Spring naar bijdragen

vrijdag 21 juli

tapas

Aanbevolen berichten

en dan bedoel ik natuurlijk de crystal clear die hier al eerder voorbij kwam op het forum.
Of anders is een verfrissend buitje van boven ook niet verkeerd!

Ik wens Kaab deze vrijdag veel sterkte met zijn hamerende kater, en de rest veel succes op deze frisse(re) dag!

en weltrusten voor nu!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Start van weer een zonnige dag 24-28 graden dus dat moet te doen zijn. Op naar het weekend. Zaterdag 1 week helemaal droog, dus dat ga ik vieren met.............

Tapas fijn dat je er weer bent, hartstikke goed van het drooghouden en blij voor jou dat logeerhond en vriendin een goede opvang hebben gekregen.

MissP ik weet niet of je nog op het forum komt, maar ik wens je een prettige vakantie met lief en kids. Hou het rustig probeer het zoveel mogelijk droog te houden of probeer anders ADB te zijn. En bedenk nog maar eens wat maakte dat je gisteren aan de rosé bent gegaan.

Kaab succes met de internetbehandeling, geniet van je kater en weet dat dit een afscheid is en tevens een nieuw begin. Voordeel is je kan weereens een nieuw huisdier zoeken:P

Iedereen een :present: voor deze dag als ondersteuning van het drooghouden of welke andere strijd je nog met jezelf aan het voeren bent.

Ik ga nu weer naar het werk en hoop dat de temperatuur iets gezakt is, heb er een hard hoofd, maar acht ja het wordt vanzelf weer 16.00 uur.

xx CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allen,
waar wonen jullie toch?Geintje hoor.Maar hier in het oosten des lands wordt
en is het nog steeds snik.Helaas heb ik een heftig drukke dag!Zweten dus weer.
Ik kies vandaag voor kraanwater en een stevige regenbui.

MissP ondanks je wanhoop van gister wens ik je een goede vakantie toe!!!

Kaab,sterkte.

Tapas,zo'n eetbui loop je er zo vanaf hoor!Weet je wel.Maar het nare gevoel
van uiglijders knaagt vaak langer.Tenminste bij mij,want oei veel herkenning.

Helaas kan ik door mijn angststoornis beperkt naar buiten.En zie ik teveel
vetrolletjes verschijnen.

Iedereen een heel heldere en hopelijk verfrissende dag!
En eh Cgirl;werk ze meid.Sterkte.

Liefs van Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal,

Weer even een berichtje van mij. Ben gisteren druk geweest met pakken in de hitte (pfff) omdat we vanmiddag op vakantie gaan! Maar liefst 3 weken lang, in Nederland met de tent, dus maar hopen dat het zo'n mooi weer blijft! Alhoewel, ietsiepietsie kouder mag ook.

Met de A gaat het goed, ik ben er bewust mee bezig en als ik drink, dan hooguit 2/3 glazen en dat voelt prima! Dit wil ik zo blijven volhouden, ook tijdens de vakantie.

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte met het geknok, dat gaat jullie vast lukken!

Veel liefs,
Frisje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wederom weer een snikhete dag hier in het midden van het land. Mijn uitvlucht is voor de tweede keer deze week naar de tandarts daar is het namelijk ijskoud in de behandelkamer!!! De tandarts was nog nooit zo prettig om naar toe te gaan.

Doemijmaareenfrisje een hele prettige vakantie gewenst en succes met ADB

Kaab: Vond het best wel een goede actie van jou om met twee flessen en twee glazen op op het forum te verschijnen! Dit geeft oa mezelf weer een extra motivatie om ervan af te blijven. Ik heb er in ieder geval geen moeite mee of iemand nu nuchter of aangeschoten of dronken op het forum komt. Ik wens je alleen wel heel veel succes met je kater! Want dat die er is geloof ik zeker.

Tapas: de crystal clear is niet aan te slepen hier. En dan niet te vergeten de ijsblokjes die ik elke dag in grote hoeveelheden aanmaak.

Voor allen een fijne dag toegewenst

liefs Angel6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Angel succes en veel frisheid toegewenst bij je tandarts!

En Friske,als jij er zo mee kan omgaan dan ben je al heel ver.
Wens je een heerlijke campeervakantie toe.Hou je haaks

Ik ga vandaag,ben al bezig,veel in huis doen!Moet echt
gebeuren.Maar blij ben ik er niet mee.Daarna weer ambulante hulpverlening.
Vanavond hopelijkm rust.

Liefs Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste lola,

Bedankt ik ga zometeen in de auto stappen zonder airco pfffff.

Heel veel succes met de bezigheden in huis (blijft allemaal zo liggen met deze warmte he?) En uiteraard succes met de hulpverlening.

we horen vanavond vast wel als je weer rustig achter je pc kunt kruipen hoe je dag is verlopen.

liefs Angel6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Allereerst: Kaab, als je dit berichtje vanmiddag ergens leest: Welkom terug, ik denk dat je kater je flink te pakken heeft vandaag, dus ga maar lekker veel water drinken en blijf een beetje uit de zon. Goede actie van je om dronken in te loggen, ik zat het allemaal in ieder geval een beetje grinnikend te lezen vanochtend. Een feest van herkenning zullen we maar zeggen... Vooral de baldadigheid die erbij hoort.

Tapas, dat was weer een donderdag, gefeliciteerd! En dat je nu wat rust in de tent hebt zal ook wel helpen denk ik.

CG,
Nog één dagje en je hebt je eerste week vol, goed zo meid! Nog één nachtje slapen...

Lola,
Speciaal voor jou vandaag het weerbericht!
:rose:

HET WEER VOOR VRIJDAG 21 JULI + HET WEEKEND

Vrijdag krijgen we weer vrij veel zon en overal blijft het droog. Er komt een noordwestenwindje te staan waardoor het aan het strand met 26 tot 28° nog vrij aangenaam blijft ten opzichte van het oosten en zuidoosten waar het weer 32° wordt. In de avond en nacht is het rustig en helder. Het koelt af naar 16° in het noordoosten tot 21° in Limburg Zaterdag starten we met zon, maar in de loop van de middag komen er meer wolken opzetten en gaat de kans op een donderbui toenemen. De wind is oostelijk maar stelt niet veel voor. De temperatuur loopt uiteen van 26° in het noordwesten tot nog 32° in het oosten en zuidoosten. Van zaterdag op zondagnacht trekken de onweersbuien weg naar het noordoosten en zullen dan ons land verlaten. De rust keert weer en de temperatuur daalt naar 17 tot 18°. Zondag zijn er flinke zonnige perioden en blijft het overal droog. Er komt een westenwindje te staan waardoor de temperatuur aan het strand op 24° blijft staan en in het zuiden en oosten wordt het nog 28°.

De temperatuur van het zeewater ligt nu tussen de 19 en 20° in.

Frisje,
Fijne vakantie! Zul je ons een beetje missen? Of sta je op een camping waar je zo af en toe kunt inloggen? In ieder geval super dat je ADB bent, houen zo!

Angel6,
Als je toch naar de tandarts gaat, kun je dan ook even voor mij gaan?

Iedereen een koele frisse dag!

Liefs,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wederom een goeie morgen van mij ook. Ik zou wensen dat jullie hier allemaal in het westen dicht bij zee zouden wonen, het is hier heerlijk, graadje of 24 ofzo.. heb net een uur hardgelopen (nou, eigenlijk meer gesjokt.. of gejogd of hoe ze het ook noemen) om alle lekkernijen van gisteravond er weer af te trainen. Ik heb echt een grappige hond.. naar het stadsbos moet hij mee sjokken aan de lijn, vind ie helemaal niks maarja.. ik doe het langzaamaan.. in het bos laat ik hem los, hij gaat zelf op stap en ik kan daar rustig in mijn eentje nog eens 40 minuten hardlopen... loop dan om de 10 minuten langs ons "afspreekbankje" om te kijken of hondlief er al is.. nog niet? okee, nog een rondje

uiteindelijk vinden we elkaar weer terug bij het bankje en moet ie weer mee aan de lijn sjokken naar huis. Ideaal hoor, zo'n zelfstandig hondenbeest!

Wat de crystal clear betreft, ik vind dat te zoet, ondanks de zoetstof. Ben inmiddels zwaar verslaafd aan de cola light caffeinevrij (wat drink je dan eigenlijk nog?) sinas light, en icetea light. en vandaag ga ik mezelf maar eens verwennen met een ijsblokjesbakje!!

Angel, succes bij de tandarts, ik zoek toch liever verkoeling in de supermarkt ofzo! Frisje, heel veel plezier op de camping, CG heel veel sterkte op je werk, en hopelijk woon je ook een beetje in het westen van het land (scheelt heel veel graadjes denk ik) Lola jij ook sterkte met het huis schoonmaken en alles wat je nog moet doen

Twan bedankt voor je hart onder de riem, ik ben ook blij met een nuchtere donderdag, 1x per week uitglijden vind ik al veel te veel, dus 2x kon gewoon niet! En nu ga ik lekker een verfrissende en verschonende douche nemen en nog even aan het (thuis) werk. Er ligt nog een site die afgemaakt moet worden en een boekje over kinderdagverblijven. Ik kom dit weekend dus wel door!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha lieverds,

pffff pffff wat zweten.Ik heb nu een korte pauze en dan weer verder met de hulpverlening.
Huis is naar mijn mening vet schoon nu.
Om 15.00 uur houden mijn verplichtingen even op!Gelukkig want ik was al vroeg in de
weer.En eigenlijk ben ik het nu al zat.Maar dankzij de instanties die mij hier thuis nu zo
begeleiden is wel veel ellende (opname) voorkomen!Dus nog even doorbijten.
Ha ha die Twan,van harte bedankt voor je weerbericht!Moest echt wel lachen joh:)
Benieuwd naar Angels tandartsbezoek.
Ik denk ook dat het hier vanavond wel drukker wordt.
Helaas vind mijn vriend het niet gezellig als ik's avonds achter de pc zit1Ik snap dat wel maar wil er toch wel graag af en toe om die tijd bij dit clubje zijn.
Katrina,jij bent ook ingelogd!
Helaas kan ik nu niet meer verder babbelen.Mijn pauze is zo voorbij.

Liefs allen van

Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo en dat wou ik nou ook eens horen, dat ik het weet. Thanx Kat.
Ja hoe heet is het op de afdelingen veel en veel te heet, heb ik nog mazzel dat mijn afdeling op de 1e ligt en niet op de 5e onder het platte dak. Dat is voor de patienten echt niet meer te doen, voor het personeel trouwens ook niet.

Stel je voor: 5 patienten douche op een ochtend in een badkamer zonder ventilatie, uniform aan kaplaarsen met een plastic zak erin aan, over je schort een plastic schort, water 37C en dan douchen. Geloof mij nu maar die meiden zijn bijna dood als ze klaar zijn met dat soort werk. En ja,ze moeten een tandje langzamer, meer pauzes, krijgen extra ijs van me enz. Geldt dus ook voor jou Lola, je huis loopt echt niet weg, dan maar niet van de grond eten. Neem je een bord gaat ook hartstikke goed. :D

Tapas ik woon gelukkig ook in het westen in de werkstad van Nederland, vlak bij een riviertje waar de stad naar vernoemd is. Ra ra welke stad is dit. Vind heel knap van je dat je met deze temperaturen gaat hardlopen, kan zelf niet echt de fut opbrengen om naar de sportschool te gaan.

Ga nu even siesta houden, moet 10 dagen achter elkaar werken, is zelfs voor deze workaholic wat veel, maar ja voor het goede zal ik maar zeggen.

tot vanavond en hopen dat het dan wat afgekoeld is.

CG

p.s. heb heerlijk gespijbeld vanaf 13.30 uur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha lief ondermijntje,welkom!Sorry,ik had door mijn eigen shit even niet opgelet!
Herkende veel in je verhaal!!!Ik ben 28 maar heb het zo bont gemaakt da laatste
paar jaar!

Ik hoop nog van je en alle anderen te lezen.Leren kan je zeker hier hoor!
Geen wonderpilletje maar wel steun,advies etc.

Alle anderen,ik heb nu bezoek dus moet ik zo afhaken.Blijf
wel ingelogd.

Liefs van Lola:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halloo allemaal,

Katrina ik heb volop genoten toen ik bij de tandarts binnenkwam. Ik was drijfnat van de autorit (mijn tandarts zit namelijk 25 km) vanaf mijn woonplaats.

Maar dit gevoel verdween als sneeuw voor de zon: Twan ik ben zo sportief geweest om ook voor jou te gaan. Mijn hemel de mondhygienisten had er zin in. Een behandeling van 3 kwartier waarbij ze mijn tandvlees tot onder de rand moest schoonmaken. Daar zitten allemaal ontstekingen (eh maar die voelde ik dus niet). Nadat de slager klaar was moest ik minstens 10 minuten spoelen want het bleef maar bloeden (aaaaggh lekker verhaal)

Maar goed om een lang verhaal kort te maken ik ben nooit bang voor de tandarts en meestal gaat alles onder verdoving maar vandaag was alles behalve lollig. Heb nog niets kunnen eten omdat mijn mond errug zeer doet en ik drink alleen maar water met ijs dat verdoofd lekker.

En dan eindelijk vandaag toch ook maar een ventilator aangeschaft! Heb gelijk drie uur plat gelegen om wat bij te slapen!

Hoe is jullie dag vergaan? Morgen weer zo'n lekker temperatuurtje (we kunnen met zijn allen naar Tapas gaan?? die heeft het 10 graden minder warm daar aan zee

:D

liefs angel6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Angel,wat rot voor je.Nu durf ik je niet meer te vragen om ook voor mij
te gaan meis!!!
Ik heb ook een ventilator,zelfs 2.Eentje geleend voor in de slaapkamer.

Maar alle lieve luitjes waar het to the point op neerkomt.Ik zit zo stuk
en heb teveel neiging naar A hetgeen in huis is,dat het beste wat ik nu kan doen is gaan slapen.
Dat ga ik nu dan maar ook doen.

Met alle liefs voor jullie
:present:Lola

Luitjes bedankt voor adviezen.
Tot morgen toch?Of niet dan!!!!
Hou het heldertjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oral Rehydration Salts

ORS

Als je teveel transpireert verlies je ook teveel mineralen en zout waardoor de osmotische waarde / zoutgehalte in je bloed te laag (kan) worden en je kan uitdrogen.

In het aller-aller-aller-sterkste geval kun je dus iemand vergiftigen door 20 liter te geven in 10 uur zonder zout (of zoiets).

Maar het is meer een advies voor (zeer) jonge kinderen >> kleinere lijfjes, minder vocht, als ze niet meer plassen / geen natte luier meer hebben igv dia.... of overgeven..... moet je dat geven.

Maar voor grote mensen is een kop bouillon met warm weer ook prima.

Trouwens in sinaasappels zit ook veel natrium.

Net als in paprikachips.

Grote mensen hebben dan een behoefte aan zout, babies niet.

Vandaar.

Meer weet ik niet uit mijn hoofd maar het lijkt me zat. Leuke woordspeling.

Ik ben nu weer verslaafd aan de ice tea light, vorige week de bitter lemon light.

Internettherapie he-le-maal afgesloten, heb écht vanaf 3 oktober vorig jaar elke dag dat schrift ingevuld. Wat een opluchting !!!!!!!!

Welterusten allen, het is eigenlijk te warm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Angel,

Ik ken dat eng, het is inderdaad niet prittig, je komt om moendspeling bij de apother , ben de naam even kwijt maar het begint met een C, is om te spelen na zulke ingrepen. En is er een speciaal soort pijnstiller maar dar moet je bij de tandarts vragen om een recept uit te schrijven. Een apro helpt hierbij echt niet.
Spoelen met kamille thee kan ook nooit geen kwaad. Ik ben helemaal niet zo pilletjes achtig maar ga geen pijn lijden als het niet nodig is.
Je hebt je goede daad weer gedaan voor vandaag, ik ga maandag gelijk afspaak maken, ik blijf het maar uitstellen. Het is zo jammer, ik had een heel mooi gebied maar nu ligt het voop pampus. De pijn durt maar een dag maar fijn als he dan even kunt slapen want het is een ellende.

China girl, nog tien dagen en dan ben je toch maar weg. Heerlijk genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...