Spring naar bijdragen

zaterdag


anjo

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Allereerst een dikke knuffel voor Kaab. Enig idee waar "the urge" vandaag kwam? Misschien nog nawee van vakantie? Of stress omdat mensen kwamen eten? Ik kan dan zelf gigantisch in de stress schieten.
Wel even over na denken dan trap je misschien volgende keer niet in die kuil.

Voor al die mensen die mijn eerste opzet wat vaag vonden dat was hij ook, ik werd wakker in een soort droom,"ik hoorde stemmen, dat van een klein kind" dus dat heb ik opgeschreven, mijn nachtpon zit een grote scheur in en ik voel me nog steeds wat wazig. Ik kan me vaag herinneren dat ik dacht dat ik vastgebonden was. Het geheim: als er staat dat je moet zorgen voor goede ventilatie als je twee liter lijm afbijt op je trap gooit is het misschien verstandig om rekening te houden dat het hier windstil is dus een miezerig raampje misschien niet helpt !
:$:$ Ik ben nu niet alleen een drinker maar ook een gluesniffer:$

En het meest lullige is dat ik denk ik in "slaap"gevallen ben en dat het spul alleen werkt als het nog nat is!
Ik ben gisteren gaan schrijven terwijl ik wachten tot het introk dus als ik voor dit extra wazige berichtje mensen beledig heb of zo mijn excuses, ik was er even niet bij.
Ik denk dat mijn vader of moeder hier geweest is want er staan ordners, die zullen hoogstwaarschijnlijk gedacht hebben dat ik flink gedronken had. Wat ook weer een waarschuwing is voor ons allen. Er staat wel een fles maar die is nog dicht.
Nu heb ik heel veel hoofdpijn en ik heb blaren op mijn voeten, ik denk dat ik in het goedje heb gestaan.

De reden van alle ijverheid; ik vond gisteren op zolder nog 7 rollen pepperduur behang, gekocht toen ik nog getrouwd was, ik had er ook gordijnen bij gekocht. Dit was 10 jaar geleden dus je kunt je voorstellen dat het er niet meer zo florisant uitziet. Mijn trappehuis, noem je dat zo zag er niet uit, ik had de vloerbedekking eraf gehaald maar de mensen voor mij wilde blijkbaar dat het voor eeuwig bleef zitten. Dus ik ben gisteren naar de ..... winkel gegaan op het dorp, heb een mooie kleur gekozen voor de resterende muur in de woonkamer. Die vieze kast gaat eruit, mijn boeken kasten gaan naar beneden en mijn mooie bankje gaat naar dochter 2. Het trappegat wordt behangen met van dat vieze dikke vliesbehang omdat de muren schots en scheef met gekke uitstulpingen zijn. dan schilder ik het meeste wit en twee kleine muren metallic bruin en de trap ook wit.
Mijn slaapkamer heb ik net behangen maar volgens mij was mijn smaak op vakantie die dag, dus mijn hele huis wordt bruinig en room wit maar mijn slaapkamer wordt bloemetjes blauw omdat de vloerbedekking ook blauw is. met bijpassend dekbedovertrek. mijn vader schrikt zich een hoedje maar ik ga niet over een bepaald bedrag.

Ik weet ik heb domme dingen gedaan maar als ik 3 jaar op het minimum moet dan wel in een huis waar ik me niet voor hoef te schamen, mijn plekje. En het grote voordeel van een dorp is dat rekeningen echt op een andere datum kunnen worden gezet en ik heb het netjes gehouden.
Fijn dat het nog zaterdag is want dan kan ik de trap alsnog even doen maar nu met alles wijd open.

De fles staat er maar gaat zometeen door de gootsteen, De laatste keer dat ik zo geploeterd heb in huis
nam ik savonds een glaasje, mijn zoon woonde toen in mijn buik. Ik denk niet dat dit nu gaat werken er is veel water gestroomd onder de brug.

Voor de nieuwelingen ik hoop niet dat ik jullie heb laten schrikken.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Forummers.
Gisteren, vrijdag dus, (Anjo, jou zondag begint wel wat vroeg!!, hier is het nog zaterdag 23.00 uur)
ben ik heel erg op mn bek gegaan!!!
Ik kwam van mn werk, een vriend zou bij ons komen eten en ik moest nog boodschappen doen. Toen ik van de supermarkt doodmoe naar huis reed en me realiseerde dat ik ook nog moest gaan koken, dacht ik: "IK MOET DRINKEN!!!! ZONDER DRANK RED IK HET NIET!!! IK MOET DRINKEN!!!!"
Ik ben thuisgekomen meteen naar de kast gelopen, fles rode wijn opengemaakt en 3 glazen achterelkaar opgedronken. Toen partner binnen kwam en vreemd opkeek, heb ik hem uitgelegd dat ik het ff niet meer kon na 10 weken droog. Hij begreep het wel.
Tijdens het koken en het eten heb ik nog een liter witte wijn gedronken en daarna nog een paar glaasjes hele sterke drank (Grappa, 40%).
Ik voelde me vanochtend dus niet zo lekker.
Zijn naar het strand gegaan en heb daar lekker wat liggen suffen.
Vandaag niet gedronken en ik hoop het weer voor een lange tijd vol te houden.
Dit was voor mij de eerste keer in 10 weken droog dat ik zo'n heftige terugval krijg.
Nu vol goede moed weer verder!!
Groetjes allemaal:
Kaab.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anjo,

Ik had gisteravond je "wazige" berichtje ook gelezen maar ik dacht dat je je inslaper al genomen had, maar meid, dit was wel een hele heftige inslaper! Wat ben je goed bezig zeg, je fles door de gootsteen, je huisje opknappen, hartstikke goed hoor!

Kaab, 10 weken droog, wat een prestatie!!! En dan één uitglijder, nou het is je vergeven hoor, je weet nu wel weer waar je het voor doet waarschijnlijk. Was het etentje gezellig trouwens?

Verientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaab, hé knul zet 'm op:D

Zo zie je maar weer hoe hard je nodig bent als vent, want die hebben we dus weinig op het forum. Zet me wel al een tijdje aan het denken.

Zijn wij vrouwen nou van die watjes of zijn wij gewoon sterk en durven we onze tekortkomingen te onderkennen. En zitten jullie gewoon nog met dat eeuwige macho gedrag op gescheept. Lezen de meeste mannen soms mee?????????

Kan jij met helderheid verschaffen of Twan of Helder of Romanski, trouwens waar ben je R, mis je prikkelende opmerkingen.

Kom op mannen laat eens wat van je horen hoef ik niet in de fout te gaan:angry:

gr. CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Anjo,

Meid wat heb ik zitten lachen omdat verhaal van jou. Dat je nou toch gelijk weer aan een andere verslaving moet, zonde zo'n leuk mens en dan ga je dit doen:o

Schijnt als je zo'n snuiver wordt dat je hersens verweken nou dan weet je helemala niet meer welke kleur je ergens op smijt. En je hebt helemaal gelijk jou huis al wou je het pimpelpaars met blauwe olifantjes verven.

Dat van die blaren aan je voeten is wel vervelend hoop dat t snel wegtrekt.

Succes verder met je heen en weer geschuif van kasten tafels enz.

liefs CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...