Spring naar bijdragen

Opzoomering Forum

helder

Aanbevolen berichten

Ondermijntje,

Fijn dat je mijn vergelijking met het studentenhuis begrijpt.
En nee, ik denk niet dat het een goed idee is als iedereen zo af en toe gezellig komt binnenvallen.
Als je ergens niet meer woont val je niet zomaar binnen. Je belt aan, en komt op de koffie.
Je gaat in ieder geval geen ruzie maken met mensen die in jouw oude kamer wonen.
Je gaat geen feestjes geven, alles onderkotsen en de nieuwe bewoners met de rotzooi achterlaten.

Dus nee, het soort binnenvallen waar jij het over hebt lijkt mij niet zo'n goed idee.

Liefs,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Twan,

Ik ken de verhoudingen tussen de oude garde natuurlijk niet en weet ook niet wat een gebruikelijke periode om te blijven hangen is, maar ik vind dat dit eigenlijk aan de mensen zelf is. Het venijn onderling was me wel duidelijk, da's ook de reden waarom ik even heb afgehaakt.

Maar om op je vergelijking terug te komen; ons forumhuis is toch een open huis? Ik zou het een onprettig huis vinden als niet iedereen welkom is (op voorwaarde dat ze zich richten op het alcoholprobleem natuurlijk). Ook oudgedienden kunnen soms even een steuntje in de rug gebruiken of een stukje herbevestiging zoeken, lijkt me.

Nou, ja, ik ben hier net en moet natuurlijk eerst nog de nodige ervaring opdoen.

Liefs,
OnderM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

om eerlijk te zijn moest ik het ook even een paar maal lezen om precies te begrijpen wat je bedoelde..
Ik denk dat jij bedoelde: iedereen is hier welkom zolang het gedrag aangepast is aan het huis waar je binnenkomt. Er zijn gewoon bepaalde huisregels en daar heeft iedereen zich aan te houden...

begrijp ik dat goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...