Spring naar bijdragen

Zondag 23 juli

Aanbevolen berichten

Lieve Lola,

Meis wat moet ik zeggen, kop op je kan t, doorblijven vechten enz. Soms zijn woorden te weinig. Goed van je dat je je grote broer hebt gebeld, als hij je nu persoonlijk steun kan geven dat zou dat heel fijn zijn voor je. En zorg er inderdaad voor dat je vriend geen bier gaat halen, hou je t gewoon bij 2 biertjes. Niet zo streng zijn voor jezelf, de wereld vergaat niet en ook dit is ADB:present: Realiseer je dat je gewoon heel erg goed bezig bent. Blijf dat voor ogen houden.

Niemand hier zal zeggen dat het makkelijk gaat, maar wel dat we je ondersteunen, probeer je aan ons dan vast te houden. Als het ons lukt je vanavond op deze manier met niet meer dan 2 biertjes in bed te loodsen dan hebben we goed werk afgeleverd, en jij hebt een prestatie van wereld formaat neer gezet.

Je schrijft regelmatig dat je zeer intensieve thuisbehandeling krijgt, in het weekend ben je dan weer op jezelf teruggeworpen en alles wat dan bij je losgemaakt is, zorgt voor angst. Maar weet je Lola, angst is een zeer slechte raadgever, angst blokkeert, angst zorgt ervoor dat je niet kan groeien, probeer voor jezelf duidelijk te krijgen waar die angst door ontstaat en wat je zou kunnen doen om die angst de baas te worden. Dit klinkt makkelijker dan het is, maar kan je misschien wel helpen bij het verwerkingsproces.

Probeer eventueel te visualiseren waarvoor je angstig bent en dat te bedenken wat nou het ergste zou kunnen zijn wat je overkomt bij het onderwerp van je angst. Als je dat onderogen durft te zien, kan je misschien ook wel denken: Ok als dat het ergste is kan de rest alleen maar meevallen. Het is een truc die mij altijd goed heeft geholpen en nog altijd helpt. Het zorgt ervoor dat je de angst kan gaan relativeren.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt,

Liefs :sun:CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...