Houtje Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 Ik heb al:Een accuboormasjien (leuk voor één gaatje maar deze DOZO- woning is van gestort gewapend beton dus ik denk een pseumatisch boor-hamer-iets?Scroeven, 4-5-6 mm? pluggen?Een hamer? Lach niet ik doe al 3 jaar alles met de campinghamer, gaat goed en als je je vergist in de persoon is de schade minder grootO ja een waterpomptang heb ik al.Overigens moet ik vaak, heel vaak fietsbanden plakken van Zoon (de BPM is niet altijd in de buurt hè en ik doet het graag zelf, zoals alles eigenlijk, maar okee, fietsgereedschap aanwezig incl. steeksleutels e.d.).O ja en een tork-schroevedraaier heb ik ook (ik weet niet meer waarom) o ja voor het raampje van de magnetron winkel 200 fleuri voorrijden, opmaak offerte incl. arbeidsloon en raampje. Raampje op Internet 18 euro en schroeven kan ik zelf wel. Verder wil ik een beetje toffe koffer graag, niet zo meutig. Is er nog ergens een mega-temperatuur-actie?Goed mensen, aan de slag dus, wég met dat gelanterfanter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 Jee, wat zijn er veel mensen nog wakker en dat op dit uur.Het waait hier echt heerlijk en het regent wat, het is zo heerlijk. Alles staat open om lekker door te waaien. Genieten even.Ik had gewonnen, hip hoi! Ik win nooit wat, dus wat een verrassing. Was niet moeilijk voor degene waarvan de hubby is verhuisd naar een ander onderkomen, gereedschapkist gaat mee. Ook in mijn geval, terwijl het mijn gereedschap was:huh: Geeft niets, ik ga niet tussen een man en zijn mannelijkheid staan. Het andere wat ik mis is de tuinslang, niet dat ex tuin heeft maar wel een auto. Dus dat was mijn tweede keuze geweest.Geen idee wat een torn-shroeverdraaier is maar in het geval dat het niet zo'n accu gedreven schroevendraaier is, die mag niet ontbreken. Persoonlijk gesproken dan, heb niet altijd de kracht maar die heb je niet nodig met zo'n schroevendraaier.Ik kon vanavond alleen maar toezien en niet reageren, mijn computer was denk ik over verhit.Ben blij dat iedereen het vandaag weer gered heeft.Met mij gaat het weer wat beter, even geen last van trek of zucht. Hopelijk blijft het even zo.Het ziet er naar uit dat ik zoon lief een paar weken krijg en dat is extra prettig want dan kan ik niet drinken en het is gewoon bere gezellig als hij er is.Iedereen wel trusten en goedemorgen voor degene die net wakker geworden zijn.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Usha Geplaatst 20 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2006 ben zelf nogal gecharmeerd van 10sec. lijm en ducktape Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2006 Eeeehhhhh,kunnen jullie allemaal een beetje inschikken?Jullie moeten ook mee schattebouten !!!!!!!Morgen komen de houthakkertjes weer thuis en vandaag de bandenplakkertjes dus ..... ben alle bedden aan het verschonen, wassen enz. Opruimen, zuigen, het is toch snel gegaan die twee weken zonder mijn spruitjes !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden