Spring naar bijdragen

woensdag 27 september


BoerBoel

Aanbevolen berichten

Groeten terug,

Ben nu al weer 2 maanden bezig om minder te drinken, en een schouder klopje voor me zelf ik hou het prima vol.
Dat er zoveel positieve dingen uit voorkwamen, had ik niet verwacht, dus ben ik er echt HAPPY mee.

Ik drink af en toe een alcohol-vrij biertje, en ik weet niet of dat ze dit merk in N.L. verkopen (Feldschlossen) maar het smaakt echt heel lekker.
Binnenkort komt mijn moeder en mijn schoon-ouders weer een aantal dagen op visite, daar zie ik wel naar uit, ook omdat ze natuurlijk N.L. producten voor ons meebrengen kaas/drop/bloembollen.
Ben niet van plan om dan meer te drinken, ondanks dat mijn moeder dan jarig is, en wij zelf zoveel jaar getrouwd zijn, ik wil me eigen laten zien dat ik het dan ook kan vol houden.

Verder wens ik jullie allen heel veel sterkte toe, en ik hoop dat er meer mensen zijn, die het zo positief in kunnen zien als mij.
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Boerboel,
Hier eindelijk weer eens een berichtje van mij op het forum. Het is hier nog steeds bloedje heet rond de 35 graden. Ik zit sta en loop nog iedere dag in mijn bh en onderbroek door het huis. Ik vind het fijn dat je nu minder drinkt. Houw het vol meisje. Is je familie al weer weg? Nu ik ga de 13 de naar Nederland en blijf daar tot de 14 de. Ik ben al bezig met kleding aan het uitzoeken. Wel wat vlug maar dat doe ik altijd ben wel een beetje zenuwachtig maar dat is altijd zo als ik naar Nederland ga. Gelukkig is de relatie met mijn nicht weer goed. Ik had gedacht dat ze me nooit meer zou willen zien. Ik moet iets hebben gezecht tegen haar met mijn dronken kop maar weet echt niet wat. De volgende ochtend heeft ze mij het huis uitgezet en nooit geen contact meer gezocht. Net voor ik mijn pc kocht heb ik haar gebeld entoen vertelde zij mij dat ze wel zouw terug bellen maar dat duurde zo lang , dat ik haar maar weer gebeld had. Toen duurde het weer een paar weken voordat ze mij terug belde. Ik heb haar toen verteld dat ik een pc had gekocht en ze vroeg naar mijn email adres en toen zijn we gaan chatten. Nu is onze relatie weer als van ouds. Ik ben daar enorm gelukkig mee. Ik mag ook weer bij haar thuis komen. Boerje ik stop er mee heel veel liefs uit Spanje Mismaff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mismaff,

Ga je maar voor 1-dag naar nederland, dat is wel kort.
Blij voor je dat alles weer goed is met je nicht, want ook je familie heb je nodig.

Mijn moeder komt 14 oktober we zijn hier en daar al weesten kijken voor informatie, mijn moeder zit namelijk in een rolstoel, en op internet geven ze niet altijd aan of dat het rolstoel geschikt is.
We gaan lekker met haar en mijn schoon-ouders de bergen in, met een tele-cabiene en dan eten in een draaiend restaurant.
Ook eten we een keer in echt Zwitsers chalet, met hoempa-pa muziek erbij.
Verder moeten we het even bekijken, wat voor het weer het dan is.

Ga je trouwens in Nederland ook shoppen, naar dingen die je in Spanje mist.
Het gaat voor de rest allemaal goed, ik zit nu lekker met een bakje koffie voor de p.c., met de muziek nog al hard aan, ramen dicht want in Zwitserland zijn ze op hun rust gesteld.
Hier heeft iedereen tussen 12uur en half twee rust, dus geen gras maaien, niet boren enz.
En Zondag mag je de gehele dag geen harde geluiden maken.
Moest daar wel aan wennen, wij werkten meestal zondags in de tuin, of auto wassen, maar we hebben ons daar netjes op aan gepast.
Zo ik ga eens naar beneden kijken, of dat mijn manneke en hondje er nog zitten, waarschijnlijk wel, samen op de bank.
Heel veel plezier in Holland, doe ze de groeten maar van Boerboel, je kan in iedergeval zeggen dat je via dit Forum ook nog wat bij leert, je weet dat Boerboel een honden-ras is, en de meeste Hollanders weten dat niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ola Boerboel,
Sorry nee ik ga niet voor een dag hoor. Ik blijf tot de 24 ste. Dat is een beetje langer dan een dag.
Ik ga naar Rotterdam toe. Daar woont mijn dochterschoonzoon en twee kleinkinderen. een kleindochter van haast 17 en een andere van 12 jaar. Mijn oudste kleinkind is 20 jaar. Ik ben al een oude oma ook al voel ik mij niet oud hoor en kleed mij erg jong. Ieder een vind dat ik er zo jong uit zie nadat ik gestopt ben met drinken. Hier in Spanje is het rustig tussen 2 uur en 5 uur. Dan gaan de Spanjaarden naar huis toe om te eten en slapen. Ze werken hier nog erg laat. Hier in Spanje kan je haast alles kopen wat ze in Nederland hebben hoor. Dus echt iets kopen daarvoor ga ik niet naar Nederland toe. Mijn oudste kleindochter wordt de 18 de oktober 17 jaar en ik dacht dat het wel leuk zou zijn om met haar verjaardag daar te zijn. Ik ben nog wel een beetje nerveus en heb een barstende koppijn dus eindig ik nu. Heel veel liefs van Mismaff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mismaff,

Wat spannend allemaal, het is normaal dat je zenuwen heb om terug te gaan, dat hebben de meeste mensen die in het buitenland wonen.
Leuk voor je kleindochter dat ze nog jarig is in die periode, dat haar oma aanwezig is, zal haar mooiste kado wel zijn.

Mijn nichtjes en neefjes, die ook in leeftijd verschillen, maar niet meer in sinterklaas geloven, vroegen vorig jaar met sinterklaas, of dat wij volgend jaar er weer bij konden zijn. LIEF HÉ.
Die kinderen mis ik ook het meest, je mis toch het grootste gedeelte van hun opgroeing.

Ik spreek je nog wel voor je vertrek, geniet van elke dag, zodra je s'morgens de gordijnen open doe, en de vogels weer hoor fluiten, tot aan het naar bed gaan en je de krekels goede nacht rust toe wenst.
Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...