? Of zijn mijn hersens gesmolten? Nou ja allen wees gerust, bij mij valt dat niet op.

Daar gaan we weer voor de derde keer proberen, yuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LAAT HET REGENEN VANDAAG! Heel hard en heel lang alles goed als het maar afkoelt.

Tis nu erg vroeg in de ochtend en heb vannacht mijn bed omgetoverd tot een waterbed! Toch wel 4,5 uur geslapen en ga zo maar werken (ahum geen ambities ofzo hoor alleen ben ik dan vanmiddag heerlijk vroeg thuis).

Succes met de aanhoudende hittegolf!

Angel6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herken mij helemaal niet in het beeld als zou ik gedanst hebben. Het is hier trouwens nog steeds akelig droog, dus ik denk dat er in jouw deel van het land iemand gedanst heeft, Fran.
Mijn dansen hebben zowieso maar een bereik van 300 meter, zeer plaatselijk dus.

Ik heb heerlijk geslapen, beetje woelig vanwege de warmte, maar toch. Zometeen de tuin sproeien voordat de zon erbij komt, want anders 'verbrandt' alles.

Winnie, aangezien je een eigen draad hebt nu (sjiek hoor!), voor jou een extra hart onder de riem:
hou 'm droog, zet 'm op en geef 'm van katoen (niet één of andere menging met polyester, veel te heet met dit weer).

Een fijne dag allemaal!

Liefs,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dierbaren, de weergoden hebben rond 8.30 hun water laten vallenvin Opzomerland en hoorde het er ook donderen. Stad nat ik z**knat. Kom als een verzopen kat bij de GGD.

Hoop dat jullie nu je zin hebben:P


maar er weer een fijne natte dag van

CG

----------

Droog is beter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ARGHHH hier nog steeds kurkdroog! Laat de regen svp snel naar het midden van het land doorkomen.

Sorry CG maar ik ben niet gemaakt voor hittegolven! Dus een regenbui is nu van harte welkom. OK moet alleen weer niet de hele dag duren.

Angel6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is ook nooit goed he. Zitten we allemaal weer om regen te smeken. Ik ook hoor. Hier regent het nog en benauwd dat het is in huis! Ik ga vandaag dagje rust houden. Die warmte hakt er bij mij nogal in. Dus alles tegenelkaar open en hup weer terug in bed.

tot horens,
emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hai allen,
ja ik ben er nog wel,maar blink wel uit in afwezigheid op de dagdraden.
hier regent het niks,alleen uit mijn ogen
mijn ambulante psychisch hulpverlener was hier vanmorgen een uur
en hij zag dat het niet goed ging en dat vertelde ik hem ook
en verder niks
mezelf toch bijna een uur "groot" (?) gehouden
hij is de deur nog niet uit of ik stort in
waarom heb ik mezelf niet beter bij hem geuit???
ach,het komt wel weer goed zeg ik nu tegen mezelf
maar ik kan me wel voor mijn hoofd slaan
liefs lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Katrina!
Ik schroom te vaak om mee te doen op het forum.Zeker ook als het slecht gaat.
Ik wil zkers graag weer vaker aktief meedoen op het forum.
Dit is in ieder geval hoop ik een goede zet geweest om weer van me te laten horen.
Op een crystal cleare dag met lemon.Staat nu naast me.Dus daar ga ik maar voor.
Ik ben zeer depressief maar dat greintje humor is vaker mijn redding geweest.
Iedereen die ik nog niet ken welkom hier.
Spreekt de vaak zelf afwezige Lola
:present:voor iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lola, blij dat je er ook weer bent. Stom he dat je dat doet, net of er niets aan de hand is doe ik nl ook en weet je. de enige die er last van heeft is jezelf.

Ik weet het zo goed te vertellen maar moet hier zelf ook aan werken. Kop op Lola je hoort (lest nog van mij_)

Oke, terug naar draadje Winnie:

Winnie ik schrijf niet vaak hier maar soms raap ik alle moed bijelkaar en doe het gewoon

Lief zeg een draadje voor jou apart gemaakt, vanwaar die eer? Ja sorry dat komt omdat ik niet actief meedoe denk ik dat ik soms denk war gaat dit over!
Maar toch leuk!!!! of niet dan!
Zal snel even Homokineet opzoeken want ben ook nieuwsgierig geworden. Is het een keet voor homo's????:)
Nee hoor grapje.
Ben zo terug met het antwoord

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb het gevonden!!!

bij deze:


HOMOKINEETTREKKER VAN SCANGRIP

Onmisbaar stuk gereedschap om op een veilige en milieu verantwoorde wijze homokineten te scheiden van de aandrijfas.

Bezoek onze site www.toolclub.nl om een demonstratie video te bekijken van deze homokineet trekker.

Nog niet echt duidelijk maar toch....
Het is onmisbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ha Erica,kom maar vaker weer op het forum hoor!
Leuk dat ook jij de moed bijeen hebt geschraapt en mij/ons meteen
weer verrast met je leuke humor.
En meid,we lezen van elkaar.Knuff
Katrina,ja een clown.
Daar zit wel wat in.
Liefs Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo koekie je berichtje gelezen weet niet waar je het over heb maar de laatste zin stond mij wel aan nu ik heb mijzelf ook een cadeautje gegeven gel voor mijn haar en twee gezicht maskers ik was wel haast 10 euros kwijt maar ik ben nu haast 1 maand nuchter dus heb ik genoeg geld overgehouden nouw ja overhouden valt ook wel mee je geeft het gewoon aan andere dingen uit gelukkig woon ik niet dicht bij de winkels anders zou ik veel meer kopen heel veel liefs mismaff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lola meissie,

Fijn dat je ons weer gevonden hebt! Ik vind altijd dat als ik depri ben het forum juist heel fijn. Iets om me aan vast te houden.

Koekie,
Sorry meid, natuurlijk ben je welkom. Ik had het niet in de gaten, zit de laatste tijd behoorlijk in mijn eigen navel.

De alcoholdamp verdampt rond mijn ogen en wat ik zie is niet fraai. Ik ben eigenlijk een beetje paniekerig, de enige oplossing is gewoon heel blond te zijn en hulp te vragen. En dat ga ik dan maar doen.
Het is een goed teken dat ik nu dingen weer op pak, als ik depressief ben maak ik geen post open en ontwijk ik alles en maak er zodoende een grote puinhoop van. Maar dit is wel erg extreem zelfs voor mijn doen en er hangt nog een heel groot zwaard boven mijn hoofd.
Toch zie ik al weer een lichtpuntje dus het komt uiteindelijk allemaal wel goed,, niet morgen maar op een keer. nu moet ik gewoon even door de zure appel heen en zorgen dat de radertjes gaan lopen.
Is dat gebeurd dan kan ik het weer vergeten en mij richten op de leuke dingen. De tijd gaat voorbij en elke dag is er een, het is belangrijk om daar de goede dingen van mee te nemen en je niet door het negatieve te laten meesleuren.

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Anjo,

Als blondje kan ik je vertellen hoe fijn het soms is om blond te zijn of te doen alsof....... Echt waar, dus neem de stap moet je zien hoeveel er voor je geregeld kan worden. Dat is zo fijn, nog veeeeeeeel beter dan alcoholdampen.


Heb je hulp bij je depressiviteit of moet je alles alleen opknappen. Je klinkt wel alsof je wat hulp gebruiken kunt, moeten de hulptroepen bij je langskomen! Doe het met alle liefde.

sterkte en knuf CG

------------
Nat is lekker, droog is beterder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag één ding geleerd wat ik eigenlijk al lang weet en dat is zolang je niet door je weerstand heen gaat de depresie niet snel over gaat. Ik ben vandaag door mijn weerstand van dingen regelen, opruimen bellen naar instanties, gegaan en nu voel ik mij licht.
Echt gewoon de dingen die je moet doen ook doen!

Nou, ik ga straks voetbal kijken, die stomme portugesen moeten niet winnen maar zal wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Lola, goed dat je er weer bent meisje, had je gemist. Je hebt het moeilijk op het moment niet? Lucht je hart maar meid!

Erica, ik herken het zo, dingen waar je tegenop ziet uitstellen, en je dan steeds dieper in de put voelen. Eigenlijk zou je die dingen meteen moeten doen hè, kan zo'n gevoel van opluchting geven, goed gedáán hoor!!!

Ik had gisteren van Tosca een roosje gehad, nog bedankt Tosca, en dat mocht ik nog doorgeven, nou bij deze Lola een:present: en Erica een:present:, ik ga nu een beetje buiten mijn boekje, want had er maar één weg te geven, maar heb er lekker zelf eentje bijgemaakt, en daar mag ik mee doen wat ik wil!
Lola en Erica, het is jullie gegund!!!

En Koekie, er zat nog geen zak drop bij de post hoor!! Te druk gehad vandaag met je nieuwe speelgoed?
Meen me ook te herinneren dat je nog 2 anecdotes tegoed had voor ons, of heb ik eroverheen gelezen, ik kan het soms niet meer volgen hoor, met al die draadjes, maar ja we hebben er zelf voor gekozen, en dan mag je niet mopperen hè!

Anjo, gaat het weer een beetje? Heb je je kleindochter al op bezoek?

Winnie is je wasje al droog? Gaat goed met je geloof ik hè? Houden zo hoor!

Angel6 heb je vandaag regen gekregen? Hier in het zinderende Zuiden nog geen druppel hoor, nou, 2 dan misschien.

Emma lekker uitgerust?

Twan een beetje stil vandaag? Moe van de "mannenzaken"? Of van het dansen?

Verder iedereen een zwoele zomeravond gewenst!!!!

Verientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ben ik ook weer even.. ging allemaal even wat minder weer.. grmpffff... maar vandaag weer netjes droog, en weer beginnen aan een nieuwe schone lei. Ik heb eigenlijk de hele dag en avond zowat gewerkt. Heb je vakantie komen alle prive-klussen tegelijkertijd om de hoek kijken.

dus nu de pc maar eens uit gaan zetten, hondje uitlaten, bijtijds het nestje in en morgen weer met frisse moed verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...