tapas Geplaatst 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst 9 september 2006 zaterdag 09 september en zondag 10 september 2006Zonnig en vrij warm weekeindeEen hogedrukgebied boven onze omgeving zorgt vandaag voor rustig en zonnig weer. In het uiterste noorden en noordoosten zijn op dit moment nog wel wolkenvelden aanwezig, maar deze zullen de komende uren weer verdwijnen. Vanmiddag ligt de temperatuur rond de 21 graden. De wind komt uit noordoost tot oost en is zwak tot matig, rond kracht 3. De komende nacht wordt het helder en de minimumtemperatuur wordt ongeveer 11 graden. Morgen overdag is weer volop zon en kan het nog iets warmer worden dan vandaag. Gemiddeld komt de temperatuur rond de 22 graden te liggen, maar in het zuidoosten kan lokaal de zomerse waarde van 25 graden gehaald worden. De wind is zwak tot matig uit oost tot zuidoost. Ik heb vandaag een drukke dag, eerst een wijkschoonmaak vanaf 1 uur. Ik woon in een volkswijk van zeer gemengde samenstelling en het kan hier soms ontzettend vies zijn dus 1x per jaar wordt er een schoonmaakactie gehouden, ten eerste vind ik het leuk om mijn wijk beter te leren kennen en doe ik meestal aan dit soort acties mee, ten tweede is het best dankbaar werk om een vies pleintje weer rommelvrij te maken.Daarna is er een wijkfeest.. ik denk dat ik daar maar even naartoe ga. Ik woon nu 4 jaar in deze wijk en doordat ik mee doe aan dit soort activiteiten leer ik hier steeds meer mensen kennen waardoor ik me hier ook prettiger ga voelen. Het is altijd leuk als je mensen op straat kunt groeten en een praatje kunt maken.drukke dag dus!! Gaan jullie ook nog wat leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 9 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2006 aj, Kaab, we zijn tegelijk een dagdraadje begonnen..ik zal deze anders wel weerbericht noemen, dan kunnen we met jouw draadje verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden