Spring naar bijdragen

aan marieke 44


mismaff

Aanbevolen berichten

hallo mariewke44 je mailtje gelezen wat vervelend voor je dat je zwager zo ziek is ik ben nog nooit in een koffieshop geweest zou het best een keer willen doen en dan een stikkie roken dat heb ik al jaren niet gedaan ik ben er nog nooit aan veslaafd geweest hoor ik heb een paar keer zelfs een rot ervaring mee gemaakt ik werd hartstikke ziek en moest overgeven wat ik normaal nooit kanik hoop dat je een goede nacht heb gehad ik was ook nuchter van morgen dat ben ik nu haast twee maanden ik ga nu tee keer in de week naar de aa en ben er erg tevreden mee kan goed mijn hart luchten en ze begrijpen mij en zijn heel erg aardig ik zit bij een engelse site ik bedoel ik ga naar een engelse meating ik hoop dat alles goed met je gaat en ga op tijd naar bed en laat de beslommeringen van je afvallen ik hoop dat het vanavond beter met je gaat veel liefs van mismaff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mismaf,

Over een stickie roken gesproken! Dacht een keer (2 jaar geleden ong) laat me ipv drinken of medicijnen gebruiken eens een keer een jointje roken.
Nou dat heb ik geweten!!!
Het is namelijk zo als je je k.u.t. voelt of depri en je rookt een jointje dan wordt je gevoelens erg versterkt dus m.a.w. je voelt je nog k....ter dan normaal.

Één keer had ik én medicijnen + coke en drank ook nog eens een jointje gerookt en ben hartstikke out gegaan of met andere woorden, nock out!

Hier heb ik van geleerd en heb sindsdien nooit meer een jountje gerookt, maar helaas alle andere, meer gevaarlijke, middelen wel.

Dus kijk goed uit in wat voor stemming je bent voor je een jointje opsteekt!!!
Eigenlijk moet je gewoon niets van dit alles nemen maar gewoon proberen te genieten van de gewonen dingen in het leven, doe ik nu ook en bevalt me prima!
:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Mismaff,

ik ken coffeeshops van binnen en van buiten!Helaas kan ik het je niet aanraden.
Tuurlijk heb ik het zelf ook weleens geprobeerd hoor.Maar zoals Erica al zei;stemmingsversterkend.
Ik zelf ben na een joint in het hospital beland.Omdat ik er te bang door werd.En dat
ging ver hoor die angst.

Mijn zus (met zware reuma) heeft wel via de arts wiet voorgeschreven gekregen.Om\
de pijn de verminderen.Volkomen rechtvaardig denk ik.Maar helaas werkte het bij haar niet.
Maar bij ieder met veel pijn bij wie het wel werkt;ik heb daar geen probleem mee.

Mijn vriend kan niet zonder en dat is zo jammer.Maar liever dit dan coke,XTC.heroine.

Met liefs Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo erica bedankt voor je reactie het kwam op het moment even bij mij op ik heb een keer een goede reactie gehad ik lag op de bank en een vriend van mij lag te slapen op de bank ik dacht dat ik geen benen had en begon te lachen en ik gooide een schoen naar hem toe en toen hij wakker werd dacht hij daar kan ik gbruik van maken en nam mij mee naar bed en de hele tijd bleef ik maar lachen ik schaterde van het lachen en hij maar zeggen stop eens een keer maar dat hielp niet het werd alleen maar erger als ik er nu aan denk na al sie jaren kan ik er nog om lachen het was een leuke ervaring maar heb ook een paar keer geen leuke ervaring gehad en de laatste keer was het het zelfde ik werd doodziek en moest de roes uitslapen ik had er bij gedronken dus ik drink niet meer maar om eerlijk te zeggen ik verlang er echt niet naar omdat ik bang ben om een andere verslaving aan te gaan en dat op mijn leeftijd ik ben namelijk haast 65 jaar dus moet ik beter weten heel hartelijk dank voor je reactie veel liefs van mismaff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...