joann Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Joann ,wat een wanhopige reactie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Joann, ik zit ook heerlijk achter de ice tea.Heb lekker geslapen en zie het forum nu even als een moment voor mezelf.Kindjes slapen lekker, hondje ligt vergenoegd op de bank....En Bonkel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Bonkel geef eens antwoorden, i.p.v. opmerkingen, kritiek en alleen maar vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Hey knuffie, ik zag dat je ingelogd bent...Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Hoi allemaalBonkel , waarom steeds negatief hier?? Niemand valt jou toch aan!Hoi joann, nog wakker?groetjes knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Hoi moesjeJa, alles goed!! Ik ben zelfs trots op mezelf!! Ik ben sedert 2u thuis van een feestje en heb enkel 3 pintjes gedronken en daarna limo!! Iedereen vond het wat raar maar ik heb gewoon gezegd dat ik niet nog wilde drinken! Ik kreeg wel wat grapjes naar m'n hoofd geslingerd maar ben toch blij dat ik volgehouden heb!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Goed zo, Knuffie!!!En die grapjes, ach....dat doen mensen toch.Dat is in het begin, dat gaat ook wel weer weg!Ze moeten even wennen aan een nieuwe Knuffie....Zal ik volgende week op de kerstavond ook wel hebben.Laat je daardoor vooral niet ontmoedigen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Joann,Dat ik iets verrek is jouw conclussie.Jij verrekt iets wat jij niet.Vreemd dat je mee blijft (uitdrukking verwijderd door moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Hoi joannSlaapwel!! En trek je niets aan van alle negativiteit die hier gezegd geweest is over jou!! Ik kan alleen maar zeggen, bedankt dat je me de eerste avond dat ik het zoooo moeilijk had zo veel geholpen en gesteund hebt!!! Dus vééééééél positief over jou die dat beetje negatief doet verdwijnen, ok?!!!groetjes van knuffie en tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Ja Joann, ga lekker slapen meid! Doe ik ook zo...Weer een droge dag erbij!!!!Liefs en een knuffel.(reiki knuffel!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Hoi moesjeHet deed me wel wat hoor, die zobedoelde grapjes!! Ik ben wel blij dat ik werk van 25 tem 31 dec, geen verleiding, hé!!Ik ben hier gestart met de bedoeling om drastisch te minderen en door de steun die ik hier voel wil ik me 'bewijzen' naar mezelf toe en drink bijna niets meer!! Ik voel me daar goed door, begrijp je? Alles goed met jou?( Enne... bonkel, dat is geen smoesje!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Knuffie, helemaal met je eens! Joann heeft mij ook steeds geholpen!!Ik ga ook slapen, als je het niet erg vind..Morgen aan de poets!En wees maar trots op jezelf!Ben ik ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 hoi joannIk denk dat die persoon voelt dat jij je er slecht door voelt en het nog leuk vindt ook!! Dus , trek het je niet zo erg aan , er zijn hier heel wat meer mensen die jou tof en leuk vinden dus wat doet de mening van die ene persoon er dan toe?? Kijk naar de andere berichtjes en negeer die van bonkel, ok!?Vele groetjes en een dikke knuf!!!Hoi moesjeBedankt, hé!!! Ik ga dan ook slapen, morgen weer vroeg dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 ja hoor hier gaat het wel.Moet het wel allemaal alleen doen, maar krijg welgenoeg hulp als ik daaom vraag...Voel me hier ook gesteund en ben blij dat ik ook werk als afleiding heb!Het helpt mij zeker!We houden het wel vol!!!Ga nu echt op een oor...Slaap lekker straks Knuffie en Joann,morgen weer een dag!!veel liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 slaapwel moesje, tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Bericht verwijderd door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 hoi joann, slaapwel en tot morgen, hé!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden