Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 juli


anjo

Aanbevolen berichten

Ok allen,

de eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat ik erg ontroerd ben.Ik ben
best een watje.En al zin ik nu in "rust" luidkeels"de situatie is niet zo
dat ik daar blij mee ben.
Ik wil me hier even niet stoerder voor doen dan ik ben.Te recht door
zee daarvoor.

Ik heb een heerlijk alcoholvrij drankje om mijn keel af en toe te smeren.
E héé,ook nog calorie-arm!

Liefs Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeeeeeee,

Hier nog een REUZEN-WATJE.

De kids hebben inmiddels (op vakantie, leuk geprobeerd) de totale splijting van Exje en Geliefde meegemaakt die beiden tot half drie 's nachts hebben lopen ruziemaken. En niet zo zachtjes, zal ik maar zeggen.

Ik hoorde dat om half 3 's nachts, Dochter belde snikkend dat ze het zo erg vond (ze had het al een keer eerder meegemaakt in een weekend, en kan na mijn eigen scheiding er niet meer tegen).

Mensen, je hart breekt.

Goed, Geliefde is afgetaaid met Wurm, maar de volgende dag heeft ze gebeld naar Exje of ze weer terug zou komen....toen belde Exje mij wat ik daar van vond (voor de kids). Heb bikkelhard gereageerd: Geliefde erin = kids binnen 12 uur weg. Er gaat hier elke morgen een trein naar het oord waar ze ongeveer zitten, het kost geen drol en ik vis mijn Spruitjes op en de bagage komt wel.

Dochter belt nu al drie avonden hysterisch dat ze me zo mist. Zoon heeft zo'n last van zijn mond, klinkt als ontsteking.

Exje belde vanmorgen weer: wat moet ik doen? Ik de Tandarts hier gebeld, allerlei adviezen voor ontstekingsremmers en medicijnen (zalf) die maar weer doorgegeven, Exje krijgt de rekening.

Mijn baantje is best pittig, in de praktijk 18-20 uur per week, en ook best ingewikkelde dingen soms. Wel goede afleiding.

Ik heb mezelf niet eens kwalijk genomen dat ik van de fiets ben gepletterd, echt niet. Dit is geen doen voor een moeder, maar ben gisteren bedreigd door Exje dat ik kids niet meekrijg als ik kom (zo ongeveer).

Nou, dan is die WW even het allerminste waar ik over pieker. Ik mag van mezelf deze week gewoon een WW drinken, het moet maar even. Ik slaap tenminste beter, de hoofdpijn valt mee. Ik ga als de kids terug zijn aan de Refusal maar je kunt niet alles tegelijk, wel?

Ik bel 2 x per dag naar vakantie-oord op onverwachte momenten of ik een baby hoor krijsen, zo ja, neem ik onmiddellijk de trein. Hele omgeving verbaasd dat ik zo koel ben, maar ik laat de Gremlin om 1700 gewoon binnen, ik kan het even niet meer opbrengen, dit gevecht is té zwaar.

Sorry dat ik jullie zo in de steek laat, maar ik kom echt terug met mijn uiterste best, MAAR IK KAN GEWOON NIET MEER, OP, MOE, ALLES DOET ZEER, vooral mijn rug met al dat zitten e.d.

Ik weet het dat ik heel verkeerd bezig ben, dus brand maar los. Ik voel me niet eens schuldig, dus misschien lukt het één van jullie wel om mij een schuldgevoel aan te praten?

Graag !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallooooooo,lieve Koekie!!Jou gaan afbranden of zo omdat je eerlijk en open voor zaken uitkomt?
Nee,dat kan en wil ik niet.Wel hoop ik van binnen dat het snel weer anders word!!
En ik heb leuke gremlins-verdrijvende muziek!Die ook nog tegen pijn(althans de mijne)
klachten helpt.Ik stuur het bij deze naar je op.
Als jij je weer wat meer ok voelt stuur je het gewoon naar de volgende die het kan
gebruiken.
Genoeg aan je kop heb jij!
Maar,ja ja rotwoord,pas alsjeblieft op jezelf!

Liefs Lola

Hou je hoofdje drbij,ik probeer het nu ook.
Al heb ik makkelijk kletsen(?)ik heb nog geen kids.
Goed bedoeld.Als we moeten uitrukken ga ik mee!
Als ik scherp ben tel ik voor tien/honderd pk namelijk.
Je medewatje?Nee,jij bent totaal geen watje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat Koekie,nu ik je verhaal nog eens lees?Excuses ik zit hier
ook
in ongerustheid en laat wat steekjes vallen hier en daar.Nu vind ik dat het tijd is om
hulptroepen naar jou te sturen!Inclusief moi.En als je mij gezien hebt wil je niet meer
1 ww per dag hooguit water met een druppeltje.

Hou je in de gaten hoor!

Liefs ikke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, Koekie-lief!

Je laat ons niet in de steek! Hoogstens jezelf een beetje, maar dat vind ik heel begrijpelijk in dit geval. Ik zat zelf zowat te snotteren met het verhaal van je kids. Wat een knurft zeg! Mijn eerste gedachte was: Nemen die trein! Meegraaien die kinderen!

Maar ja, misschien zitten daar juridische gevolgen aan vast. Dat weet ik niet. En die kun je er ook niet meer bij hebben. Gewoon droog zijn tegen dat ze thuiskomen en ze dan heel hard doodknuffelen!

Gatver zeg, wat doen mensen hun kinderen allemaal aan! Ik word er misselijk van!

Houd je taai!!!

Francesca
:sun:

PS: 2 teipvoudten verbeetert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koekie, wat ongelofelijk stom is dat exje van jou bezig. Het is toch niet zo gek dat je het nu even niet meer red. Elk weldenkend mens zou hier dood en doodmoe van worden. Die WW is nu echt je minste zorg, dat komt wel weer en ook daar hebben we hulptroepen voor, gremlinverdelgers, kussen om je moeie hoofd op te leggen en vooral aandacht en liefde.

Halen die kids, de situatie nu is voor hen is niet te harden. Jij bent voogd en als je ze ophaalt doe je dit uit oogpunt van de kids. Laat exje met zijn geliefden en wurm het even heeeeeeel gauw zelf uitzoeken. Heb je al, als je de fut daar voor hebt, uitgezocht of je ze ook echt op kan halen? Je moet met de trein maar geef een gil en ik rij voor met de bolide, dat gaat sneller.

Sta klaar om met alle hulptroepen jou en je kids te redden. Zodra we het startsein horen komen we a la minute.

liefs CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve CG en alle anderen.Tja,het is niet fraai hoor.Vriendlief is inmiddels weer
thuis en slaapt.Totaal van de wereld.En kwaad op mij omdat ik politie had ingelicht.
Drinken en drugs en dan auto rijden???Ik dacht het niet,kwam er helaas pas laat achter.
Ik heb geknokt voor hem.Oprecht.Voor zijn baan.
En nu ligt ons flatje vol met eten en braaksel van hem.Hij kon geen bord recht houden
etc.Tuurlijk wel steengoed autorijden.Nou,ik was en ben woedend!
Laaiend zelfs.
Nu zit ik hier en snak naar A........
Maar gelukkig ga ik er harder voor en heb jullie allemaal.
Ik blijf echt nog wel snakken naar A..... hoor.Maar wel met wilskracht om dat
te overwinnen,hoe het er nu ook hier uitziet.Ik heb genoeg gedaan deze dagen.
Ben er zeer vermoeid door en mentaal wel enigszins gebroken.Of totaal?
Sorry voor typefouten.

Met liefs Lola:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liefste Lola,

Mijn hart breekt, hoor, als ik je lees. Doe je alles voor die kerel, word je bedankt met kots...
En toch blijf je van de drank af! :present:
Jij verdient 100.000 keer beter! En dat weet je in je hart ook wel.
Je kunt nooit iemand redden die zichzelf niet wil redden, echt waar!
Red vooral jezelf, lieve Lola! Zo kan het toch niet verder?
Dit wens je je ergste vijand niet toe!
Misschien is de stap nu nog te groot, maar als je van de A af kunt blijven, kun je ook van andere dingen afblijven!
Soms moet je keihard voor jezelf kiezen en niet proberen een zinkend schip drijvende te houden. Kun je toch niet. Als een schip per se wil zinken, dan doet het dat ook.
Spring op tijd van boord en vergeet niet je reddingsvest om te doen!

Heel, heel veel sterkte!

Knuffel,
Francesca

PS: Ik heb me hier eigenlijk niet mee te bemoeien, maar echt, denk er eens over na! In je hart weet je het wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja,jullie hebben echt wel gelijk meiden/kerels.
Hij heeft ook een politie-agent neergeslagen.Dus ik blijf
nuchter en wakker tot de politie hier verschijnt.Kwestie van
tijd,Ze komen toch,weet ik nu.En ik kan ze eigenlijk geen ongelijk
geven.
Ik wist dit net nog niet,maar ja Katrina,het dossier is dik.
Tja,steuntjes.
Ik probeer mijn hoofd rechtop en erbij te houden!

Tuurlijk hou ik jullie allemaal op de hoogte.
Spreekt vanzelf.
Maar denk eerst aan jezelf!

Ik ga zo proberen ietsje te eten.Lukt moeilijk.
Maar wel een basisvoorwaarde om verder te kunnen.


Alle liefs van Lola
Buigen maar niet breken.
En dankbaar voor jullie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onkruid vergaat niet, zeggen ze, Lola, maar weet je, ook het siergewas dat er naast staat en steeds zijn best doet eroverheen te groeien is sterker dan iedereen wel denkt. Jij komt er lola, leef je eigen leven; kies of je met hem of zonder hem wil en doe dat, net als je dat met de alcohol doet! Hij heeft bewezen je hulp niet waard te zijn en jij kan zonder hem.

Koekie, als je gevoel zegt; kinderen halen, doe dat dan. Ze hebben residentie bij jou (zo heet dat dan he) en hij zal je waarschijnlijk dankbaar zijn als je de beslissing uit zjin handen neemt. Natuurlijk is dat neit de manier waarop het zou moeten gaan maar het is wel menselijk gezien het handigst. En weet je, nog wat anders. Ik snap dat je nu naar de WW grijpt, op dagen dat de kinderen er niet zijn en je je zo kl*te voelt en liefst in bed ligt en slaapt, maar he, stel je voor dat exje nu belt en zegt, ik red het niet meer, haal ze alsjeblieft op...dan moet jij met een beneveld hoofd op pad! Hou je sterk meis, doe je best!

Kaat, ik lees inderdaad alles, het hele forum en ik voel me steeds meer een verwant: ik zie verhalen die de mijne zouden kunnen zijn en ik lees uitglijders zoals ik ze heb maar die ik nog niet goed durf toegeven...vandaag bijvoorbeeld is de fles rosé al weer bijna leeg. Meer schrijven, zoals je suggereert, wellicht helpt het.

Alle anderen, morgen wordt weer zonnig en warm. Wat zijn de plannen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve lieve Lola,

Zo kan het echt niet verder meisje. Wanneer ga je echt voor jezelf kiezen? Wat moet er nu nog gebeuren? Moet hij je eerst alle hoeken van de kamer laten zien enz enz. Een dodelijk ongeluk veroorzaken?

Ooit in een ander leven, meer dan 25 jaar geleden, heb ik in een ongeveer zelfde situatie gezeten als jij nu. Ik was toen 20-21 jaar, volgde een opleiding, woonde samen, zou gaan trouwen, had een huis gekocht, alles was geregeld en 3 maanden voor DE DAG ben ik weggegaan en weet je waarom? Omdat hij zoveel dronk, hij had een kwaaie dronk overzich sloeg de boel kort en klein in de cafe's, zag de spinnen op de muur kruipen, had regelmatig een deliruim en was niet te corrigeren. Tot op de dag van vandaag ben ik blij dat ik die stap toen heb genomen. Hoe moeilijk dat ook was. Het heeft me heel veel pijn, verdriet en tranen gekost maar achteraf ben ik toch blij met de beslissing die ik toen heb genomen.

Denk aan jezelf denk aan je toekomst. Eens zal je terugkijken en denken hier heb ik een hoop van geleerd en ben sterker eruit gekomen dan dat je er bent ingegaan. Ik vind het knap van je dat je toch ondanks wat er nu weer gebeurt is dat je van de A bent afgebleven.

:sun:CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

CG wat knap dat je toen die beslissing hebt genomen! Lola, ik hoop dat jij ook ooit die stap gaat nemen, Er is een boek dat heet: als hij maar gelukkig is.. Zolang jij maar voor je vriend blijft zorgen zal hij nooit voor zichzelf gaan zorgen want dat hoeft niet, dat doe jij al voor hem, en zo wordt hij nooit volwassen. Ondertussen cijfer je jezelf weg omdat je jezelf niet belangrijk genoeg vind. Eigenlijk ben je gewoon verslaafd aan je relatie helaas.

Ik hoop voor je dat je idd ooit zover komt dat je die stap kan nemen, het zal een bevrijdingsdag zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koekie, wat miss P schrijft is een waarheid als een koe, zeker nu hebben je kids een nuchtere mamma nodig. Eerst dacht ik ook, ach, ik kan me voorstellen dat je het nu even niet trekt en okee, dan moet het maar even.. maar idd.. wat als exnietlief opbelt of je kids dat ze nu naar huis willen? Nadeel van mamma zijn, je wilt toch paraat staan voor je spruiten.

succes en hoe is de stand nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lola en Koekie,
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in jullie situatie. Jullie beiden krijgen het wel even heel hard te verduren.
Hierboven staan al zoveel goede opmerkingen dat ik me hier graag bij aansluit.
Ik hoop dat jullie vooral nu aan jezelf (en bij Koekie ook de kinderen natuurlijk) zullen denken
Heel veel sterkte
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Tosca,onthou dat jij ook heel belangrijk bent.Naast dat ik je erg lief vind.
Als jij zwaar zit of juist knettergoed laat het ons allen of mij(wie dan ook)weten.
Ik heb het overleefd maar ben wel erg benieuwd(ook bezorgd)om Koekie.
Tosca,je bent altijd welkom meid!
En bedankt voor jouw reactie in deze nare dagen.

Knuffel Lola :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Lola en Koekie,
Dank je wel voor je lieve reactie, natuurlijk zijn alle anderen op de forum incluis mezelf belangrijk maar jij en Koekie verdienen in mijn ogen nu even extra aandacht. Je hebt zoveel gedaan voor je vriend en dan gun ik het je zo dat het ook even goed en fijn voor jou wordt.
Koekie had ik zo graag 2 weken gegund om lekker tot rust te komen en even te genieten van de dingen die je af en toe moet doen zonder de zorg voor de kinderen erbij. De zorgen die ze nu heeft "op afstand" zijn van een totaal andere orde en veel zwaarder dan het zorgen voor de kinderen in lettelijke zin. Ik las eens ergens (van 'Loesje' geloof ik) "Zorgen moet je niet MAKEN, maar zorgen moet je DOEN"
Tja....was het altijd maar zo simpel. Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.
Lola en Koekie: vertrouw en geloof nu in eigen kunnen !!!

Lola kun je gedachten lezen? Ik zit nu idd even moeilijk; de relatie die in maart verbroken was
is onherstelbaar gebleken. Dat weet ik sinds donderdag. Diep in mijn hart en tegen beter weten in had ik toch gehoopt op een verzoening. Dat is even slikken en weer doorgaan. Maar nu is het even hartstikke K**te. Weten wat beter is en voelen in je hart gaan heel vaak niet hand in hand. Jammer
Daar weet jij denk ik nu ook alles van. Je weet vaak wel wat het beste is maar het doen........??
Sterkte vrouwen ! (sorry mannnen)
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Tosca,

Kan lang duren, hoor, zoiets! Ik maakte het vorig jaar zelf uit na een paar weken en toch heeft het bijna 8 maanden geduurd eer ik erover was. Zucht.

Bekijk het als een rouwproces: ongeloof, opstand, boosheid, verdriet en rouwen, aanvaarding...

Het is belangrijk om het verdriet toe te laten. Maar ik ben zelf een experte in het wegmoffelen daarvan...

Houd je taai!
Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Tosca en anderen,nee ik kan geen gedachten lezen.Wel heel vaak tussen de regels
door pijn of verdiet bespeuren.Het doet me pijn voor jou.Oprecht.Wat goed van je dat je het met ons(jij hoort er totaal bij hoor)deelt.Kon ik je pijn maar stillen.Ik hoop dat je er iets aan hebt dat
ik/we meeleven?!Ik geef je nu een aai over je bol.En hoop dat jij dat merkt en er iets aan hebt!
Als je hulptroepen nodig hebt?1 woord is genoeg.

Met alle liefs Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...