Spring naar bijdragen

Hulde aan Winnie!

Twan

Aanbevolen berichten

Lieve Winnie,

Hartelijk Gefeliciteerd met je eerste maand!
Voor jou 31 Rode Rozen

:present::present::present::present::present:
:present:

en een kadootje wat je vanavond pas mag openmaken:

:musicnote:

Geweldig! Je bent een kanjer!

Liefs,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehhhhh 't is misschien erg flauw maar ik ben na mijn laatste uitglijder weer 7 dagen schoon x 3 euro per dag YEAH Christian (Dior) HOLD ON HERE I COME !!!!!

Hierna ga ik overigens eens sparen voor een fatsoenlijke.....je raadt het nooit !!!!!! Moet ik wel ff nuchter blijven kost veel geld !!!!

Wie raadt er mee voor de zak drop (virtueel)??? Eerst aanwijzing: de meeste mannen hebben het, de meeste vrouwen niet (geen flauwe dingen svp).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet grinniken over de "Motherload" Crystal Clear die Winnie bij haar dealer heeft gescoord... ;)

En een echt kadootje Winnie? Wat dacht je daar van?

- Een keer lekker naar de film?
- Je voeten laten masseren?
- Of dat wat Koekie heeft gekocht, wat de meeste mannen hebben maar vrouwen niet? Ik hoor hierbij zo'n vrouw met een TellSell Amerikaans accent schreeuwen: "Het is geweldig Jim, ik wil er ook één!!!"
- Iets waar je niets aan hebt maar wat heel leuk is om te kopen?
- Uit eten?

--- off topic ---

en als je het dan echt niet meer weet:

Er is een vrij geweldige site waar je een gezin in de derde wereld een kip kunt geven.
Of een gans, of een geit. Voor mensen die zelf alles al hebben zeg maar. Ze kunnen inkomsten genereren uit de eieren of de melk, en als er jongen komen dan geven ze die aan mensen in het dorp, zodat op termijn een heel dorp er beter van wordt. Ook een heel leuk verjaardagskado (voor mensen die alles al hebben).

www.heifer.org

--- off topic ---

Ik vind in ieder geval dat je jezelf maar eens lekker moet trakteren!!!

Laat je weten wat het geworden is (behalve de Crystal Clear)?

Liefs,
Twan :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

winnie van harte gefeliciteerd met je eerste maand zonder alcohol.:musicnote::present::musicnote:. Eerste maand zit er dus op ,op naar de volgende.

koekie ook gefeliciteerd met je eerste 7 dagen:present::):rose:. Ik vindt dit van jullie beiden een hele prestatie gezien het weer van de afgelopen weken. Dit zal het er zeker niet makkelijker op hebben gemaakt.
Ben me hier op het werk suf aan het piekeren over het raadsel van koekie, heb geen idee. Het is ook veel te warm om me hier druk over te maken.

groeten Wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Winnie,

Een maand! Gefeliciteerd! En de grootste beloning geef je jezelf natuurlijk al ! Laten we dat niet vergeten, de katers, de schuldgevoelens, de liters minder vergif die je lever niet hoeft te verwerken, minder kans op depressies. En de ontzettend kick het geeft om dit een maand vol te houden.

Go, girl! Go! Je gaat goed.

Ik heb de hele nacht met Jane Fonda doorgebracht. Ik ben er nog niet over uit. Ze raakte me een beetje kwijt toen ze verliefd werd op Ted Turner. Het is echt een boek dat je niet geheel hoeft te lezen, gewoon de stukjes eruit halen waar jij wat aan hebt.

Koekie,

Je hebt de eerste week weer achter de rug, altijd moeilijk maar je hebt het weer geflikt.

Eerst dacht ik dat je naar thailand zou gaan voor een sexoperatie maar dat past niet bij ons Koekie, een en al vrouwelijkheid.
Dus ik denk dat je gaat voor een goede gereedschapkist met inhoud.

Liefs,

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ANJO

YES YES YES

ik stond mijn nieuwe hordeur te monteuren met 1,5 schroevedraaier en mijn eigen ...... kop en dacht IK BEN HET ZAT dat gekl**t met restjes gereedschap pluggen in de verkeerde maten, afbrekende schroeven nieuw leven NIEUWE GEREEDSCHAPSKIST

MEID

Ik heb voor jou een reuze leuke prijs: wat dacht ge van een gratus overnachting ná de Dijk ?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Winnie van harte 31 dagen, als je dat laat rollen over je tong, dat voelt goed:present: Op naar de volgende 31 dagen.

Koekie ook jij :musicnote: goed dat je ondanks de kids het toch weer voor elkaar krijgt.

Anjo gefeliciteerd met je prijs, wanneer ga je gebruik van je overnachting. Nee Twan dat is nou echt een beetje inhalig om als poedelprijs gelijk 2 overnachtingen te willen:D

Weer een dag overleeft op de afdeling, patient en personeel lag aan het eind van de dag amechtig ademhalend in de gangen. Ze bij gebracht met ijsjes en aandacht daarna konden ze weer allemaal vooruit. Nog even en ik ga mijn eerste week droog scoren, dankzij de Refusal wordt dat zaterdag a.s. YES

CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...