Usha Geplaatst 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 .......Een nieuw beginBeginnen met opnieuw...Om nieuw te zijnZoals ik in het 'begin' was-Roos- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 Ja hoor die snap ik helemaal.Zou ik ook wel willen, heb dat ook wel eens gedacht als ik alles wist van ik nu weet toen zou weten wat zou ik dan anders doen? Niet veel denk ik, behalve die verrekte fles dan. De rest als ik niet met deze man getrouwd zou zijn zou ik ook niet mijn kinderen in deze vorm hebben, zou ik hoogstwaarschijnlijk heel wat minder van de wereld gezien hebben etc.Maar een verslaving heeft ook zijn kadootjes, niet veel maar er zijn er een paar. Ik heb nederigheid geleerd en echt medeleven, ik ben zachter geworden niet meer zo ieperdepiep, iedereen is een mens.Junkies waar komt dat vandaan? Welk mens is afval?Het geheim zit hem in de verslaving verslaan en een nieuwe toekomst voor jezelf opbouwen maar jij hoeft niet nieuw, die oude jij zit er nog die komt wel weer naar boven. De sleutel ligt in jezelf vergevenen te leren omgaan met wie je bent.zo kan hij wel weer, dat is alle diepgang die vandaag uit mijn komt. Nu weer terug naar de keuken, kleindochter 1 komt eten en wat hebben we nog in de kast? Bitter weinig, ben ik bang en ik weet niet wat het prulletje lekker vind, heb je als moeder weer terug gaat naar haar moederland, oma weet te weinig.Jee, ik klink echt als een oma. Who cares, het is hier geen datingsite, met "onze" mannen kan dat, heerlijk veilig en warm. Hoe oud is Twan eigenlijk, net zo oud als Chris? Ik blijf Albert maar zien......kan er niet aan doen.Ik had trouwens een gesprekje met Beep over uiterlijk. Hoe zie ik er dan uit, nu net zo als Kaab! Ze hebben dezelfde icoontjes.Koekie, waar ben jij? Ik denk aan je.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 Kijk dat bedoel ik nu. Je zou toch niet meer schrijven maar alleen lezen. Katrina waar haal je het vandaan? Met grootste bewonderig trouwens.Usher, is zwart, piepjong met veel bling bling en lijkt geloof ik niet op Uscha maar je weet het maar nooit:DHet is trouwens ook iemand die de koffers voor je draagt in een hotel en heeft een of andere functie op een station. Zo zie je maar, een taal maar die Amerikanen maken er een potje van, denk niet dat Usher dat wist maar he, kan het natuurlijk mis hebben. het blijft een amerikaan.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 Hare Majesteit Zuipschuit?Hoogst Merkwaardig Zootje?Hoofd Maakt Ziek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Usha Geplaatst 16 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 Hahaha die Katrinade titel is natuurlijk opnieuw vroeg me alleen af of je het begrepen wat ik daarna schreefff stoeien met de worden opnieuw en begin Tja , zal nog wel ff duren voordat ik een jongetje wordenen inderdaad Anjo, weinig bling bling bij mij ... ja mn glazen .. grinniken nogmaals inderdaad Anjo dat wist ik allemaal niet mag jij mn taalkundig woordenboekkie zijn ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 Ja, zeg! Na een dag hard werken wilde ik gewoon even dwaas doen. Is aan NIEMAND gericht. Speelde gewoon met lettertjes... Binnen het thema van dit forum.En zijn wij niet gewoon een merkwaardig zootje?En maakt ons hoofd ons soms niet ziek? Van het vele piekeren?En ja, misschien ben ik wel Hare Majesteit Zuipschuit.POEH! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Usha Geplaatst 16 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 hmz.... effe nadenken hoor ...Katrina idd, crea=creatief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 Welke aanpassing dan?Ik had eerst alleen geschreven:Hare Majesteit ZuipDaarna veranderd in wat het nu is.En nee, Katrina, de wereld draait NIET om jou!Tabee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 In Het Modern Zeveren geeft Hoogst Moeizame Zingeving, Helaas Minder Zachtaardig toegepast, Honderd Magische Zweepslagen aan (H)eerder Meevoelende Zusters!Dames, dames.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Usha Geplaatst 16 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 Whoehahahaha, geweldig gevonden missP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 God Onze Lieve Heer!Ik heb nooit geen enkel uitroepteken vervangen door een vraagteken!Mon Dieu! Niet van ophouden weten ook nog!AANPASSING OM 21.25 UUR:DIT IS LAAG!!!! GEMEEN!!! ACHTERBAKS!!!Maar ja: In het land der blinden is Eenoog koning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 Usha,Het gaat vanzelf bij me dat vertalen en dat dan ook nog doorgeven, op mijn werk word ik daar voor betaald maar het gaat nu gewoon vanzelf, beroepsdeformatie en dan ook nog en kop vol waardeloze informatie. Lijkt me flink vrmoeiend voor de mensen om me heen. Maar ik probeer me echt in te houden.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 Gisterenavond misschien:DAnjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 Heere Me ZielSnap er niks van. HA HA Groetjes Helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 Ach gewoon een avondje forum, Helder. never a dull moment.Hoe gaat het met je?Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 KatrinaHoi hoiMet mij is het ook oke, onverminderd druk de laatste weken, ben puin aan het ruimen prive, ik ben dan bijna een half jaar alco vrij, maar er liggen nog al wat lijken in de kast. die geruimt , dienen te worden.Het op pakken van een leven zonder alcohol, gaat me best moeilijk af en. nog steeds het gelazer van niet kunnen slapen is er ook na een half jaar heb ik het ritme nog niet te pakken.Ik werk er aan, op het forum ben ik even wat minder nu, maar het is ook een vervelende tijd en het is toch een verlies, zoveel mensen te zien weg gaan.Daarom is het dat ik de kat ook een beetje uit de boom kijk de laatste week, en zeker terughoudend ben met humor, met repect voor het feit dat het thema nog altijd is, elkaar helpen naar een alcohol vrij leven.Ik ben blij hoor dat ik geen misverstanden heb, want graag maak ik sterke opmerkingen, die sturend kunnen zijn, voor andere, en mij zelf natuurlijk ha ha.Zodra ik weer meer tijd heb, zal ik het zeker niet laten, vriend en vijand moe te maken met mijn babbels.ha, dus tot horens, oebs daar kraakt een kast deur,ben weer bezig, hoiHelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 KatrinaHoi hoiMet mij is het ook oke, onverminderd druk de laatste weken, ben puin aan het ruimen prive, ik ben dan bijna een half jaar alco vrij, maar er liggen nog al wat lijken in de kast. die geruimt , dienen te worden.Het op pakken van een leven zonder alcohol, gaat me best moeilijk af en. nog steeds het gelazer van niet kunnen slapen is er ook na een half jaar heb ik het ritme nog niet te pakken.Ik werk er aan, op het forum ben ik even wat minder nu, maar het is ook een vervelende tijd en het is toch een verlies, zoveel mensen te zien weg gaan.Daarom is het dat ik de kat ook een beetje uit de boom kijk de laatste week, en zeker terughoudend ben met humor, met repect voor het feit dat het thema nog altijd is, elkaar helpen naar een alcohol vrij leven.Ik ben blij hoor dat ik geen misverstanden heb, want graag maak ik sterke opmerkingen, die sturend kunnen zijn, voor andere, en mij zelf natuurlijk ha ha.Zodra ik weer meer tijd heb, zal ik het zeker niet laten, vriend en vijand moe te maken met mijn babbels.ha, dus tot horens, oebs daar kraakt een kast deur,ben weer bezig, hoiHelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 Helder,Heel veel sterkte, ik ken die lijken wel en ze zitten niet alleen in kasten helaas dan deed ik de deur echt wel op slot.Dat niet slapen is een crime, dat kan echt slopen.En de rest snap ik maar ik mis die opmerkingen van je wel.Knuffel,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden