Usha Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Alle mooiste voornemens vanmorgen en nu zit ik hier met dansende blikjes koel bier om mn hoofd, verdorie wat heb ik een zin dr in.. nog niet gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Usha Geplaatst 17 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Maar ff gaan stofzuigenjaja.. wat je allemaal niet voor maffe dingen gaat doen en dat bij deze warmteliter fles citroenlimo gemaakttactuslijst ingevuld...was gedraaidpffffff en nu ff met mn limo maar bij jullie uitzweten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Usha Geplaatst 17 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 katrina,je hebt wat met die naam van mij hégrinnik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Hoi Usha,Geen goed plan.Kijk even naar wat je vandeweek schreef:<quote>maar weet je wat het is met al die wijze goede raad.... eigenlijk heb je die zelf allang in huis maar moet het je soms gewoon nog een keer voorgehouden worden.. zodat je niet luistert naar dat duveltje dat smoesjes loopt te verzinnen (althans zo werkt het bij mij) <quote>Je stuurt onze hele planning in de war. Op maandag stoppen is het best, want dan kun je mee met de meute als er wat te vieren valt. Om logistieke redenen hebben we besloten dat het handiger is om in hele weken te rekenen, dus ingaande vandaag. Je kunt dus vandaag helemaal niet drinken! Neem lekker een douche.Pak een boek.Ga die kast eens uitmesten.Ga extra lekker voor jezelf koken.Eens moet je het aan, waarom niet nu?Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angel6 Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Ushaaaaaaaaaaaaaaaa stop halt hoooooooooo,Niet doen je hebt morgen spijt als haren op je hoofd dat wellicht nog zeer doet ook van de alcohol.www.zylom.nl kun je allerlei leuke internetspelletjes doen (sommige zijn ook verslavend )Stukje wandelen met dit weer zorgt dat je binnen 10 minuten je het laupauk zweet kun je daarna lekker douchen en wellicht even een siesta houden?Aan het eind van de dag zul je trots tegen jezelf zeggen: dat heb ik maar mooi gedaan! en wat kan ik trots op mezelf zijn.Hou vol het lukt je! En anders kun je de vliegenmepper ook nog pakken om al die blikjes boven je hoofd weg te slaan.Suc6Angel6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Usha Geplaatst 17 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 uhm... planning.. tis toch maandag twan of lees ik het verkeerd?gooi toch niets in de war?tja en dat extra lekker koken... moet ik ook niet hoog nodig lijnen, groei nog eens uit mn voegengrinnik, kook namelijk zo onwijs lekker .. hahahahatype eens wat sneller Katrina nee, hoor, gaat al weer wat beter. Net ff mn lief gebeld op het werk... zo van, je kunt gerust thuiskomen ik ben nog nuchter Hij vindt het (logisch) verschrikkelijk als ik met een zatte kop door het huis heen loop te zwalleken. Zelf drinkt hij niet of nauwelijks.. voor hem is het dan ook een raadsel waar ik soms die hele handel allemaal laat, of het nou wijn is of bier. En ja ik weet, van bier wordt je ook dik maar helaas dan had ik 10 jaar geleden al modder vet moeten zijn, dit komt door mn medicatie die ik heb gekregen een aantal jaren trug ivm manisch-depressief zijn.. rot woord, bi-polair klinkt beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Vind je? ik vind bi-polar altijd klinken als een of andere vreemde ziekte. Duurde ook heel lang voor dat het blijf plakken. Lupus ook zo'n ziekte, het blijft bij mij niet plakken, zal wel iets met wolf zijn, hi hi.Is je drinken begonnen als zelf medicatie? Da's een hele gemene, vriendin van mij is ook bi-polar,ik doe je maar even een plezier. Een moordwijf maar het duurde heel lang voordat de diagnoze werd gesteld en in die tijd had ze er een goed probleem bij. Niet bij te houden, drank en een manische periode, ging altijd geheid mis dan. Deed ze de vreemste dingen en maakte dan ook de mooiste dingen. Een schat van een vrouw maar wat een zwaar maar ook heel mooi leven. Heeft dingen gedaan waar dit burgertrutje wel van droomt maar niet durft te doen.Trek , zucht of gremlins gaan voorbij en het duurt meestal nooit erg lang. Het wordt echt gemakkelijker met de tijd, soms vergeet je het zelfs even en dan is het weer hard knokken.Jongens ik ben dus echt een lijmsnuiver, ik heb wondjes bij mijn neus, eerst alleen wat trekkiger maar nu een soort korstje en de lijm zit er op de meeste plaatsen nog gewoon op!!Heb zo hard gepoets dat ik gloeide maar nu is het echt even te warm. Straks als het wat koeler is maar een eind lopen met de hond van de buren. Het gaat niet echt lekker met me maar gelukkig is er wel beweging in te krijgen, je kunt beter wat doen dan in je navel zitten. Ook goed op zijn tijd maar soms is het ook fijn om gewoon te zijn. Dan nog even naar de bieb, mijn slechte gewoonte om op de bank voor de buis in slaap te vallen moet afgelopen zijn. Ik heb echt behoefte aan structuur, iets wat soms best lastig is als je alleen woont. Niets hoeft tenminste dat lijkt soms zo. Elke dag een uur DIY, schilderen of lijn snuiven, twee uur revisie en voorbereiden en lopen met de hond. Ik ga mezelf maar even behandelen alsof ik mijn eigen kind ben.Zet hem op, Uscha! Je kan het.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Usha Geplaatst 17 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Anjo,pas jij een beetje op met die troep...en insmeren met vaseline helpt somsmja diagnose heeft bij mij ook erggggggggg lang geduurd, kwam pas uit na veel testen en een spoedopname gaat nu redelijk goed weer met mij, was ook een hele stap om het hier in het forum neer te knallen moet ik zeggen..Hoop dat het een beetje gaat met je Anjo, anders de gremlins in de lijmgeur zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Usha Geplaatst 17 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Angel6,ken je dat wuppie spelletje?heeeeeeeeel irri .. hahahazit nu ff bejeweled te spelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angel6 Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Usha,Jahoor van het wuppiespel tot mayong tot dammen en letterexpress ik ken ze allemaal haha. Sinds een tijdje kom ik niet meer op de site maar het kan soms wel effe helpen om je gedachten te verzetten. Ik ben zo'n freak die wil dan tot level 16 komen en dan ben je meestal weer een uur of wat verder. En met het warme weer is een muisklik al bijna teveel!Hoe staat het met je gesteldheid? Zijn de vliegen verdwenen rondom je hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Usha Geplaatst 17 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 whahahaha, wat zul je nu dan zweten na deze hele tekst getypt te hebben voor mij,wel enorm lief van je dat je dat voor me over hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angel6 Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Zit nu nog bij te komen Maar ik heb het zeker graag gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Usha Geplaatst 17 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Angel6thankssssssssssssssssssslief van jou !!!ben dr gewoon stil van ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden