mismaff Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 hallo helder je bericht gelezen ik ben al een tijdje bij dit forum maar af en toe laat ik een lange tijd niets van mij horenhet betekent niet dat ik niet wil schrijven maar soms zie ik niet iets wat mij intresseerdzelf weet ik dat ik ook geen goede schrijfster ben maar af en toe dan probeer ik wel mijn best te doenhier in spanje is het ook erg heet en wij houden het wel nog een paar maanden we hebben weinig of geen afkoeling bij jullie in nederland valt er soms een bui maar hier heb ik vorige week net een paar druppels gehad toen ik op het strand lagik heb natuurlijk wel geluk dat ik een half uurtje van het strand woon en dat ik daar iedere dag heen kanik ben nu een en een halve maand weer nuchter en heb er geen moeite mee gelukkig maar andere mensen hebben er wel last mee soms denk ik dat ik niet helemaal een alcolist ben maar dan denk ik aan vroeger en toen heb ik erg veel gedronken en werd ook aangezien voor die dronkaard mensen die me nu niet kennen denken nog steeds dat ik nog drink naar ik heb een jaar en drie maanden niet gedronken en dat beviel me best alleen was mijn dochter hier voor haast drie maanden en toen ze weg ging had ik het niet meer en ben weer voor een paar weken gaan drinken maar ik nam er maar drie per dag en ik zei tegen mij zelf als je meer gaat drinken dan stop je maar een vriendin gaf mij het telefoonummer van een vrouw die bij de aa is nu ik heb haar gebeld en de volgende dag ben ik bij een groep geweest en dat beviel me erg goed sorry ik denk dat ik mijn hart aan het uitstoten ben het is een grote brief geworden ik wens je veel sterkte en ook aan een ieder die deze brief leest mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden