Chinagirl Geplaatst 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2006 Hoi Helder,ben ik blij dat jij ook weer even op het forum bent. Is hard nodig hoor. Hoop over een week weer meer van je te horen.gr. CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2006 Anjo, mijn ervaring is dat je geduld moet hebben.. Ik mis ze ook heel erg, maar wij jonkies en halve oudjes moeten ook weer iets opbouwen.. en ze lezen echt nog wel mee, en wie weet (dat gebeurde de vorige keren) komen ze druppelsgewjs weer binnenvallen. Ik snap dat je het als verraad bijna voelt en veranderingen zijn ook niet leuk, zeker niet voor BLers, vertrouw je net weer iets of iemand gaan ze weer weg. Soms is er wat tijd nodig om de gemoederen weer wat te laten bedaren. Wij zijn inmiddels zelf de oudjes aan het worden trouwens.. Ik snap dat je even tot jezelf wil komen, maar kom je daarna alsje alsje alsjeblieft wel weer terug? en probeer de jonkies ook een kans te gevenen jongens port, wat is daar nou mis mee.. wel witte port natuurlijk, niet die vieze hoestdrankrode port. Witte port is een soort surrogaat sterke drank, liever whisky of cognac maar dat stijgt te snel in het bolletje... maar... ipv port heb ik 2 seresta's genomen, de ogen even flink uit mijn kop gejankt en daarna 2 tafeltjes geschilderd en nu heel langzaam daal ik wel weer op mijn voetzooltjes neer.. de logeerhond, de zorgen over zijn baasje (die weer eens een overdosis pillen had genomen) en mijn boosheid daarover want dat maakt je zo machteloos als iemand dat doet, mijn baas die na een week ziekenhuis even langskwam op het werk en amper rechtop kon lopen (evenwichtsorgaan wat in de war is) daarna hond die opgehaald werd en dan mis ik dat mormel weer.. hele middag thuis met een klant aan een opdracht gewerkt die al zo lang loopt dat de teksten zo ongeveer allemaal weer aangepast moeten worden aan alle ontwikkelingen en dan nog die uitbundige sjouw- en opruimpartij van gistermiddag.. een paar slapeloze nachten met 2 honden en een kat die niet fijn samengaan op mijn bed.. en de teleurstelling dat een etentje aan het strand vanavond niet doorging waar ik zo naar uitgekeken had... tja dan is het logisch dat het lontje opeens opgebrand is.. De signalen zijn dan weer overduidelijk en achteraf komisch, ik pak iets, leg het ergens neer en ben daarna een uur aan het zoeken om het terug te vinden of zelfs nooit meer terug te vinden.. heb mijn hele huis afgezocht naar de theepot, die gewoon op het gasfornuis stond. Ik zag hem echt niet, de klant gelukkig wel.. dus kon ik toch nog thee aanbieden..raar ding hoor, die menselijke geest. Dit was dus ook wel een beetje een erg extreme donderdag. Maar ik heb hem overleefd!! en ook nog zonder die vertrouwde fles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2006 Ik blijf hoor dan maar bejarde garde.Ben de laatste dagen zooooooooooo verscrhrikkelijk de mist in gegaan, laat maar. Slapen en morgen een flinke koppijn natuurlijk dan weet ik ook weer waarom........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2006 CG, Eerst 48 geen alco en dan pas Refusal hoor !!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2006 Klopt als een bus Koekie!Eerst 48 uur geen A..... en dan pas Refusal of Antabus.Verder geen woord toe te voegen.Jij was al duidelijk.Liefs en sterkte allen LolaVroeger(Niet in de middeleeuwen hoor)hadden we thuis eeen koekie-trommel!En nu tref ik het vertrouwde weer aan op het forum.Heeerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden