Spring naar bijdragen

Dinsdag 18 juli

Usha

Aanbevolen berichten

Een hele goede morgen allemaal
Een nieuwe prachtige dag!
Een nieuwe stap in de goede richting

Ookal heb ik het gisteren door 3 pilsjes niet gered.. Vandaag dr weer vol tegen aan.
Straks even naar mn huisarts met brief van Tactus..
Ben benieuwd wat ie zegt :)
En om 11 uur een gesprek over vrijwilligers werk, veel zin in.

Nu nog ff lekker bakkie koffie en een broodje
Heb wel shit geslapen, erg onrustig, maar kan vanmiddag met goed fatsoen ff siësta houden ;)

Koffie staat klaar voor iedereen in de keuken

heel veel liefs,
Usha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 57
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een goede morgen indeed, Usha!

Wat klink jij lekker opgewekt!
Volgens mij heb jij het prima gered gisteren, of dronk je altijd maar 3 pilsjes?
Klinkt als een goede stap op weg naar minder, ...toch...?

Dat slapen wordt beter (althans bij mij), maar ik moet wel zeggen dat ik sinds ik gestopt ben met drinken veel moeder ben ;) dan daarvoor. Het schijnt dat A valse energie geeft, dus ik kan me voorstellen dat mijn lichaam weer even nodig heeft om zijn echte energieniveau terug te vinden.
(Ik wou alleen dat mijn lijf daar een beetje mee opschoot, zo moeilijk kan het toch niet zijn, op hoeveel plaatsen kan het nou liggen?)

Nou, ik had drie avonden achter elkaar dat er normaal stevig zou zijn ingenomen, feestjes. Voelt wel even anders nu, als iedereen om je heen zo'n beetje lollig begint te worden en jij jezelf afvraagt of je de klamboe nu al dicht had gedaan tegen de muggen, en dat je vandaag dat biebboek maar eens terug gaat brengen... Prima hoor, alleen iets minder aansluiting bij de anderen (maar dat ligt aan hullie).

Ha, Koffie Usha, lekker...
Alleen een beetje melk alsjeblieft!

Veel succes vandaag allemaal!

Ik heb voor iedereen zandtaartjes bij de koffie van Usha!

Liefs,
Twan :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

missP lust ook graag kof, goed zeg Usha bedankt!

Gister 3 glaasjes rosé, weet je, mijn probleem is niet zozeer meer dat ik te véél drink en zat word (ook wel eens hoor) maar wel dat het elke avond is. Ik zit maar te wachten tot luvver een pilsje neemt want dan kan ik de wijn uit de koelkast trekken...

Vandaag day-off voor mama, hoop dat de kinderen nu eens ergens anders dan in míjn tuin komen spelen ;), lekker lijstjes maken voor de vakantie (zaterdag gaan we weg, via Hillegom en Winterswijk op naar Berlijn!) en misschien al wat inpakwerk doen ... heerlijk!

En slapen? Sja, je kan het ook gewoon op het weer schuiven :), veel mensen liggen wakker met deze hitte. Zo niet ik; leg deze poeZ neer en ze slaapt...altijd en overal. Dus die koffie: extra caffeïne graag!

edit: spelfouten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

Ik heb even niet van me laten horen. Heel mijn computer was gecrashed! :wacko: Viel niets meer mee te beginnen dus de hele boel opnieuw geformatteerd etc. Nou ja, zeg maar zo: hij is weer mooi schoon niet waar?

En gisteren heb ik de prachtige leeftijd van 37 jaar bereikt! Hele dag visite, heel gezellig en heel erg jarig, maar wel wat druk. 's Avonds alleen thuis en heb het kunnen laten bij halve liter wijn met spa rood en citroen. Da's lekker fris met dit weer en ik merk dat ik daardoor veel minder alcohol naar binnen werk. Haha, eigenlijk drink ik dan dus de helft. Cool!

Vandaag weer een nieuwe mooie :rose:nige dag. Ik wens iedereen heel veel plezier, sterkte, succes, liefde, warmte, plezier en alles wat je je wenst toe vandaag!

Liefs,
een geformatteerde Frisje :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MissP,

Als je van Italiaans eten houdt, dan is het volgende restaurant in Berlijn een echte aanrader:

<--paste-->

Sale e Tabacci
Kochstr. 18
10969 Berlin
Friedrichshain / Kreuzberg
Tel. 252 11 55
Geöffnet ab 9 bis 2 Uhr, Sa+So ab 10 Uhr, Küche bis 24 Uhr
U-Bahn Kochstraße

<-- paste -->

Het bestaat sinds de jaren '30 en is waanzinnig lekker. Wel even reserveren (voor lunch kun je zo binnenlopen)

Veel plezier in Berlijn!
Doet me denken aan een oud grapje van Freek de Jonge:

"Ben ik in Berlijn,
zet m'n fiets tegen de muur,
kom ik terug:
muur weg!"

Frisje,
je doet je naam eer aan! Ik dacht al: wat glimt daar zo, maar het is jouw computer!
En al die bestandjes liggen zo mooi op volgorde!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal een hele goede en zonnige morgen gewenst.

Koffie is op en de zandtaartjes smaakte prima.

Twan ik herken het slaapprobleem, ik sliep in de eerste week dat ik niet meer dronk een gat in de nacht. In de tweede week sliep ik weer een stuk minder (maar dat komt denk ook door de warmte). En nu vallen om 22.30 mijn luiken vanzelf dicht. De warmte telt ook zwaar mee want voordat je in een goede houding ligt kun je weer onder de douche stappen.

Ik ben gisteren begonnen met de internetbehandeling om gestopt te blijven en moet zeggen: jullie hebben allemaal gelijk gehad. Ze zijn erg vlot met het antwoorden en na lange tijd heb ik weer eens huiswerk te maken.

MissP een zeer geslaagde en leuke vakantie toegewenst in Berlijn. Geniet ervan.

Usha veel succes gewenst om 11.00 we horen vast wel hoe het is afgelopen?

Iedereen fijne dag toegewenst.

Angel6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke goed
ik zit dus in mn manische / euforische stemming dat ik de hele wereld wel aan kan
dus ook die alcohol

mja...

jullie horen nog wel van me maar of het vandaag is?

veel liefs en sterkte met waar je mee bezig bent
Usha

ps Twan.. miste je weersvoorspelling:) of was ik je te vroeg af?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben ook weer boven water.. lang geslapen en sinds lange tijd weer wat rust in mijn hoofd en lijf.. was mijn eenzame drinkpartijtje van gisteren toch ergens goed voor. Mijn logeerhond brengt idd altijd een extra pakketje zorgen met zich mee.., en MissP ik deel je mening, als iemand niet meer wil dan hoeft ze voor mij ook niet meer door te leven.. maar het doet wel pijn als iemand niet wil leven en toch ook weer wel.. maar niet weet hoe...

Ik moest gewoon even helemaal lam om alle toestanden van de afgelopen weken kwijt te raken.. niet de gezondste en beste manier maar de rust is er nu idd wel en ik hoop dat ik die nu weer een tijdje vast kan houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

usha wat jammer dat je gisteren toch weer drie pilsjes op hebt ik weet dat het moeilijk is ik heb er jaren over gedaan om van die ene afteblijven maar iedere keer was die drang weer om het maar even te vergeten ook al was dat helemaal niet waar want hoe meer ik dronk des te kwader werd ik en belde mijn ex op en schold hem verrot en ik kon wel een uur aan de telefoon hangen en wat ik allemaal zei dat wist ik de volgende dag niet meer een ding weet ik wel het was niks goeds nu ben ik net over een maand bij de aa en daar kan ik het goed mee vinden we hebben een leuke groep ook al komen er vacantie gangers bij en onze eigen mensen zijn naar engeland toe om een beetje koelte het is hier in spanje weer bloedje heet maar ja wat verwacht je midden in de zomer ik zag dat het in nederland ook prachtig weer is gelukkig hebben jullie nu ook een echte zomer veel liefs van mismaff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dierbare Allen,

Hier weer eens een bericht uit het Rotterdamse, even niets van me laten horen de afgelopen dagen. Er waren zoveel problemen met medewerkers daar had ik mijn handen aan vol.

Dus iedereen die een uitglijer heeft gehad wens ik weer succes met op het droge pad te komen, iedereen die nog droog staat hou vol. Zelf ben ik nu met Refusal gestart, nog geen bijwerkingen, enige bijwerking is dat ik niet drink, en...............volgens mij was dat nu net de bedoeling.

Wat dat slapen betreft: ik slaap al voordat ik mijn bed zie, merk niet dat het warm is niets, lig gewoon in coma, zal waarschijnlijk wel weer overgaan maaaaar nu geniet ik daar nog even van.

Langzamerhand komt ook mijn vakantie in zicht. Vandaag over 2 weken zit ik in Peking, zo helemaal top. Het hele gezin, man en 2 dochters voor de nieuwe onderons, kijken er met veel enthousiasme naar uit. Prikken zijn gehaald en beide dochters zijn tot 2 keer toe flauwgevallen daarvan. Kan je een oorlog mee winnen met die meiden:D

Voor iedereen een :present: voor alle moeite met het vechten tegen de gremlins.

liefs CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allen,volgens mij zijn we Winnie(gelukkig)niet kwijtgeraakt!!!!
Voor zover ik weet.En met dank aan o.a. Winnie voor haar compliment.
Ik voelde me echt ook radeloos over Winnie,Eefje en anderen.
Maar ik ben zelf echt even doodop,zo intens moe van alles.
Het leven op zich al.Maar hé,ik wil blijven knokken!
Ieder hier ook van de privé-berichten hoort nog van mij.
Nu even niet.Want ik zit diep.Dat is naar maar menselijk.

Met alle liefs,een nog steeds knokkende Lola
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al voel ik me,potverdorie,zo eenzaam en alleen.Sorry,ik wil
niet vloeken.Gewoon mijn frustratie.Het ligt aan mij hoor.
Ik hoop zo dat we nog eens met zn allen een pyjama-feest
kunnen vieren.Jongen-meisje of man-vrouw.Whatever.
Ik keek rn kijk altijd het nieuws en dat stemt me niet zo
erg vrolijk.
Wanneer houdt de ellende op?
Nooit volgens mij,want de geschiedenis herhaalt zich steeds.

Excuses voor mijn duidelijke depressie.

Met liefs een roos voor een ieder hier!!!
Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pils,

Fijn dat je er weer bent. Ik dacht al, het is even rustig, het word weer tijd voor wat bonje.
Lijkt me heel leuk, net als vroeger, je gooit een steen in het water en kijkt hoeveel cirkels je veroorzaakt.
Alleen ik trap er niet in. Het feit dat je het zo doet zegt mij al dat je het niet goed voor hebt met het forum. Vooral dat biertje? vind ik zeer amusant.

Ga je nu weer ergens anders spelen?

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...