stien Geplaatst 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst 13 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst 13 november 2006 Go for it Stien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst 13 november 2006 Stien,Dank voor de felicitatie. Uit nu een week ervaring, weet ik dat dit Forum helpt, tenminste bij mij.Sterkte de komende tijd en welkom.Wie weet spreken / mailen we elkaar weer bij de dagdraad, ik blijf dit een rare naam vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst 13 november 2006 Klopt Marieke44..stoppen met drinken is een operatie zonder verdoving.Ik val niet van het schaterlachen van de stoel maar kan het leven met al zijn up en downs NU beter aan dan vroeger MET drank.De schaarse momenten van geluk koester ik, het zijn cadeautjes die me vertellen dat ik op de goede weg ben..Stien blijf schrijven, ook schrijven is verwerken..GroetRudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden