romanski Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 Lieve mensen,Niet om mezelf alleen, maar vooral om wat ik de afgelopen weken ( na mijn met veren en pek getooide vertrek toch ben blijven volgen)een ieder hier is zo waardevolo voor de een of de ander, dat het niet bestaat dat mensen zich hier niet met warme chocolade/slagroom onthaalt voelen.(en de rekening is voor mij)Romanski Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verientje Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 Wat een enthousiasme Romanski,kom maar op met die chocolademelk, ik hef mijn beker op HET FORUM!Verientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 mag het ook een reep chocola met nootjes en rozijnen zijn!!11111 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
romanski Geplaatst 11 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 CGje kunt ook overvragen hoorR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 Ja kom op zeg, das goedkoper en sneller hoor, ff naar Appie en klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
romanski Geplaatst 11 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 precies CGhet moet weer snel en goedkoop, terwijl ik juist in goudomrande mokken de dampende geur van cacao met een toefje mont blanc wil serverenR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 O Romanski, wat poetisch, mare........geef mij die reep maar op een zilvere schaaltje, deze CG lust namelijk geen warme choc en al helemaal geen slagroom, dus...............als t jou om t even is doe mij dan toch maar die reepCG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
romanski Geplaatst 11 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 smiley Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden