Spring naar bijdragen

Maandag 24 juli

Twan

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 68
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Beste Allemaal,
Ik vraag mij af hoe het mogelijk is dat er op een bericht van Pietje Puk, he-le-maal niet wordt gereageerd.
Best wel een vraagje rechtreeks naar Katriena.
Wat een schade richt jij hier aan, Katrien?
Hoeveel mensen hebben dit forum nu al verlaten omdat ze geen zin hebben om, in een vakje gestopt te worden?
Ikzelf ben hier weg vanwege jou.

Jij bepaalt hoe de vriendschapsverhoudingen liggen en voelt je ook geroepen om dit op het forum uit te leggen.
Je telegramstijl en zalvende taalgebruik staat veel mensen hier tegen.

Katrien,
Je bent volgens mij wel een goed mens, maar waarom presteer je het, om zoveel mensen weg te jagen ? Ik mis mijn Helder, mijn PP, mijn Koekie, mijn Emma, mijn Francesca.

Sorry, alle anderen maar dit moest ik even kwijt.
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Forummers!!
Na mijn uitspatting van afgelopen vrijdag ben ik weer in mijn oude drinkpatroon vervallen!!!
Dit onder het mom van "ik wacht tot de behandeling start( binnen 3 werkdagen is beloofd!!!) en tot dan mag ik wel wat drinken" (drink nu weer gewoon 1, 5 liter p.dag)
Vandaag kreeg ik bericht dat behandeling pas over 1 à 2 weken kan starten!!!
VERDORIE!! Ik wilde alleen maar mijn alc. periode afsluiten door nog n keer flink uit de band te springen!! (Sommigen hebben dat ook live kunnen volgen)
Wat moet ik nu doen???
Weer 2 weken vasten?? ( Ik had start behandeling één dezer dagen echt als beginpunt aangenomen!!)
Ik vind het erg moeilijk!!!
Ach, eigenlijk weet ik jullie antwoord al!!!
Ik zie het wel op het forum!!!
Beetje deprie!!!
Kaab.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koekie,

Moet dit nu zo, zo'n aanval op Katrien. Je vraagt om een reactie in een PB en dat doe ik dus niet. Als je openlijk aanvalt, kan je ook openlijk iets terugkrijgen. Een mens krijgt mij niet gauw boos, maar nu wel. Voor jou geldt ook: ben jij de baas hier op forum? nee dat is niemand, dat zijn we allemaal, met elkaar maken we dit forum en niet 1 of 2 mensen. Als wij hier over onze spruitjes willen vertellen dan doe we dat.

Wat er nu gebeurt, wordt in mijn werk HOSPITALISATIE genoemd. Dat houdt in dat mensen niet meer flexibel zijn en dat zie ik bij jou nu gebeuren. Vind ik heel jammer, want ik heb je altijd hoog zitten.
Besef dat met nieuwe forumleden er een nieuwe wind komt, vanwacht van ons niet dat we naar mensen vragen die we niet kennen. Ook wij, de relatief nieuwe en net nieuwen bespreken onze problematiek zoals de behoefte daar ligt. Vergis je niet, jouw wekker tip neem ik nog steeds mee ingesprekken. Realiseer je dat wel, en ik zie wel vaker citaten van de oudgedienden terugkomen. Dat we de namen die daarbij horen niet meer weten, is geen ramp. Belangrijk is dat je weet dat je op een of andere manier toch nog geciteerd wordt. Dat is meerwaarde.

1Advies: Hou je hoofd recht en verlaat het forum met waardigheid zoals je ook met waardigheid deelgenomen hebt.

Sterkte voor de toekomst CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mathilde en Koekie, ik vind het niet zo netjes wat jullie doen. Vuile was buitenhangen en iemand persoonlijk aanvallen. Verder zegt tante til dat het raar is dat er niet op het berichtje van bv PP wordt gereageerd.. bedoel je dan door Katrina of door het Forum, want dat ik niet reageer heeft te maken met dat ik het niet gepast vind om op persoonlijke vete's en ergernissen in te gaan op een openbaar forum.

Ik mis jullie echt, maar ik mis niet het gekissebis van de laatste tijd en waardeer de pogingen van de nieuwelingen om hun eigen weg hier te vinden, al gaat het over BMI of spruitjes. Misschien begrijpen jullie ook dat dat soort gespreksonderwerpen ontstaan om de spanning op het forum te verminderen en nieuwelingen zich hier veilig te laten voelen, zoals dat bij jullie ook ooit gebeurd is.

Ik heb dit forum zeker in mijn begintijd zeker als een veilig bad beschouwd en jullie hebben me door een moeilijke periode geholpen. Daar ben ik nog steeds dankbaar voor!!!

Laat ons nu proberen of help mee om het voor nieuwelingen weer een veilig bad te laten zijn, zij hebben dat ook zo hard nodig in hun strijd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Tapas,
Je hebt gelijk !
Mijn vorige berichtje verdient geen schoonheidsprijs maar het zat me écht heel hoog.
Ik heb nl. veel respect voor vrouwtje P. Puk en mijn reactie was derhalve tamelijk 'emotiegestuurd' en dat is dom,dom,dom!
Ik bedoelde inderdaad aandacht van het Forum en niet van Katrien, maar dat hoef jij je dan toch niet persoonlijk aan te trekken?

Ik wens iedereen kracht , wijsheid en vooral een fijne en leerzame tijd op dit forum toe.
Zo kijk ik er nl. zelf ook op terug.

Groetje,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Mathilde,

Natuurlijk trekken we ons dit persoonlijk aan. Als een aantal mensen maandenlang weg zijn van het forum en nu ineens als één persoon van leer trekken tegen iemand op het forum brengt dit nogal wat onrust met zich mee. Ik trek me die onrust persoonlijk ook nogal aan, omdat die afleidt van waar het hier om gaat.

We komen hier namelijk om alcohol de baas te worden en niet om jullie onderlinge gekibbel aan te horen. Dat doen jullie maar ergens anders.

Dag,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

emotioneel reageren is niet dom maar heel menselijk.. en ook fijn dat je hierboven weer hebt gereageerd en ik snap ook dat Koekie haar best doet om een stap naar Katrina te doen.. maar het is gewoon moeilijk omdat ik het onderhand wel ervaar als een hetze tegen 1 persoon die schuldig zou zijn aan dat de oude hap weg is en die maar moet veranderen of weg moet gaan want dan is het weer gezellig. Waarom schrijven jullie 1 persoon zoveel macht toe? en wat is het precies wat iedereen zo op de kast jaagt? Dat is soms ook erg moeilijk te begrijpen en gaat idd buiten het alcohol de baas verhaal om. Ik ben behoorlijk nuchter en kan goed afstand bewaren maar soms snap ik er niks meer van en weet ik niet meer wat ik van wie moet denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...