Spring naar bijdragen

Een hele goedemorgen allemaal

visje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 133
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Marion,Een gewone drankavond thuis is 6à8 pintjes, een drankavond als we met vrienden zijn of ergens weg is 12à14 pintjes! Maar dat is dus 3 weken elke dag (het een of het ander) en dan altijd 1 week volledig alcoholvrij!!
knuffel van knuffie

Hoi visje, ik denk er aan mar heb het nog niet gedronken, hoor!!! Ik ben nog alert genoeg om te (proberen) naar jullie te luisteren!!
knuffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuf,

Als je nu stopt en morgen de nachtdienst ingaat, dan heb je toch een mooie start gemaakt, lijkt mij? En heb je een mooie positie om op verder te borduren.

En misschien is die Refusal waar ik het gisteren over had toch een idee? Want ik weet niet wie het net zei, maar ik denk ook dat je vrij zijn met alcohol associeert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Moest wel effe lachen zonet, 2 schrikreacties omdat Zeeman bezweken zou zijn, zou zijn gevallen voor de verleiding.
Hartstikke tof dat jullie je eventjes bezord hebben gemaakt. Fijn dat jullie meeleven, maar wees gerust, het gaat me nog steeds voor de wind wat het onthouden aangaat.
Ben nu bezig met de internet behandeling en reeds twee keer m'n 'huiswerk' moeten maken, cq inleveren.

Stelletje "motivators" zijn jullie. :present: voor jullie allebei, doet m'n hart goed.
Effe taalfoutje weggehaald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Joanne,

ja nu voor z'n echie. Hoe gaat het trouwens nu met jouw ADB hou je het nog droog ?

ik zie dat je nog regelmatig laat op het forum aanwezig bent, tututut, wijzend vingertje van mijn kant.
Je kinderenijn weer aan de betere hand ? heb je ook je handen vol aan gehad las ik. Leuk he die nachtdiensten.
Heb zelf onregelmatige diensten gelopen en als ik dan thuis was kon je een kanon naast m'n bed afschieten hoorde ik niks, maar als een van de kids wat had werd ik wakker, maakte moeders dan wakker, zij ging naar de kids, pa draaide zich om en ging verdr knorren.
Ach ja Taakverdeling en delegeren heet dat hahaha ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...