Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 juli


Twan

Aanbevolen berichten

HET WEER VOOR ZATERDAG 15 EN ZONDAG 16 JULI

Na een heerlijke frisse nacht gaat de zon zaterdag de boel flink opwarmen. Ze schijnt de gehele dag en er komt een zwakke tot matige noordoostenwind te staan. De temperatuur loopt uiteen van 23° aan het strand tot 26° meer landinwaarts. In de avond en nacht blijft het langer aangenaam warm en uiteindelijk koelt het nog af naar 12° in het noordoosten tot 15° aan de kust. Zondag zal de zon weer de gehele dag van de partij zijn en met een oost tot noordoostelijke wind wordt er nog wat warmere lucht aangevoerd. Overal wordt de 25° gehaald en in het zuiden en oosten zelfs 28°. Het wordt dus een uitstekend zomerweekend.

De temperatuur van het zeewater ligt nog steeds op 18°.

Het blijft het hele weekend droog.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig hebben we nu zelfs een eigen weerman op het forum TOP:) Wat ga jij vandaag doen Twan? Hoop na zo'n bericht ook genieten.

Ik ga er zeker van genieten. Kids zijn overal en nergens kuiken nr 2 zit met vriendinnetje voor 2 weken op Terschelling, kuiken nr.1 staat te trappelen om naar het scouthonk te gaan omdat vriendlief na een week zomerkamp weer thuis komt. Dus allemaal de hort op. Manlief gaat het straatje aan de voorkant leggen.
En........ dan heeft CG zo goed als de hele dag voor zichzelf. Dus lekker in t zonnetje het roostermaken voor september kan ik met een gerust hart op vakantie. Lekker boekie lezen, theetje erbij, koekje erbij, peukie erbij, mijn dag kan niet meer stuk.

Ga een afspraak maken met hele forum want ik wil voordat ik op vakantie gaan eind juli droog staan. Dit houdt in vanaf vandaag geen WW meer of andere alcoholische versnaperingen. Dan kan ik vanaf maandagochtend starten met Refusal.

Geniet van het weer

xx CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé vroege vogels Anjo en Verientje,

Zie dat jullie ook met je andere verslaving bezig bent net als ik. Wat gaan jullie vandaag doen, nog iets leuks, gezelligs, genieten van het weer.

In mijn vorige bericht heb ik t al aangegeven, maar denk ook nog een lekker stuk te gaan fietsen aan de Rotte zo naar Zoetermeer, bij 1 van de haventjes een ijsje te scoren en dan terug naar huis.

Ben benieuwd wat jullie gaan doen.

CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Twan, bedankt voor het weerbericht! Dat wordt dus puffen hier (28 graden :frown;).
CG, die afspraak staat! Goed van je!

Straks ga ik eerst maar eens even krantje lezen met een lekker kopje koffie in de tuin. Verder hoef ik alleen maar wasjes te draaien, van de zon te genieten. Vanavond met m'n mannetje weg en dat was het dan wel. Verder qua A op dezelfde voet doorgaan, gister na de bios in het hol van de leeuw (stamkroeg) op 1 consumptie kunnen houden :D Nu scheelt het misschien wel dat ik ook echt helemaal geen zin had om te stappen ofzo, maar toch!

Lieve mensen geniet van het :rose:-netje en geniet van het trots zijn op jezelf!

Liefs,
Frisje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé CG, wat klinkt dat gezellig, boekje lezen, theetje drinken, peukje erbij. Mijn peukje kan ik helaas ook nog niet missen, ik rook zoveel, soms denk ik dat dat nog slechter is dan A, misschien eerst mee stoppen? Maar dan hou ik mezelf weer voor de gek.

Goed dat je maandag aan de R begint Girl, een hele stap weet ik van mezelf, maar een goeie stok achter de deur!

Zo goed als het in het begin van de week ging, zo slecht ging het op het einde. Moe moe en nog eens moe, en zo veel zin in A. Niet gedaan, kan ook niet met R, maar pfff......!

Heb wel iedere dag gelezen op forum, maar merk dat ik alleen maar schrijf als ik me goed voel, als dat niet zo is trek ik me terug in mezelf. Slaap ontzettend slecht, kan nu niet meer door de warmte komen, ga er honderd keer op een nacht uit. Vannacht ook weer, ging naar beneden, even de poes naar buiten laten, kom ik de kamer in in mijn nachtpon, haren recht overeind op mijn hoofd, mijn nachtbril op die ik al 20 jaar heb met brillenglazen zo dik als jampotglazen, en zo groot dat je een ramenwisser nodig hebt om ze schoon te maken (heb wel een nieuwe maar ben gehecht aan deze), zit mijn zoon met een stel vrienden beneden in de kamer, wist niet hoe gauw ik me uit de voeten moest maken.

Heb de laatste dagen niet veel meer gedaan, op bed gelegen op de meest vreemde tijden, dus vanochtend wordt het eerst stoffen, stofzuigen en strijken, bèèèh, een kruimelappeltaart bakken voor visite morgen, vanmiddag mijn favo turkse soap op ned. 3 kijken, Asmali Konak om 13.30 uur, ben ik helemaal verslingerd aan, geen aflevering gemist, als ik wegmoest op video opgenomen. Is zo'n prachtige serie, schitterende muziek, mooi landschap, speelt af in Cappadocië. Manlief kijkt ook altijd mee, terwijl hij toch echt nóóóít maar dan ook nóóóit op zaterdagmiddag tv kijkt, maar dit wil hij niet missen, dus zitten wij vanmiddag samen te zwijmelen op de bank, gezellig joh, koffie erbij, chocolade erbij, hij met een lekker sigaartje, ik met mijn peukjes, nog even, want zoonlief heeft vandeweek de trap geschilderd, gaat volgende week binnen alles witten en vanaf dan roken wij niet meer binnen.

Zo ziet mijn zaterdag er dus (waarschijnlijk) uit. Allemaal wel heel erg off-topic zie ik nu, naja, voor één keertje.

Fijne zaterdag, en lekker fietsen hè, geniet van je ijsje meid,
:rose:

Verientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verientje,

quote:


Zo goed als het in het begin van de week ging, zo slecht ging het op het einde. Moe moe en nog eens moe, en zo veel zin in A.
Niet gedaan
, kan ook niet met R, maar pfff......!



Zo! Even de aandacht op vestigen. Niet gedaan! Super!

Ik herken het wel hoor, dat terugtrekken als het niet zo lekker gaat, het is alleen zo jammer dat je alleen loopt te knokken terwijl het niet nodig is. Het is zoveel fijner en iets makkelijker als mensen je kunnen steunen.

En ik zie jullie al helemaal op de bank zitten met dat sigaartje en peukie. Geweldig!

Geniet van je overwinning en je soap en bedankt voor je lieve woorden!

Frisje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha buddy,

Weet je dat deze stommerd je telefoon nummer kwijt is? En die had ik eigenlijk gisteren wel kunnen gebruiken.

Ik kom tot mijn grote verbazing tot het volgende probleem, Ik ben wat actiever en probeer dingen voor te bereiden voor mijn werk, er ligt nog een stapel dat moet nog van het een naar het ander.
Niets gaat gemakkelijk, docentenbijlage gaan nu ook van via de computer om je in te schrijven heb je stempel van school nodig, handig die is dicht! De gemeente houden nu flexie-uren diu ik sta er als ze niet open zijn etc.
Ben ook actiever bezig met de kids en wat gebeurd er? Juist ik verlang naar mijn maatje jan de wandelaar! Wat is dit? Dus zolang ik maar op de bank blijft zitten gebeurd er niets behalve dat ik misselijk van mezelf word omdat ik niets doe. Maar zet ik de stap naar de grote mensen wereld dan gaat het fout.
Ik zie het nog een week aan en dan weer rap aan de Refusal, denk ik.

Vandaag ga ik mijn studeer hokje schoonmaken, ik moet nog een stageverslag voor mijn staigare schrijven mijn ex- collega heeft haar in de kou laten staan en er moeten planken leggemaakt worden en mulimappen voor de nieuwe klassen. Ik was altijd zo'n go with the flow docente maar hier krijg ik erg veel mensen die me gaan beoordelen dus lijkt het ne wel handig als het allemaal netjes in mappen zit,
Vocabulaire spelletjes en kruiswoordpuzzels bij elk hoofdstuk voorbereid en zo. Lessenvoorbereiding ook
netjes in mappen.

En dan nog even de tuin in. het begint zowaar weer een beetje op een tuin te lijken.

Iedereen een hele fijne dag!

Liefs,

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Verientje,

Helemaal lekker toch dat off-topic, we hoeven niet altijd op het scherp van de snede te leven. Daar ben je nou zo moe van.

Ik heb echt zo gelachen van je verhaal, zie dat helemaal voor me dat jij als een soort vogelverschrikker naar beneden gaat en dan al die knullen daar ziet zitten. Echt tranen liepen over mijn wangen. Volgens mij was je in 2 stappen weer boven :D

Wel balen dat slechte slapen dat kost je zoveel energie, de volgende dag ga als een zombie door t leven, lijkt wel alsof alles in slow motion gaat. Ik slik al een tijd bio melotanine en dat help perfect of iets met valeriaan en hop. Trek dat gewoon niet als ik niet minstens 6 uur slaap. Zal de leeftijd wel zijn, in mijn geval dan, moet je maar denken. Hoor dat van zoveel vrouwen van 40+, ook op mijn werk. We hebben weleens voorgesteld om op een centraalpunt in de stad om 3 uur 's nachts een theekransje te houden. Rond die tijd waren wel altijd gezamenlijk wakker.
Zie dat ook helemaal voor me, 4-5 vrouwen in nachtgewaad, piekerige haren, kippige ogen, theetje aan het drinken, misschien zouden we wel opgepakt worden en op het politiebureau gedumpt worden. :o

Nou meid, geniet van je serie met je hubbie en met alle soms zo heerlijke basale levenszaken, die soms ook een goed gevoel kunnen geven.

See you CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha lieve steuntjes allemaal,

zonder jullie had ik het niet zo gered gisteren.Dan was ik echt geflipt.
En vandaag;ik heb mijn vriend net aan het schoonmaken gestuurd.Kreng dat ik ben.
Zelf weet ik het nog niet.
Maar ik keek net in de spiegel en dacht:$eioeioei.Diepe wallen en kringen.Dus
misschien wel een anti-wallen oog-creme of zoiets kopen?Werkt zoiets?
Nog nooit gekocht nl.Mijn nichtje van 18 al wel.Moest ik altijd hartelijk om
lachen in mezelf.Maar nu?
En verder zel er nog wel stevig gepraat moeten worden.Daarbij zal ik jullie
wijze woorden en adviezen(ook vanCG,Anjo,Tapas,missP,Katrina etc.)niet
vergeten!!!
Ook ga ik iets ontspannends voor vandaag bedenken.Om even de balans
erin te houden.Lijkt mij erg belangrijk.Weet nog even niet wat maar iets
voor mezelf.
Twan,dan wordt het dus in het oosten best erg warm.Nu hoef ik geeneens
teletext te kijken want we hebben Twan.

Iedereen een sterke dag toegewenst waarop je tevreden kan teugkijken.Hoe die dag er
ook uitziet.

Met alle liefs Lola
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Buddy,

Zal een PB-tje naar je sturen kunnen we ff belluh.

Het moet niet gekker worden, wordt je actiever heb je eindelijk van die bank gerukt moet je alsnog aan de R, ja meis dat kan niet hoor.

Als ik jou zo hoor ben ik blij dat ik geen docent ben, mijn hemel wat moet je een hoop voorbereiden zeg zo thuis. Daar moet ik me altijd echt toe zetten om werkdingen thuis te doen. Lekker ook zo'n ex collega,zit jij met de gebakken peren. Ken je de stagiaire ook waar je het verslag voor moet schrijven? Anders wordt het wel heel lastig.

Ja meid goed voorbereiden hoor bij deze groep, werk en de daarbij behorende inkomsten zijn veel te belangrijk, zorgt naast de 1e tree van Maslow ook voor een paar daarop volgende.

Hou het droog,

liefs CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twan, dank je wel, het gaat dus eindelijk weer ietsje warmer worden.. ik woon aan de kust en de afgelopen dagen was het hier best koud als je uit de zon bent, helemaal savonds met het laatste hondenrondje brrrrr, trui en jas aan... koude harde oostenwind.. (voor de zomer dan)

CG, je hebt je besluit genomen! goed zeg! toch aan de Refusal! en vandaag lekker tutten en fietsen.. hele fijne dag gewenst!

Verientje, oh wat had ik je graag willen zien met die jampotglazen en je haar alle kanten op.. ach, heb je die jongens ook een leuke nacht bezorgd, dat is wel weer lief van je!

Anjo, het is even wennen om ipc adhoc je lessen in te gaan ze nu eens voor te bereiden, maar wat zal dat zometeen lekker zijn als alles al op papier staat. Ik vind het knap van je dat je het zo aanpakt! En van juist actief zijn kun je ook veel trek krijgen, om jezelf mee te belonen dat je dingen doet ipv op de bank blijft liggen. Die gremlins zitten gewoon in elk hoekje te loeren op hun kansen!

Frisje, knap van je.. 1 consumptie. Ik heb gisteren bij het eten bij vrienden 2 glaasjes rose gedronken, moest daarna nog naar de supermarkt voor kattenbakkorrels, ben daar wel de drankhoek in gelopen maar heb keurig een stel petflessen gehaald.. hielp wel dat daar allemaal jonge mensen stonden die drank stonden uit te zoeken.. 'nee niet die want dan weet ik morgen helemaal niet meer wat ik doe' enz, de breezers en kratten bier, en flessen wijn vlogen de avondsupermarkt uit. en ik keurig met mijn kattebakkorrels en cola light caffeinevrij en Icetea light en een bakje aardbeien.

Wat slapeloosheid betreft, ik slik trouw savonds mijn 10 mg seresta.. want als ik niet slaap snachts dan raak ik zo uit het evenwicht? Verientje? Wie weet eens bij de huisarts vragen om wat slaapondersteuning?

Lola ik hoop dat we je een beetje op weg kunnen helpen want dit is gewoon echt geen fijne situatie. Je hebt hier tenminste nog nooit wat leuks of positiefs over je vriend geschreven.. sterkte met alles wat je gaat beslissen.

Twan heerlijk zo'n positieve opening van de dag, Ik ga me nu maar snel aankleden en de hond zijn eerste rondje geven, en verder wordt het, met de openslaande deuren open, een huis opruimdag, alweer? ja alweer.. nu het kleine spul gaan ruimen, laatjes die vol zitten met .. tja.. opruimen dus!

en vanmiddag lekker met de hond naar het bos!

Fijne dag allemaal!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Usha,

Antwoorden kan door 'in het bericht' rechts op die rare bril te klikken. Dan krijg je een antwoordschermpje.

Als je zelf naar iemand wilt schrijven, klik je op het hangslotje rechts boven naast de naam van de persoon in kwestie (in een draadje bijvoorbeeld). Dan krijg je een schermpje waarin je kunt schrijven.

Dan gewoon onderaan op verzenden klikken en klaar is Usha!

Francesca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks !!!

Mja... valt me niet mee hier zo ineens op het forum en hoewel het nu ff niet zo geweldig goed gaat hoop ik toch dat er mettertijd een stijgende lijn in gaat zitten voor mij.
doe mn best, maar ben zeker nog langgggggggggg niet feilloos
hou mezelf dan ook maar een beetje voor dat ik hier niet voor de kat z'n ... zit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...