Twan Geplaatst 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2006 Dag Lieverds,Dan maar zo.Twee draden, kies maar!Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2006 Twan, heb je je maand nu al? Dacht dat het vandaag of morgen was.In ieder geval: Heb ff gecheckt: zal op 12 juli zijn, niet?Nu ja, je cadeautje heb je al.Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2006 Lieve allemaal,Kunnen we weer A.U.B. weer verder gaan en tot de orde van de dag overgaan. Wens ons allen, die zijn overgebleven, een lach, een traan, een schouder en vooral empathie. Nog 1 vraag aan iedereen die wil deelnemen: gebruik emoticons om zaken te verduidelijken. We zitten nu eenmaal met een plat beeld zonder intonatie en non verbale uitdrukkingen. We hebben de afgelopen tijd gezien hoe verwarrend dat kan overkomen. Dus maak gebruik van die dingen, daar zijn ze voor of schrijf het er anders gewoon achter het geschrevene. Sterkte voor ons allen, zij die zijn geweest, zij die nu zijn en zij die nog gaan komen.liefs CG:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 Hallo aan iedereen!Ik ga vandaag Erica's devies opvolgen: gewoon doen wat je moet doen, hoe moeilijk of vervelend ook. Ik heb namelijk een gigawaslijst van dingen die ik al een eeuwigheid uitstel...Fijne dag allemaal,Francesca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 11 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 Goed zo Francesca!Mijn moeder zou zeggen: "Moeilijk gaat ook."Succes,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 Mijn moeder riep dan op mijn vader... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 Ha, Fran.Doen meid!! Hier kampioen uitstellen en het brengt niets dan spanning en moeilijkheden.Ik hoop dat het je lukt want het kan hardnekkig zijn, dat uitstellen!Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 Vandaag heb ik ook zo'n doe dag.. morgen komt de kringloopwinkel dus ik moet echt al mijn zooi vandaag uitgezocht hebben, kleding, meubels, troepjes.. zorgen dat ik weer ruimte krijg op mijn bovenetage (letterlijk en figuurlijk ) .. laten we ervandaag dus maar een collectieve uitstelwerkzaamhedendag van maken!!! hebben we vanavond weer een positief forum!goeie moeder heb jij trouwens Twan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 11 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 Hoi Tapas,Mijn moeder is zwaar ok, en we hebben nu al een positief forum!De collectieve uitstelwerkzaamhedendag klinkt goed, maar moet dat vandaag? Ik zou het liever een andere keer doen...Liefs,Twantoegevoegd: doet me denken aan een mededeling die ik ooit zag: "De cursus 'omgaan met teleurstelling' gaat vandaag niet door." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 Hai allen,ik ben er ook zwaar aan toe om de draad weer op te pakken.Mijn doel is de post te openen.Klinkt simpel maar ik schiet al in de stress bij het idee alleen al.Soms valt het dan achteraf mee.Daar hoop ik nu ook op.Heb al een stapeltje liggen.Dus kop dr veur.Zit wel erg ermee dat mijn vriend vrijdag misschien ontslag krijgt.In ieder geval is dateen bron van spanning thuis.En een aanleiding voor hem om veel te blijven drinken.Of nog meer dan dat.Balen hoor.Want ik heb/had ook trek maar ben er vanaf gebleven.Met moeite hoor.Liefs LolaGoed trouwens van je Twan!!!En voor een ieder hier een:present:voor al het geknok om ADB te zijn en elkaar te ondersteunen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
romanski Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 Hoi l lolaik heb een briefopenerR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angel6 Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 Beste Lola,Super goed dat je ondanks je trek eraf bent gebleven! Spanning zorgt er voor dat je zin hebt om te gaan drinken (althans dat ervaar ik zo). Het is dan juist de kunst om zo sterk te blijven en zeker als je partner wel blijft drinken.Verdient wel een pluimAngel6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
romanski Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 het gekke (bij mij alleen?) is dat ook ontspanning, goed gevoel je kan verleiden tot..dat maakt het vind ik we errug lastigR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 Ha lieve Angel en Romanski,beiden bedankt!!!Ik zit eigenlijk dus k*t in mijn vel maar kies er nuvoor om het op het forum iets luchtig te houden.Bedankt voor de pluim en R bedankt voor de briefopener die ik never zal gebruikenwant ik scheur uit zenuwen altijd mijn post open.Tjaaaa.Dat ga ik dus nu ook doen.Lekker scheuren met die enveloppen.Liefs voor iedereen Lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
romanski Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 je hebt de scheurkalenderde bescheurkalenderen.. de verscheurde enveloppeLola zorg ervoor dat de lieve warme wensen aan jou leesbaar blijvenLiefs R Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angel6 Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 R,Ik heb het ook bij ontspanning en bepaalde associaties waarbij ik altijd dronk (als ik thuis kwam uit het werk, op zaterdagmiddag/avond op zondagmiddag/avond. Maar wonder boven wonder verdwijnt dat gevoel echt naar de achtergrond (althans bij mij). En anders ga ik nog steeds iets anders doen zoals afwassen, wandelen met de honden, stukje fietsen maakt niet uit als mijn aandacht maar flink afgeleid is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
romanski Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 knap Angel, heel knapik weet ook niet waarom ik toch steeds weer toegeef het gaat me waarschijnlijk toch nog te goed of zovond gisteren een hier in de buurt vermist poesje terug, zo'n poesje waar men trane voor liet om het verliesde blijdschap! kreeg gelijk bloemen, kaartje , 50 euro (teruggegeven want ik ben geen premiejager zei ik er maar bij en... een fles bubbelstjaR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verientje Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 He Romanski, had je niet beter de bubbels terug kunnen geven?!!Verientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
romanski Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 daar is maar 1 antwoord op mogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angel6 Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 R,Je had de fles uiteraard wel terug kunnen geven maar dit doe je alleen als je dit echt wilt. Nog niet het juiste moment? Weet niet of je sociaal wil gaan drinken of helemaal stoppen? maar wat ik wel weet is dat het moment van stoppen/minderen echt wel komt (kan overigens wel lang duren zelf heeft het mij 8 jaar gekost om het moment te vinden en heb hiervoor bijzondere capriolen uitgehaald voordat ik besef kreeg dat ik een probleem had wil je dus hiermee niet ontmoedigen hoor!)Wat een zeer goede daad (ben enorme dierenvriend) om een poesje wat vermist is terug te vinden zonder hier ook maar iets voor te willen (geld bedoel ik dan). Zou het ook niet aangepakt hebben! maar je moet ze de kost geven die dat wel doen. Angel6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 Twan,Zag daarnet dat mijn naam op een ander draadje voorbij komen. Vergissing denk ik. Ik raad mensen meestal het gebruik van een loopstok Refusal ofzo wel aan. Het helpt gewoon echt om even het goedje alcohol dus uit je lijf te halen. Dan sta je sterker om te veranderen wat je wilt veranderen. De lichamelijke ellende is dan voorbij.R.Mooi geschreven op dat andere draadje, van de warme chocoladesaus.Ik weet ik moet verwijzen naar de juiste draadjes maar ik ben vandaag niet mijzelf. Dus ik ben bang dat mijn schoonmaak/uitstelafleer tic vandaag "on hold" staat.Fijn, dat je even "de generaal" bent, Twan. Ik zou het echt heel vervelend vinden dat iemand het vandaag moeilijk had en dat niet durfde te melden, uiteindelijk zijn we ( het forum) toch daar voor.Lola,Zet hem op, meiske!! liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 11 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 Hoi Aura, eh... Anjo,Ja, inderdaad, vergissing. Ik heb het veranderd... Ik denk dat ik je opmerking dat je vandaag jezelf niet bent een beetje te letterlijk nam...Als je niet toekomt aan de dingen die je moet doen, probeer je dan in ieder geval wel iets te doen waar je een beetje lol in hebt, of zit dat er ook niet in vandaag?Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 Leuke humor Twan,over dat "te letterlijk nemen" dat Anjo zichzelf niet is/voeltvandaag.En Anjo bedankt!Ik doe mijn best hoor.Liefs iedereen:heart:Lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 HOi Romanski,Welkom terug. Het is meestal het goeie gevoel dat me naar de fles doet grijpen of als ik hard gewerkt heb.Zie het als beloning, maar ja de volgende dag he........ das wat anders dan, dan is het straf:angry:CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden