knuffie Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Ja, ik ben er !! Net begonnen met een glas limonade!! Allé, 'k probeer toch!Hoi Mathilda, gisteren een moeilijke dag gehad en dus constant hier geschreven om toch maar geen pintje te pakken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 28 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Weet je wat de valkuil is. Je gaat snel denken nou ik heb er twee gehad, nou dan vanavond maar doorgaan. Nee, probeer anders te denken, denk aan morgen! Dan kan je zeggen, yes, ik kon het erbij laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 28 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Heel goed Knuffie, doe nog maar een paar glazen van die limo!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Danke visje, joann en alle anderenIk ben nu aan het snoepen!! Ik weet dat jullie gelijk hebben maar toch lonkt de derde!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Knuffie,Hoeveel drink je er normaal, als je een drankavond hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 28 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Zie je Knuffie, je gaat denken aan de derde! Daar is de grote valkuil al. Blijf toch sterk, je hebt nu de smaak gehad, maar krijg die smaak niet nog meer te pakken. Het blijft staks ook niet bij de derde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Hoi Marion,Een gewone drankavond thuis is 6à8 pintjes, een drankavond als we met vrienden zijn of ergens weg is 12à14 pintjes! Maar dat is dus 3 weken elke dag (het een of het ander) en dan altijd 1 week volledig alcoholvrij!!knuffel van knuffieHoi visje, ik denk er aan mar heb het nog niet gedronken, hoor!!! Ik ben nog alert genoeg om te (proberen) naar jullie te luisteren!!knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 28 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Ben nu even emotions aan het checken, kijken of het lukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 28 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Ha, ha het doet het. Wordt ervrolijk van! Maar hoe moeten er een paar dezelfde achter elkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Is een pintje een halve liter of op z'n Hollands gezegd een pijpje?Domme Hollander, sorry!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Visje, dan moet je telkens weer selecteer emotions doen en daarna weer het figuurtje, tenminste zo doe ik het.Ik vind het altijd wel een hele handeling,vooral als je veel van dezelfde achter elkaar doet.Misschien kan het idd makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Knuf,Als je nu stopt en morgen de nachtdienst ingaat, dan heb je toch een mooie start gemaakt, lijkt mij? En heb je een mooie positie om op verder te borduren.En misschien is die Refusal waar ik het gisteren over had toch een idee? Want ik weet niet wie het net zei, maar ik denk ook dat je vrij zijn met alcohol associeert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 28 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Zou het ook niet weten, gewoon een flesje denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 28 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Even kijken Sneeuwwitje of dat werkt:rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 28 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Yes, bedankt voor de tip:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Knuffie: stop met het:beer:Morgen heb je een:brokenheart:Ik weet dat je het kunt:(Morgen ben je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Goedenavond,Moest wel effe lachen zonet, 2 schrikreacties omdat Zeeman bezweken zou zijn, zou zijn gevallen voor de verleiding.Hartstikke tof dat jullie je eventjes bezord hebben gemaakt. Fijn dat jullie meeleven, maar wees gerust, het gaat me nog steeds voor de wind wat het onthouden aangaat.Ben nu bezig met de internet behandeling en reeds twee keer m'n 'huiswerk' moeten maken, cq inleveren.Stelletje "motivators" zijn jullie. voor jullie allebei, doet m'n hart goed.Effe taalfoutje weggehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Hoi Joanne,ja nu voor z'n echie. Hoe gaat het trouwens nu met jouw ADB hou je het nog droog ?ik zie dat je nog regelmatig laat op het forum aanwezig bent, tututut, wijzend vingertje van mijn kant.Je kinderenijn weer aan de betere hand ? heb je ook je handen vol aan gehad las ik. Leuk he die nachtdiensten.Heb zelf onregelmatige diensten gelopen en als ik dan thuis was kon je een kanon naast m'n bed afschieten hoorde ik niks, maar als een van de kids wat had werd ik wakker, maakte moeders dan wakker, zij ging naar de kids, pa draaide zich om en ging verdr knorren.Ach ja Taakverdeling en delegeren heet dat hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 marieke, wat vind jij dan de nadelen van je huiswerk, dat je met de billen bloot moet ? Figuurlijk dan, zien ze toch niet............. LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Ha BamBam,heb je m'n lasagna recept nog gemaakt afgelopen zondag ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Femmy,Wanneer kom je hout hakken, het begint nu zo zachies aan fris te worden 's avonds.Ik heb nog wel een paar kuub liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Oh zeeman, ik ben ook vergeten jouw slagroomwafels te maken:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden