Spring naar bijdragen

alcohol de baas forum

mismaff

Aanbevolen berichten

hallo ik dacht bij mijzelf ik zal ook maar weer eens een keertje schrijven heb een tijdje niks van me laten horen ik ben de 14e weer een maand nuchter en daar ben ik erg blij mee daar voor ben ik een jaar en haast drie maanden nucxhter geweest en heb het zelf zolang volgehouden zonder erg veel hulp allen de zin in nuchter te blijven ik had toen mijn hele kast vol met drank staan maar nu kan ik het niet meer en dat geef ik ook toe ik hoop dat iemand mij eens schrijft want ik ben waar ik woon veel alleen gelukkig heb ik mijn pc dat is mijn aller liefste vriend geworden ik heb gelukkig dagelijks contact via de pc met mijn familie in nederland zelf woon ik in spanje in een klein dorpje daar wonen niet veel nederlanders en ook niet veel engelse in een klein dorpje verder op woont een noorwegenaar en met hem ga ik drie keer in de week naar de AA en dat doet mij heel veel goedmaar hij gaat a.s. wownsdag voor 7 weken terug naar noorwegen op vacantie dus dan ben ik een vriend kwijt in die tijd ik hoop op wat reacties veel liefs van mismaff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mismaff,

Tuurlijk zal ik je schrijven, hartstikke goed dat je het alweer een maand volgehouden hebt. Je schrijft dat je nu moeite heb met een kast vol drank, moet je die in huis hebben of kan je de drank die je hebt weggeven.

Kan je ook wat specifieker zijn in de hulp die je nodig hebt? Koekie schreef van de week over Buddyschap en met elkaar een afspraak maken 's morgens of je wel of niet drinkt. Heb je hier iemand op het forum waarmee je een buddyschap wil aangaan?

Laat t weten als het dreigt mis te gaan dan rukken we uit en komen je helpen, van te voren kunnen we meer doen dan achteraf.

liefs CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo chinagirl
bedankt voor je reactie was erg blij mee ik heb op dit moment geen sterke drank meer in huis die heb ik aan mijn pc mannetje gegeven het was niet veel meer maar het waren toch zo iets van 7 flessen
ik heb vorige week fotoos laten maken en gisteren de uitslag gehad in de foto van mijn elleboog zagen ze iets het leek op een geheelde gebroken breuk en in mijn nek bij de zesde wervel was ook iets fout
de dokter denkt dat ik een nekband zal moeten dragen dat lijkt mij niet zo leuk in de hitte hier gisteren avond was het nog 40 graden en in de morgen om negen uur was het al 32 graden ik heb zelfs de fan aan gehad wat ik normaal zelf niet gouw nodig heb ik heb hier een vriendin die mij helpt als ik echt in de problemen kom om weer te gaan drinken maar je weet het als een alcoholist die drang nu een maal krijgt dan moet het ook gebeuren en dan kan je net zoveel mensen kennen die je willen helpen dan trek je het er niks van aan nu in ieder geval voel ik me nu goed ik heb van de dokter antabus gekregen maar ik weet nog niet wanneer ik die ga innemen zolang het niet nodig is doe ik het nietheel veel liefs van mismaff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Mismaff,

Sluit me bij Francesca aan wat betreft de chiropractor. Ben daar zelf erg meegeholpen geweest toen ik ben afgekeurd voor mijn rug. Als je daar toe besluit zorg dan wel dat je een geregisteerde erkende chiropractor zoekt, weet verder niet hoe dat zit in Spanje.

Je geeft aan dat je een nekband moet dragen, met welk doel, hoelang.

Als ik je verhaal zo lees over de drank vraag ik me af waarom je de Antabus nog niet slikt. Je geeft zelf aan eens een alcoholist altijd een alcoholist. Dat kan dan wel zijn maar er zijn dus genoeg middelen om te voorkomen dat je dat gaat gebruiken. Wat weerhoudt je om Antabus te slikken?

liefs CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...