anjo Geplaatst 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2006 Ik zat maar op Twan te wachten zodat ik weet wat ik morgen aan moet doen, regenpak of trui of toch maar weer bijna niets.Ik hoop dat iedereen fris en fruitig wakker word en het een keigoede dag mag worden.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Goedemorgen allen,Ik heb heb vannacht wat knopen doorgehakt.Dat was een hele bevalling. Het wordt Refusal=...'t is niet ahderslTe moe, teveel hoofdijn, en niet betrouwbaar voor kids en omgeving is NIET acceptabel.Heb om 5 uur vanmorgen de strijk gedaan, nu nog even het forum ht geleen, en dan SLAPEN.Jullie horen van me.Een koekie van ijzerdraad (hoop Ik). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Koekie,Goed van je dat je die beslissing hebt genomen. Soms heeft een mens teveel op zijn bordje om dingen alleen te kunnen doen. Daar is niets mis mee, hoor mij nou. Maar op dit moment heb je met ex en je kids zoveel andere zaken aan je hoofd, dat hulp bij ADB gewoon alleen maar goed is. A kan je op dit moment missen als kiespijn.sterkte en slaap ze CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verientje Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Hoi Koekie,Wat fijn om weer even een glimp van je op te vangen. Goeie beslissing meid!Héél veel sterkte,liefs Verientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Goed zo koekie, verstand volgen ipv gevoel! Het leven is meer waard dan weggedronken wordenIk heb hier weer even het logeerhondje maar ochoch wat vreet dat beest een energie.. Vandaag wordt hij weer opgehaald, hoop ik, want baasje gaat slecht... maarja ik kan en wil niet meer het leed van de hele wereld oplossen. Ik ben zaterdagavond weer even de fout in gegaan.. tja, maar geen port, alleen een fles WW en dat is dan peanuts vergeleken een fles port... gelukkig... en was het leuk? mwaaaah, niet echt.. niet leuk genoeg om te herhalen voorlopig....En nu dus weer naar het werk! zie er wat tegenop, iedereen is er weer, de afgelopen week waren er maar een paar mensen ivm ziekte van de baas en dat was erg prettig! Nu is het weer een hok vol en vechten om iets uit te kunnen printen... tot later maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Fijn dat je er weer bent ,Koekie.Heel veel sterkte, er is zo veel gebeurd de laatste weken en dan de spruitjes weg. Valt je routine ook weg, he? Je bent niet alleen, ik moet ook weer in het zadel kruipen, moeilijk maar we kunnen het!Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Dag Lieverds,<--- fris en fruitig alarm --->Goedemorgen allemaal!!!Een schone, frisse, heldere week!Ik heb er weer zin in! Het weekend ok doorgekomen, en ik heb weer zin in de nieuwe week...<--- fris en fruitig alarm --->Anjo, Weerberichten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Maar volgens mij wordt het prima vandaag, zo'n 31 graden, geen wolkje aan de lucht, de mussen vallen van het dak, zoiets...Koekie,Heel heldere beslissing, hartsstikke knap. Voor mij in ieder geval een eye-opener dat het ook na een lange tijd nog altijd 'mis' kan gaan, en dat het voor mij nodig is om bij de les te blijven. Bedankt voor het delen... Ik hoop dat het je rust brengt.Tapas,Men neme: 3 el olijfolie, 1 sjalotje, 1 teentje knoflook, wat peper en zout. Olijfolie verwarmen, gesnipperd sjalotje even aanfruiten, knoflook heel even mee roerbakken. Hondje in de pan, even rondom aanbraden. Beetje water erbij en deksel op de pan. Ongeveer 40 minuten laten sudderen, af en toe keren.Een fijne dag allemaal!Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Usha Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Zo, was toch een niet perfecte avond gisteren.... niet dat ik teut was of zo, maar toch.. teveelDus vandaag het voornemen.. sapjes etc.planning is omdat maar eens ff vol te gaan houden te beginnen met vandaagsucces iedereen en als het kan, geniet van het mooie weer, voor je het weet zitten we weer in de plensbuien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Lieve steuntjes,ik heb maar heel even tijd.Door omstandigheden buiten jullie om krijgik deze dagen zoveel ambulante hulpverlening.Dat ik even weinig ophet forum kan!Zo'n 4-5 uurpraten per dag is nu nodig maar het is uitputtend hoor.Ik vergeet geen van jullie hoor.Maar neem het me niet kwalijk als jullieeven weinig van me horen.En heb veel hartverwarmende,indrukwekkende privé-berichtjes gekregen.Waarop ik zeker snel ga reageren.Maar die ik niet kort door de bocht wil beantwoorden.Maar met aandacht en respect.Dus aan al die luitjes,jullie krijgen zo gauw het gaat zekers een berichtterug.En lieve iedereenwens jullie een zo goed mogelijke dag toe!Liefs van Lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eefje Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 het gaat even niet goed met me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 He Eefje wat is er aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eefje Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 ik ga maar gewoon slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eefje Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 lief van je dank je wel, ik zal aan iets prettigs denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eefje Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 morgen weer een nieuwe dag vandaag maar even vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eefje Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 o winnie hoe kan ik je helpen om het niet te doen hoe kan ik dicht bij je zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Zal ik oppassen? Kunnen de mamma's samen rolschaatsen. Kijken we met z'n 3en naar buiten, en lachen we zo hard dat we omvallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Ik ben best kapot.Niet zozeer om mezelf maar als ik de droefheid van forum-genootjes lees springen mij de tranen in de ogen!Tuurlijk ben ik supervermoeid na zo'n hulpverleningsdag naar ook dankbaar voormijn hulpverleners.Morgen weer.Ik wil zo intens graag helpen maar voel me machteloos in sommige situaties.Met veel liefs LolaEn wil jullie graag beter leren kennen en een night-dress party vind ik ok.Al heb ik alleen aan lang t-shirt voor de nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Helaas moet ik nu afsluiten omdat ik zo moe ben.Wel in de wetenschap datik geprobeerd heb te helpen.Sorry lieverds.Liefs Lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Winnie, hoe komt dat nou zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden