Spring naar bijdragen

Hulptroepen voor Eefje en Winnie

Twan

Aanbevolen berichten

Om tien uur op het Rivellaplein, verzamelen achter het rode schuurtje,
we gaan op de bezem naar Eefje en Winnie.

Meenemen:

- Dans cd "alle dertien droog"
- Dubbelzijdig tape
- Schuurpapier
- :heart:
- Poetslappen
- Generator
- :D
- Limonade
- Moppentrommel
- :present::present::present::present::present:

oh ja, en knoflook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

helaas, hier doe ik ook in mijn eentje een pyama feestje na
oppashondje is weg, baasje is zelfdodingsgevoelig, ik ben daardoor best over mijn zeik, en dan is een borrel helaas de makkelijkste oplossing, dus als juliie toch uitrukken, ga dan even langs Haarlem aub en maak die monstergremlins alsjeblieft voor me af, voor het te laat is...

..te laat is het al hoor...maar voor ze erger kunnen aanrichten!!!!!!! Gaat niet goed dus.. port is op, wijn is aangebroken... pfffffff..... soms is het leven gewoon een stom iets!!! vooral als iemand die je aardig vind er het liefst een eind aan wil maken!!!.. hoop dat dit niet te heftig is voor dit forum..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Katerina,

Ik zou graag willen, maar ik ben zo moe dat ik nog niet meer de trap af kom. Ben een paar dagen weg geweest bij vrienden op bezoek, alleen waren de nachten erg kort (af de dagen erg lang is maar hoe je het bekijkt). Heb effe alles doorgelezen van de afgelopen dagen, en ga nu naar bed. moet nog wat slaap inhalen. maar vanaf morgen ben ik weer terug op het forum. Kom graan een andere keer op je aanbod terug Katerina.

groeten Wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...