Spring naar bijdragen

zaterdag 29 juli


anjo

Aanbevolen berichten

Goh, lieffie, ik weet dat ik het moet relativeren, maar het was dus wel SHOCKING!
En bovendien ben ik verliefd op een jongere kerel... Nu ja, hij is toch onbereikbaar, dus waar zeur ik over. Ik neem er wel eentje van 60... Die vindt mij nog een jonge blom...

Sorry, Lola, voel me een beetje schuldig, maar mijn hartsvriendin is met vakantie... Anders had ik haar opgebeld en geschreeuwd dat de hele buurt kon meeluisteren.

Bij nader inzien: haar been is verminkt door een ongeluk, dus waar zeur ik over.

Bah. Stomme ik.

En toch...

Kus voor jou!
Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 90
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb het grote voordeel dat ik al sinds mijn geboorte zo lelijk als de nacht ben. Mensen kijken de andere kant op als ik eraan kom, honden lopen met een grote boog om mij heen en iedereen veegt zijn vieze handen aan mijn jas af.

Een spatader is innerlijke schoonheid die eruit wil.

;)

Nee hoor Fran, ik kan me heel goed voorstellen dat het heel vervelend is.
Het is overigens wel te verhelpen, maar ik weet niet of het vergoed wordt. Verder schijnt visolie te helpen (www.visolieplein.nl). Het is in ieder geval goed voor een betere doorbloeding, dus dat lijkt logisch.

Liefs,
Twan :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fran,

I hear you:D Spataderen, grijze haren, vet dat zich vastzet op je heupen, sinaasappelhuid terwijl je 44 jaar strak in je huid hebt gezetten. Het is schokkend en dat bedoel ik echt zonder enige ironie.
Natuurlijk zijn er ergere dingen die gebeuren in de wereld maar die gebeuren net niet in jouw wereld.

Jongere mannen vallen gek genoeg op oudere vrouwen, vraag me niet waarom maar het schijnt wel zo te zijn. Ik heb zelf zo rond mijn 40ste een paar hele leuke maanden gehad met een ventje van 25, dus gewoon van genieten ook al wordt het niets.

Koekie,
Verliefde vriendin haalde me uit bed om baby vast te houden terwijl ze aan het bellen was met loverman:wacko: niet haar baby, baby van buurvrouw, uitleg zou te lang duren......
Geen biefstuk dus maar mijn geduld is een heel klein beetje op. Mijn deur gaat even op slot.......

Tapas,
We kunnen elkaar dus een hand geven, alle twee even over onze verdraagzaamheid van spanning heen.
Is ook niet gek na wat je eergisteren hebt moeten doen. Anderen zijn even niet belangrijk. Morgen gaat het weer wat beter dat weet je toch? Hoge toppen, diepe dalen. Story of our lives, toch?


Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Anjo!

Ik vind die flubberarmen nog bijna het ergste! Boink! Daar zijn ze ineens! Wapperende cellulitisarmen!
Ach ja...

Mijn kerel wordt over een paar maanden 37... En het kan toch alleen platonisch zijn...

Mmmmmmmmm, 25?! Een echte toyboy dus! :D

Hehe, kan alweer lachen...

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fran,

Ja, de ventilator hangt eindelijk. Nou ja, hij hing al, maar maakte een afschuwelijk piepgeluid. Verkeerde dimmer dus (zeg ik, maar daar moest een buurman aan te pas komen, die had die kennis in z'n hoofd, niet wij, schroevedraaierschuwe nichtjes). Nu dus een nieuwe dimmer (die komen dus alleen in de smaak lelijk) en hij doet het. Hond ook blij, ligt in de gang, waar het meeste effect van de ventilator te voelen is.

Dus, iedereen: vanavond zal het wel overal gaan regenen en vannacht zal het wel een stuk koeler zijn, want wij hebben een werkende plafondventilator.

En nee, ouder worden is niet leuk. Heb je eindelijk de wijsheid om een lover uit te kiezen die bij je past, ben je er te oud voor. Een beetje hetzelfde als met die ventilator dus...

;)

Liefs,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een Duitse Staander, vrouwtje, 8 maanden, (heel lief).
Ik zet het even tussen haakjes, want ze mag het niet horen. Ze zit in de puberteit nu en is eigenlijk met geen land te bezeilen...

edit: ja, ik zal die dimmer die over is eens op die vent van mij proberen... gaat 'ie vast ook piepen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, we gaan iedere woensdag met haar naar Club Pup zoals wij dat noemen. Ze heeft er nu bijna drie series van tien lessen op zitten. En luisteren ho maar... Komt wel goed als ze wat ouder is.
Ze is van goede wil, maar de hormonen bij de vrouwtjes willen nog wel eens alle kanten op schieten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben in ieder geval haar winkeltje in de leegverkoop gedaan, dus loops worden is er niet meer bij voor mevrouw. Schijnen ze ook wat rustiger van te worden, maar tot nu toe dus nog niet echt.

edit: ligt eraan, wel als het daardoor wat frisser wordt in de kamer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn pseudolover vindt het vreselijk dat ik mijn kat heb laten castreren... Tegen de natuur, haha. Maar een wijfje steriliseren (wat toch een zware operatie is), vinden mannen blijkbaar niet erg. Hihi.

Edit: bij mannetjes zijn het maar een paar knipjes, hoor! Haartjes plukken, sneetje, sneetje, knip, knip, balletjes eruit, boel groeit vanzelf dicht. Ideetje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hebben (en trainen) van honden en katten is zowieso tegennatuurlijk, dus dan kan dat er ook nog wel bij... Kwam laatst een vrouw tegen met een hond die vegetarisch was... eh...
Moest ineens denken aan de Katholieke kat van Gerard Reve.
Volgens mij heet dat Antropomorfisch gedrag, menselijke eigenschappen toekennen aan dieren.

Ik moet gaan want de hond moet naar ballet.
haha...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, dat valt wel mee.

Dat is een fabeltje, in de wereld geholpen door hondenbezitters die gewoon jaloers zijn dat hun hond niet zo goed is als de onze.

De hond is een beetje nerveus. Ze heeft opvoering morgen en iedereen komt kijken...
De strik om haar staart gaat de hele tijd scheef en die moet ik er de hele tijd opnieuw in doen, en met een nietje vastzetten. Dat is altijd een teken dat ze nerveus is.

Komt wel goed...
Toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed van je Lola :rose:
Heb ondertussen alles gelezen en ben hier zo door overdonderd dat ik niet echt een reactie kan geven op dat wat ik heb gelezen behalve dan dat ik soms met opgetrokken wenkbrauwen zat op sommige berichtjes die geschreven waren.

Dus begin ik gewoon met elke dag aanwezig te zijn en als ik er behoefte aan heb dan geef ik mijn reactie.

Lola meid, wat moet jij het extra moeilijk hebben. Ik bedoel met je vriend die de helft van de tijd dronken en stoned is terwijl jij zo goed je best doet om eraf te blijven. Ik heb respect voor je echt waar!

Francesca, wat een schrik! Ik kan me het helemaal voorstellen hoe je je dan voelt, en dat er ergere dingen zijn dat klopt maar wees eerlijk, als jezelf iets mankeert (maakt niet uit wat) ben je op dat moment meer met jezelf bezig dan met andere wereldellende toch?
Dat mannen schrikken van zo'n spatader lijkt me sterk want ik ben het levend bewijs (en ik wil niet zielig doen) want zoals je misschien wel eerder gelezen hebt zie ik er ook gehavend uit. Heb tig litekens in mijn gezicht (auto-ongeluk) en twee grote op mijn buik (alvleesklieroperaties) plus ik heb een huidziekte (psoriasis) En toch ben ik (wordt gezegd) nog aantrekkelijk voor het andere geslacht, moet je nagaan.
Wil jou hierdoor echt niet pijn doen ofzo maar juist een hart onder de riem zovan: je was een mooie vrouw en je bent dat nu ook heus wel.:);)

Wat een verhaal weer. Heb ik heel vaak dan denk ik: ik weet niets te melden en als ik eenmaal bezig ben ben ik niet meer te stoppen.

Voor iedereen die dit leest: KOP DER VEUR
Begin de dag met een dansje en als dit niet helpt doe je dit ook 'smiddags en om mij part 'savonds
Dan begint het liedje natuurlijk met : ik ben de dag begonnen met een dansje (alleen past dit niet op die ritme maar wat kent schelen!)

:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Erica,

Waarom zou jij mij pijn doen? Zal wel veeleer omgekeerd zijn...

Mijn hartsvriendin heeft onder een vrachtwagen gezeten en is meegesleept over het asfalt. Haar hele been naar de vaantjes. Gelukkig heeft ze het kunnen houden, maar het was helemaal verbrand. Zij heeft ook veel littekens en is toch wel erg verminkt ook (niets in haar gezicht wel). Onlangs waren we samen aan zee en toen gingen we samen voor de spiegel staan om te zien wie het meest 'blubberde', en zij zit eigenlijk net zoveel in met geblubber als ik, terwijl ik me eigenlijk rotschaam omdat zij helemaal geschonden is... Blijkbaar is alles relatief...

Het doet overigens (nog) geen pijn.

En ik ga vooral onthouden: als een vent niet over die blubber en spatader heen kan, dan mot ik 'm niet.

Hihi... Zeg ik nu...

En ja: Lola is een heel sterk meisje! Ben jij ook, Erica!
Hoop dat je nieuwe baan heel erg meevalt!

Liefs,
Fran

Edit: 'onder een vrachtwagen gezeten' betekent in dit geval: de vrachtwagen reed over haar heen, zij bleef hangen aan het wiel en werd meesleurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet doen, Erica. Die opgetrokken wenkbrauwen, bedoel ik. Wordt geheid een rimpel:D
Volgens mij zien mannen rimpels enzo toch niet. In hun fantasie willen ze alleen maar glad, strak en blond maar in het echte leven maakt het geloof het niet zo veel uit. Mannen houden meestal een gepaste afstand van me en dat heeft niets met uiterlijk te maken maar alles met blik in ogen en zeer scherpe tong. Tenzij ze nog zo jong zijn dat ze nog barsten van de overmoed;) Alcohol maakt je geloof ik ook niet aantrekkelijker:$

Ik geloof dat honden en katten het helemaal niet erg vinden als ze menselijke trekken krijgen toebedeeld
als ze hun natje en droogje maar krijgen. Nietjes in billen, staat geloof ik niet op nummer een van liefste
bezigheden van honden maar misschien heeft Twan wel SM hondje. Herkennen we hem en hond aan latex truitje van hond.
Wat heb je weer lief T-shirt aan, Twan.

Ik heb nadat ik de baby weer overhandigd heb aan rechtmatige eigenares in de verhuisdozen gedoken en daar nog strip medicijnen gevonden. Dus ik ben weer eens gered door mijn eigen luiheid en slonsigheid.

Heb net mijzelf overtroven door allervieste maaltijd ooit, men flikkert alles wat in ijskast ligt in pan en daarna door de pasta. Zoonlief heeft het met smaak opgegeten dus magen zijn weer gevuld.
Ik ga weer terug naar mijn boek. Het gaat hier goed zie ik.

Lola, Klasse!!!!

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, dat noemt men een 'eenpansgerecht'... Ben ik zelf dol op! Alles bij elkaar gooien, stoven en daar dan pasta en spaghettikruiden bij!
Tieners eten trouwens graag troep. :D

Ik heb dit eigenlijk al vaak gezegd: mij kan het niet schelen dat een man een buikje heeft, vinnik zelfs lief, maar voor mezelf stel ik de allerhoogste eisen! Dat KLOPT DUS NIET!

Ik geloof dat de meesten van ons hier zodanig hoge eisen stellen aan onszelf dat we er nooit aan voldoen en ons dus maar in de zuip storten...

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...