Spring naar bijdragen

woensdag 9 augustus

sneeuwwitje

Aanbevolen berichten

Nee hoor de behandeling duurt geen 6 weken.. dat zou wel erg kort zijn, het duurt ongeveer een maand of 3 a 4.. ligt er inderdaad aan hoe snel je je opdrachten doet en hoe snel je heen en weer mailt. Ik heb er ongeveer 4 maanden over gedaan, en dan stopt het en moet je het zelf doen, Ik vond dat best wel een grote overgang... na 6 weken krijg je dan een follow up, een vragenlijst met hoe het nu gaat en in november ergens (half jaar) krijg ik weer een vragenlijst toegestuurd. Die vragenlijst na 6 weken kreeg ik ergens half juli maar ik baalde er zo van dat het gestopt was dat ik het niet ingevuld had en steeds maar uitstelde. Het zelfde met mijn alcoholschrift. Vanmiddag had ik zoiets van, ja nu is het genoeg, niet meer mokken en gewoon doen. Gelukkig schrijf ik hier altijd op het forum wanneer ik gedronken heb dus zo kon ik met behulp van het forum toch nog de laatste maand invullen. Ik schrik er dan toch wel van hoe vaak ik toch nog drink, het is wel minder dan voorheen maar toch! en zo blijf ik maar steeds met de vraag zitten wat ik verder wil. Of ik nu vrede heb met dit patroon of dat ik wil stoppen. Als ik de donderdag niet drink, wat mijn patroon van de afgelopen 2 jaar was, dan drink ik dus wel steeds de vrijdag en/of de zaterdag dus heeft dat weinig zin. Als ik donderdags wel drink drink ik niet meer op vrijdag en/of zaterdag over het algemeen.

maar vandaag was een goeie dag, huis netjes, mijn huiskamervloer eindelijk echt schoon, lekker gekookt, afwas weggewerkt.. dus ik kan opgeruimd naar bed nu!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...