Usha Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 zijn er hier mensen die een partner hebben die steun/hulp hebben gezocht om om te gaan met de situatie van de drinker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Hoi Usha,Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar op de Tactus site staat een pagina met tips en adressen voor partners, misschien heb je daar iets aan.http://www.tactus.nl/index.cfm?pid=29Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Usha Geplaatst 17 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 ja had ik gezien Twan,vroeg me alleen af of hier mensen waren waar de partner van daaraan mee deed/doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 Ik heb geen partner en dat maakt helaas 1. het drinken makkelijk 2. het stoppen moeilijk, is wel een discussie waard vinnik.Daaren tegen heb ik JULLIE allemaal !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 Ik heb geen partner en dat maakt helaas 1. het drinken makkelijk 2. het stoppen moeilijk, is wel een discussie waard vinnik.Daaren tegen heb ik JULLIE allemaal !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden