Twan Geplaatst 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2006 Ga je gang maar lekker, hij is er voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 Twan, ik weet dat je een hondenman bent. Dat is mooi. Ik ben zelf een kattenvrouw. Maar soms zijn honden in wezen wolven. Die moet je geen bot geven.Francesca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 11 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 tot nu toe had iedereen ook keurig op het helpende draadje geschreven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 Jaja, blabla. Ik ben BOOS! Je had zelf een niet-helpend draadje in het leven geroepen. Vond dat ik daar even gebruik van mocht maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
romanski Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 heerlijk dat dat ff hier mag boos bozer boostbrul slak en doe de vlucht naar voren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 Deze slak houdt het voor bekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden