Houtje Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 Ik heb al:Een accuboormasjien (leuk voor één gaatje maar deze DOZO- woning is van gestort gewapend beton dus ik denk een pseumatisch boor-hamer-iets?Scroeven, 4-5-6 mm? pluggen?Een hamer? Lach niet ik doe al 3 jaar alles met de campinghamer, gaat goed en als je je vergist in de persoon is de schade minder grootO ja een waterpomptang heb ik al.Overigens moet ik vaak, heel vaak fietsbanden plakken van Zoon (de BPM is niet altijd in de buurt hè en ik doet het graag zelf, zoals alles eigenlijk, maar okee, fietsgereedschap aanwezig incl. steeksleutels e.d.).O ja en een tork-schroevedraaier heb ik ook (ik weet niet meer waarom) o ja voor het raampje van de magnetron winkel 200 fleuri voorrijden, opmaak offerte incl. arbeidsloon en raampje. Raampje op Internet 18 euro en schroeven kan ik zelf wel. Verder wil ik een beetje toffe koffer graag, niet zo meutig. Is er nog ergens een mega-temperatuur-actie?Goed mensen, aan de slag dus, wég met dat gelanterfanter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...