Angel6 Geplaatst 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2006 Iedereen,Vandaag is het officieel dat Twan een maand alcoholvrij is Van harte gefeliciteerd en GA ZO DOOR.Angel6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doemijmaareenfrisje Geplaatst 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2006 Goedemorgen Twan!Het is een feestdag vandaag voor jou! Alsjeblieft, hier een kadootje om de mooie dag mee te beginnen: Pak maar uit, er zit een grote bundel trots in want dat heb je verdiend.Liefs,Frisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verientje Geplaatst 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2006 Tjonge, al mijn opgespaarde centjes gaan op aan roosjes voor jou Twan, zo kom ik nooit op de Bahama's, maar je hebt hem verdiend hoor, TOPPIE !!!Verientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2006 Dag Lieverds,Dank jullie wel!Het was mijn eerste gedachte toen ik vanochtend wakker werd: één maand!Ik had al felicitaties binnen na mijn 'afleidingsmanoeuvre' gisteren, en nu is het echt zover!Dat was mijn eerste doel. Nu door naar het volgende, twee maanden!Iedereen veel succes, en heb een beetje plezier op weg naar je doel...Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maria Geplaatst 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2006 hee Twan, proficiat!Ik weet t nog goed, bijna niets voelt zo lekker als t gevoel dat je die eerste maand gehaald hebt. en dat er nog vele mogen volgen!welk kado ga je jezelf geven? iets heeeeel fijns.....Maria. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2006 Ha die Twan,Van harte jongen. Je hebt 31 rozen verdiend:present:x31. Geniet van je succes en op naar de 2 maanden. CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2006 Hai Twan,die eeerste maand is binnen!!!Van harte gefeliciteerd.Knap hoor,ga door met geld besparen tot je kan gaan rentenierenop de Bahama's of waar dan ook.Maar het belangrijkste is dat hetzo heerlijk voor lichaam en geest is als je de drank kan weerstaan.Liefs Lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden