Angel6 Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Goedemorgen,Even een super snel bericht! Je kunt je NU aanmelden voor de internetbehandeling. Dus voor de mensen die het nog niet gelukt is succes.Groetjes Angel6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angel6 Geplaatst 17 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Beste Marieke,Wat goed dat je je hebt aangemeld. Stoppen is een hele zware klus zeker als je al heel lang drinkt.Ik ben nu ruim een maand van de alcohol af maar ik heb mij vanochtend zelfs ingeschreven en schrijf graag mee op dit forum en loop bij de AA.Allemaal om maar van de alcohol af te blijven en het doet mij goed zoveel back-up te hebben.Als je er achter staat gaat ook zeker jou het lukken!!groetjes Angel6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Even een supersnelle reactie. Zet m op meiden, ik ben er goed meegeholpen, ben nu 2 maanden bezig en krijg steeds meer inzichtelijk waar de schoen wringt. Stond nog niet helemaal droog, ben daarom vandaag gestart met Refusal dat neemt de trek weg en je kan er GEEN alcohol bij drinken vanwege de vreselijke bijwerkingen. Wil je meer over dit soort middelen weten dan kan je dat nagaan bij 'Tips en adviezen'.succes CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kaab Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 JoepiiiiieeeeHeb me ook net aangemeld!!!Bedankt Angel6 voor het gouden draadje!!!(sta al 2 1/2 maand op de wachtlijst en begon de moed al wat te laten zakken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2006 Marieke en Kaab,Gefeliciteerd! Fijn dat jullie je vandaag konden aanmelden. Ik heb net vandaag mijn behandeling afgesloten. Geen medaille, geen diploma, geen gladiolen (4daagse van Nijmegen begint morgen), maar wel veel geleerd, handvaten om alles net een beetje beter helder te krijgen en op grond van die helderheid beslissingen te nemen die goed voor me zijn.Jullie zullen er veel aan hebben, ik ben blij voor jullie!Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Usha Geplaatst 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2006 Mariek en Kaab,Hartstikke fijn, ik heb iets langer moeten wachten 3/4 jaar denk ik en ben nu net een klein weekje bezig.vind het spannend op een positieve manier, hoop dat ik mn doel en verwachtingen niet te hoog heb,maar de tijd zal het wel leren.Wens jullie heel veel sterkte en succes!liefs, Usha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doemijmaareenfrisje Geplaatst 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2006 Ik heb me zojuist aangemeld en ben erg benieuwd. Alleen al het bijhouden hoeveel en wanneer je drinkt en wat je erbij voelt zal me heel veel inzicht geven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaff Geplaatst 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2006 angel6 wat is een internetbehandeling heb er nog nooit van gehoord heeft dat iets te maken met drinkenals dat zo is wil je mij verwittigen liefs mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaff Geplaatst 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2006 hallo kaab je berichtje gelezen leuk dat je eindelijk op de site kon komen ik zelf was er zo in het moest toen niet zo druk zijn denk ik zelf ben ik een maand en 4 dagen nuchter ben wel langer nuchter geweest maar toen deed ik het bij mij zelf nu heb ik de steun van de aa en daar ben ik erg blij mee ook slik ik op het moment antabus daar heb ik helemaal geen last van refusal is wat anders dat is mij nog nooit voorgeschoteld ik ben tevrede met wat ik heb als ik nu zou drinken dan wordt ik er goed ziek van nu welkom en veel liefs van mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doemijmaareenfrisje Geplaatst 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2006 Hoi Mismaff,Is inderdaad een internetbehandeling wat je helpt bij alcoholmisbruik. Ik heb hier goede verhalen gehoord dus zeker de moeite waard om eens te bekijken! Hier kun je je aanmelden https://www.alcoholdebaas.nl/index.cfmFrisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doemijmaareenfrisje Geplaatst 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2006 Er zijn er hier meerdere die zich net hebben ingeschreven. Hebben jullie ook een bericht gekregen of jullie serieus doorgaan met de behandeling? Ik heb aangegeven dat ik na de vakantie wel wil starten onder voorwaarde dat ik dan niet weer op een wachtlijst kom. En jullie?Liefs,Frisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
robin Geplaatst 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2006 hoi Angel6, hij heeft weer een internetbehandeling stop teminste geeft ie nu aan,groetjes en toch bedankt. Ik wacht nog afrobin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verientje Geplaatst 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2006 Hoi Robin,Ik zag je al ingelogd staan. Gewoon iedere dag proberen aan te melden! Tot die tijd kun je misschien je ei hier kwijt. Een man is altijd welkom hier, er zitten al te veel kippen in de ren, komt alleen heibel van, ieder haan is van harte welkom.Nee, nou even serieus. Het duurt misschien even voordat je met Tactus kunt beginnen, maar misschien kun je intussen je hart hier luchten. Kijk maar wat je het fijnste vind.Verientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doemijmaareenfrisje Geplaatst 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2006 Hoi Robin,Volgens mij is er nu wel wat meer plaats. Blijven proberen. Ik heb me ook aangemeld en mijn wachttijd was maar heel kort. Vandaag pas begonnen, maar ik hoor heel veel goede verhalen.Veel succes,Frisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angel6 Geplaatst 19 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 Hoi Robin,Ik ben vanaf 5 juli bezig. Iedere dag even kijken of ie wat anders aangeeft dan "internetstop" Mij is het dus na 2 weken gelukt.Het gaat lukken volgens mij is het nu vakantietijd en zijn er een aantal klaar met hun internetbehandeling.Groet,Angel6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
robin Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 hoi verrientje,Dank je voor je positieve reactie naar mijn toe, ja geduld moeten we allemaal hebben alleen in mijn hoofd ben ik er al !! Maar goed dat mensen via de forum toch hun ei kunnen kwijt kunnen. Het lijkt mij een goed middel waar ik wel iedere dag achter moet gaan zitten, maar moet nog wel even vertrouwen krijgen, maar bedankt iniedergeval en tot laterz hoop ik verrientje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
robin Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Beste frisje bedankt voor je tip en veel succes met je behandeling, goed van je hoor, robin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden