postmodernisme Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 vandaag is mijn 6e dag dat ik niet drink. Het is minder moeilijk dan ik gedacht had. Naast beter slapen heb ik een uitgeruster hoofd.maar dat het is natuurlijk niet allemaal vreugde . Zo bekroop mij vandaag het gevoel: maar dit is het weekend, en ik Mag niks. de tijd zal het leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Karin, ik begrijp dat je op dit moment steun hard nodig hebt. Maar je hebt een nieuw draadje geopend, beter is op het andere draadje te schrijven, er staat boven zaterdag.Sterkte en tot schrijfs op het zaterdag draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Hou Karin, ja ik herken dat wel. Maar dit gaat ook wennen. Op een gegeven moment zal je zien dat je zelfs het weekend zonnder drank kan overleven! Succes verder en inderdaad, schrijf maar mee op het dagelijkse draadje, daar krijg je meer antwoorden. Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Hallo Karin,Het is ook mijn 6e dag zonder alcohol en bij mij gaat het nu ook wat moeilijker.Ik denk dat er meer aan hun 6e dag zitten. Allemaal gestopt op 1 januari natuurlijk.Sterkte er mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Ja eigenlijk mag ik 1 januari niet meetellen als ik bedenk dat het al 's morgenvroeg was dat ik in bed belandde...Dus voor mij 2 januari.Dus voor mij mn 5e dag.liefs Moesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden