Ellie Geplaatst 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst 14 november 2006 Hihihihi lachen Mick....Ik sluit me bij Joann aan ik ga niet! Ga er ook niet over na denken!!! Gisteren ook al gezegt heel leuk idee absoluut alleen niet voor mij....helaas heb ik al erg weinig tijd voor al m,n sociale contacten en sorry geen tijd om er meer bij te krijgen!! Nu kan ik inloggen wanneer ik wil geen verantwoording tegen over vriendschap af te leggen als ik niet kan.... daar heb ik hiervoor gekozen....Plus ik vind dat iedereen lekker moet doen wat die niet kan laten!!! Ga als je zin hebt ga niet als je niet wilt.makkelijker kan het inderdaad niet zijn!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst 14 november 2006 Hallo Lianne,Heb je al een "deadline" in gedachte voor wanneer je onze keuze had willen horen ?Anders blijven we misschien te lang in het ongewisse ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 14 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2006 Hi zeeman..Haha, dat klinkt streng, wanneer IK een deadline wil horen.Ik zal een inschrijfdraadje openen, dan hebben we duidelijkheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst 14 november 2006 Sorry Lianne,Was niet streng bedoeld, ik bedoel anders zitten we volgend jaar nog te mailen over hoe en wat.Je hoeft toch niet perse een nieuw draadje te openen, wordt zo'n warboel, komt alles in de knoop, moet ik met mijn zeemans talenten alles weer ontrafelen of gewoon de knoop doorhakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden