Spring naar bijdragen

Ode aan Koekie (en de rest)


Aanbevolen berichten

Nou, als we hier toch allerlei draadjes gaan openen, dan open ik er eentje voor Koekie:

KOEKIE!!!! Ik vind je een moordwijf!!!! (Of mag dat woord hier niet?????)
Ik heb je heel graag gelezen! Je verhalen over de gremlins, en de spruitjes, en de BPM en al de rest!
Toen je die betonnen roos aan Pietje gaf, zat ik zowaar met tranen in mijn ogen.
DAT IS DUS VRIENDSCHAP! DAT IS STEUN!

Ik ben oprecht blij dat ik een glimp heb mogen opvangen van het leven van de doodvreemde vrouw met een heel groot gevoel voor humor en relativeren en met een eigen Koekiaanse taal en met heel mooie metaforen en die oprecht, eerlijk begaan was/is met haar forumgenoten!

Koekie, poets je parels op, borstel je blauwe pluisjespak en doe wat je hart je ingeeft. En als dat is het forum verlaten, dan moet je dat gewoon doen. MAAR ALLEEN als je dat ECHT WILT!

Zo, ik ben opstandig en boos en ik wens onze Koekie het allerbeste!

Francesca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief, Francesca, en helemaal mee eens.

Volgens mij komt Koekie nog wel terug. Misschien met een andere naam (ze heeft op dit forum immers al een aantal incarnaties gehad). Ik zou het zelf heel jammer vinden als ze wegblijft... Ik hoop niet dat ze zich door één of meer koekhappers van het forum heeft laten afjagen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Koekie,

Niet weggaan hoor, we hebben je nog steeds nodig, probeer dat a.u.b. voor ogen te houden, dat ook de nieuwere deelnemers behoefte aan jou verhalen hebben. Blijf je bij je beslissing dan wens ik je het allerbeste met jou en de koekiemonsters.

En............... hou het droog,

liefs CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Koekie mag zeker niet weggaan, maar dat ze er nu niet is is volgens mij omdat haar pc gecrashed was gisteren, en misschien nu nog, denk ik, hoop ik, ja ik hoop niet dat haar pc nog gecrashed is, maar dat dat de reden is dat ze er niet was vandaag, naast dat ze moest werken, dacht ik, hoop ik.

Verientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat iedereen die met een naar gevoel hier weg is gegaan
terugkomt.Maar ik heb wel respect voor de keuzes die mensen maken.
Het is alleen voor mij en zo te lezen ook voor veeel anderen zo jammer!
Ik ben nog zo aan het leren van ieders bijdrage en wil het liefst niemand
missen.

Oprechte knuffel voor iedereen Lola
Ik ben nu alleen dus ik kan wel even mailen en zo
zonder toezicht van vriendlief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lof aan de buren met hun onbeveiligd draadloze internet....

Ik kan heel af en toe ff op de laptop van me werruk lezen/mailen.

Ik vond het niet erg dat ik even eruit lag, want ik heb het tumult maar laten overwaaien (leerpunt !!!!). Tenslotte heb ik (jaaaaaa ik zeg soms dingen die bot overkomen, grote mond maar altijd oprecht) nog NOOIT iemand expres afgekraakt, gekwetst of iets anders, behalve dan meedenken, betonnen rozen uitdelen, Gremlins opblazen, de keukenwekker, het snikkende opschrijven van het verhaal van het gat in mijn hart.

Een kleine rustpauze zal me goeddoen. Ben elke dag bezig met de provider maar heb weinig tijd omdat ik opeens drie dagen ongeveer werk en mijn eigen toko en nog een toko draaiend moet houden.

Mijn kids hebben crisis op vakantie, partner ex is vertrokken met baby, vannacht om 2 uur janken twee spruitjes aan de lijn MAAAAAAAMMMMMAAAAAAAA kom je ons halen..... Helpende gedachte: ik zal het wel niet zo beroerd doen dat ze me missen.

Maar ik heb gisteren een fles gepikt met een smoes ik voelde me zo klote, heb ik me weer aan allerlei mensen verbonden, meegeleefd en dan opeens stort de tent in.
Ergo mijn gevecht is niet teneinde.

Ik heb hier veel, veel mensen zien komen in euforie en gaan met stille trom. Ik wil daar niet bijhoren. Ook niet na bijna 9 maanden.

De woorden in dit draadje doen me erg goed en alle pb's ook al kan ik niet reageren gaan die stomme buren slapen lig ik er weer uit.....

Al 8 maanden ruim begin ik mijn dag en eindig ik mijn dag hier. Ik geloof niet dat het goed is daar boem-bats mee te stoppen en ik hoop dat ik jullie nog kan laten leren van mijn eigen lijdensweg die Alcohol de Baas heet.

Twan, regisseur op de achtergrond, souffleur kruipt uit de bak en gaat dirigeren. Mooi zo.

Ik ga best tevreden slapen, morgen 8 uur weer wijsneuzen met mijn telefooncentrale (tsjessus valt niet mee, zoveel dingen regelen in afwezigheid zoveel collega's). De krant mee was wel erg optimistisch.

Oh ja en ik kan daar niet internetten dus jullie zijn overgeleverd aan het netwerk van de buren. We doen ons best zo snel mogelijk weer in de lucht te zijn, maar even rust is ook goed.

Bedankt iedereen, tot schrijvens/lezens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal,
Ik begrijp er helemaal niks meer van! Denk dat jullie mij nu ook echt kwijt zijn en ik jullie. Fijn houtje dat jij nog steeds de spirit hebt, ik ben hem kwijt.

Wens iedereen heel veel sterkte met de strijd maar dit forum kost me te veel energie. Het ga iedereen goed!! Bedankt voor alles, ik heb hier kunnen lachen en huilen maar nu is het tijd om te gaan. No hard feelings.

Liefs Hermiena

En nee nu kom ik echt niet meer terug en ik lees ook niet meer. Het is tijd om verder te gaan met de draad van mijn eigen leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hermiena,

Hoop dat je dit nog leest. Volgens mij verlies jij de spirit nooit hoor meid! Zo'n pittige tante! Heel veel succes met je sieraden workshops (heb je website opgeslaan hoor) en vooral je kinderwens, hoop dat het je héééél erg goed mag gaan!!!

:present:

liefs Verientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en ik sluit me helemaal aan bij Verientje.. Alle goeds toegewenst Hermiena en fijn dat je je toch nog even kwam melden
en Koekie, je hebt inderdaad een leerpunt gehad. Wat een gedoe met ex enzo.. je kan ook niks aan die kerels overlaten.. arme spruitjes.. om 2 uur nog wakker en in paniek, niks staat dichterbij denk ik dan je kinderen.. kan me het dan ook wel voorstellen van die fles.. maar nu weer stoppen daarmee he, je hebt het veel te druk om dat er nog eens bij te gaan doen (drinken dan bedoel ik). Sterkte met je provider en het is denk ik wel even goed om een verplichte forumrustpauze in te lassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, (want voor mij blijf je houtje, koekie),
Wat ben ik blij dat ik nog van je kan lezen!!!!!
Wat erg voor de spruiten, die ex van jou is echt de non-opvoeder van t jaar, ik kan hem al tijden een enorme virtuele schop verkopen wanneer ik jouw ervaringen lees maar deze vakantie-stunt spant de kroon. Stelletje egoistische eikels die twee (ex en vriendin) en dat heeft dan ook nog een baby...
Ik hoop dat de spruitjes gauw weer op t veilige honk terugkeren en dat de rust weerkeert in Houten.
Lieverd je draagt niet het leed der gehele wereld op je schouders, maar dat t zo voelt is meer dan begrijpelijk. Wat heb je met de fles gedaan? En je voelt je toch niet schuldig he?
Gewoon doorgaan, want jij bent houtje, en jij kunt het aan.
veel liefs, Maria

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...