Spring naar bijdragen

gewoon stoppen

fleur

Aanbevolen berichten

Jongens allemaal, dit loop zo niet. Ik vind dit niet kunnen. Tosca en Kathrina, effe stap op de plaats.
Iedereen kan zich aangevallen voelen door wat er nu gebeurd.
We zitten met zijn alle op de kast, en dit gaat nergens over!!!! We zijn lekker vaag bezig!
Als mensen een probleem hebben dan moeten ze daar de persoon in kwestie op aanspreken in een pb,
alleen zo kunnen misverstanden uit de weg geruimd worden. Zolang er geen pb in je vakje ligt, niet reageren en je niet aangesproken voelen.

Pils, ik ben blij dat je veel aan het forum hebt gehad maar dit kan niet. Ik snap dat er een verbondenheid is tussen bepaalde mensen, dat lijkt me niet meer dan logisch. Alleen dit is niet constructief.

Dit forum dient veilig te zijn voor een ieder die hier komt, wij zijn hier om elkaar te steunen en van gedachten te wisselen. Niet voor dit gedoe.

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ojee, het is weer zover.. volgens mij is dit een 2 maandelijks terugkerend gebeuren op basis van miscommunicatie. Zou het eraan liggen dat we allemaal vrouwen zijn? of overgevoelig zijn? Ik lees het nu allemaal pas en vind het zo ontzettend jammer als de oude garde nu in 1 keer op gaat stappen. Jullie zijn zo'n beetje de oude wijze vrouwen hier op het forum en onmisbaar.. ik kan wel heftig gaan reageren, maar merk vooral dat ik er boos van word, iedereen trekt zijn eigen conclusies en neemt zijn eigen beslissingen, maar op deze manier vind ik het niet leuk en niet goed.. in 1 keer de hele oude bubs dag moeten zeggen dat doe ik dan ook niet, niet op deze manier. Weggaan is goed, maar afscheid nemen hoort daar ook bij! En op deze manier van "zo vind ik het niet meer leuk dus toedeloe" vind ik geen waardig afscheid!

afscheid nemen van iets wat je ooit heel dierbaar is geweest hoort gepast te gebeuren!! Van beide kanten!

Wat heb je aan dit forum gehad, wat kan je nieuwelingen nog meegeven.. dat zou ik dan toch minstens van de opstappers willen weten... en dan kunnen wij als forumleden vertellen wat wij aan jullie gehad hebben.. dat is tenminste een waardige afsluiting!

grmpffff.. ik ben boos!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hie hoeft niemand op te reageren, ik spui even want ik ben ook boos. Ik ben cynisch dat weet ik dus ik probeer mijn wantrouwen op dit forum, na een geleerde les, in te houden.
Echter gisteren had ik het idee, als er nu iemand hier flink te keer wil gaan dus onrust stoken voor de kick dan ligt dat nu wijd open. Ik ken Pils niet, ik heb hem nog nooit on-line gezien, hij gooit gisteren zijn bijdrage in de groep en ik zie dat hij on line blijft. Mijn wantrouwen was al aanwezig maar gisterenavond ten top. Vanmorgen zie ik hoe hij zijn boodschap heeft veranderd en dan denk ik, potjan, ik had gelijk.
Wat is er leuker dan de stok in het hoenderhok gooien en is dat niet fantastisch gelukt!!!

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...