mismaff Geplaatst 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 hallo katrina leuk dat jullie een weerman er bij hebt hier in spanje kunnen wij er best ook een gebruiken maar dan in het nederlands als ik wil weten wat voor een weer we hier krijgen kijk ik altijd op nederland het spaans gaat me niet zo goed af maar in nederland hoor ik dat we een graad of 30 hebben en dan kan het hier oplopen tot haast 40 graden en op het balkon in de volle zon is het soms wel 52 graden en binnen rond de 40 grsden dat is wel een beetje van het goede nu ja ik woon in spanje en ik heb er zelf voor gekozen maandag komt mijn dochter schoonzoon en kleindochter van 12 jaar ik moet ze ophalen in alicante zelf woon ik in callossa dicht bij benidorm ik moet een goed uur rijden als ik de familie moet op halen en dan in deze hitte ik heb de luiken allemaal haast dicht gedaan dat houd de warmte een beetje buiten ik hoop dat de kinderen een goede vacantie hebben danheb ik het ook ze komen voor 19 dagen ik heb geluk dat ik drieslaapkamers heb en twee badkamersik vind het fijn om even te schrijven heel veel liefs van mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaff Geplaatst 16 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 hallo winnie bedankt voor je berichtje ga je dit jaar niet met vacantie hoe gaat het met jouw nu ik heb vrijdag mijn eerste medaille gekregen want ik ben een maand nuchter was heel emotioneel ik ben aan de antabus gegaan want toen mijn dochter wegging in mei viel ik in een diep gat toen ben ik weer gaan drinken na haast een jaar en drie maanden nuchter zijn geweest gelukkig ga ik nu naar de AA dat geeft mij nu steun vroeger had ik mijn kast vol met drank staan maar na de terug val heb ik het allemaal weggegeven ik heb nu alleen maar bier in huis en dat lus ik niet ik heb nu alleen nog maar trek in water ze zeggen hier dat je drie liter water per dag moet drinken en niet in de zon tussen 11 uur en 16,oo uur ik denk dat de kinderen er zich weinig van aan zullen trekken ze nemen een parasol mee naar het stranduit de zon wordt je ook bruin ik heb ook een kleindochtr van 17 jaar en een kleinzoon van 19 dus ben ik niet een van de jongste meer maar ik voel me niet mijn leeftijd kleed me nog erg modern veel liefs van mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Usha Geplaatst 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 goh, klinkt allemaal hartstikke goed mismaff!!Kom zelf net terug van 1,5 week Ameland.. heerlijk op het strand met de zee waar het prima afkoelen in was Zou zo terug willenGefeliciteerd met je medaille geweldig gewoon, wat zul jij trots zijn op jezelf (zo niet, dan maar snel doen!)veel liefs (vanuit een warm Leeuwarden ),Usha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden