knuffie Geplaatst 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst 29 november 2006 Hoi hier knuffie!!Dag of goedenacht Marion en joannNr 3 is NIET opengegaan !!! Ik heb veel strijk gedaan en daarna als een gek gepoetst en dan iets gegeten , dan beetje tv gekeken en ... dan was mijn jongste meisje wakker!! Last van snot en hoesten en koorts!! Bezig geweest met haar (goede afleiding) en nu nog steeds limo aan het drinken!!!Nu nog even komen piepen hier!! Morgenavond begin ik met mijn nachtdiensten dus zul je me minder horen maar nu ben ik er nog, hoor!!Vele groetjes van knuffie!! (die zichzelf een dikke duim geeft!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst 29 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst 29 november 2006 Hoi joannBlijkbaar ben ik niet het enige nachtmensje!!Mijn ventje heeft ook steeds het bedje voorverwarmd voor ik erbij ga liggen!! Super voor mijn ijsvoetjes!! Haha!!Met saartje gaat het niet zo goed; 39,4° koorts en snot en hoesten!! Ik heb nu een kruidensiroop gegeven en een suppo tegen de koorts! Ze is nu gezellig aan het meekijken op mijn schoot terwijl ik aan het schrijven ben!! Groetjes van knuffieAan StienIk begrijp dat je je vragen stelt ivm mijn verantwoordelijkheid naar de kindjes toe en ja, het klinkt hard!! Mijn man werkt in het onderwijs en is dus thuis om te helpen met de kindjes! Ik drink altijd pas 's avonds als de kindjes in bed zijn (behalve in het weekend)!!! 's Morgens is mijn man er voor de kindjes tot 8 u en dan kan ik nog blijven liggen tot de kleintjes wakker worden (tss 8 en 9u)!veel groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst 29 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst 29 november 2006 Hoi joannHier is het ook zo, we hebben samen beslist en nu zorgen we er ook samen voor!! Hij helpt heel veel met mij en steunt me 100%in alles wat ik doe of wil doen, begrijp je?Saartje heeft nu al wat minder koorts maar wil alleen tegen me aan liggen!!Ik denk ook soms : wat zullen de kinderen later over me vertellen?? Bv: Mijn mama dronk graag pintjes of mijn mama dronk teveel??Ik heb veel negatieve maar ook een paar positieve reacties gekregen toenik zwanger was van saartje(nr 4) !! als ik nu praat over een vijfde kindje verklaartmijn omgeving me als "zot", begrijp je?Ik ben wel altijd volledig alcoholvrij tijdens mijn zwangerschap want dan doe ik het voor de baby, versta je?,dikke knuffel van nog een nachtmensje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst 29 november 2006 Hoi joannMijn man en ik willen voor een vijfde gaan maar mijn man is bang dat ik het doe omdat ik dan weet dat ik dan van de drank kan afblijven!! Ik weet niet echt of het de kinderwens is die roept of de wens van mijn lichaamom alcoholvrij te zijn!!Waarom is het uit de hand gelopen na je 5de??knuffel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst 29 november 2006 Oei, blijkbaar hebben onze berichten elkaar gekruist!!Alvast slaapwel en een dikke danke!!! (vooral voor gisteren!!)Ik zal toch wel eens komen piepen hier na mijn nachtwerk!!Tot later en véééél groetjes aan allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden