Spring naar bijdragen

Dinsdag 9 januari

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 118
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hoi moesje

Wat is een eind(koop)woning?? Ik ben eigenaar, allé, samen met mijn man, hé!!
Welk ras is je hond? Ik had vroger een beagle, basiel genaamd!!
Hier op de achtergrond twee tetterende mannen, wie zegt dan dat alleen de vrouwen zoveel praten???:D

Bij deze wil ik jullie allen bedanken voor de oppeppers, de gremlins zijn al grotendeels verdwenen!!! Ben ik toch wel héél blij om!! Ik moet wel om de haverklap naar het toilet door al dat water!! hihi!!

Knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, leuk zo'n hernieuwde voorstelronde.

Nou, ik ben 35 jaar, heb rood haar, blauwe ogen, ik ben 1.75 m lang en weeg zo'n 58 kg. Ik woon in het midden van het land in een huurhuisje, waar ik het al jaren prima naar mijn zin heb.

Ik heb een hele lieve vriend, die nog nooit van zijn leven heeft gedronken. Nou ja, Tiramisu eet hij wel, maar daar blijft het ook bij. Hij zegt ook altijd: ik drink geen alcohol, maar ik eet het wel :)

En bij mij staat beneden ook Lord of the Ring op, maar dan het spel. Ga zo dan ook nog wat Orks en Wargs verslaan, van Gremlins is hier namelijk geen spoor te bekennen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon een koopwoning aan het eind van een rij van 3.
Dus een eindwoning...

enneuh ja mijn mannetje is dus bij een ander, maar dat wist je wel en nou hoop ik dat ik het alleen nog kan opbrengen om hier te blijven wonen.
Mijn hond is een kruising tussen een appenzeller en een labrador. hihi

Mooi dat de gremlins al verderweg zijn, het zijn net kleine gollums.....grrrrr

Ik ga nog even een rondje met het hondje...tot straks? En anders zie ik wel

liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Luna

Amaai, groot en slank, model in spe of geweest??
Wij hebben hier ook het spel van "lord of the rings " maar het is mijn zoon en mijn pa (jaja!) die dat spelen! Ik word daar héél nerveus van!!!

Hoi moesje

Hahaha, ik dacht al dat het een soort woning was die we in België niet hebben !!!
Ik help met je hopen, ok!!
Veel plezier met het 'hondje??', is wel een hond, zeker? Labradors zijn toch niet klein, hé!

Knuffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Knuf: hihi, geen model hoor, maar leuke gedacht wel. Ik ben blij voor je dat je je alweer een stukje beter voelt. Zo zie je maar weer: samen komen we een heel eind!

En dat spel vind ik wel leuk, alleen nie te lang achter elkaar. Al dat gemep... Een mens zou er moe van worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Luna

Ik heb hier ook wat afgemept, hoor!! De gremlins vlogen in het rond!!!
Ik ben er echt waar zelfs wat moe van geworden!! Dus, straks eens vroeg naar mijn bedje en hopen dat ik eens een volledige nacht kan slapen!! Was dat bij jou ook zo dat je echt slaapstoornissen had toen je stopte met alco??

Liefs van knuffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo ben weer terug...met HOND en niet wegewaaid, dit vind ik echt heerlijk weer, hoe harder het waait hoe beter...!!!heerlijk!
ja hond weegt denk ik wel 35 kilo, is nog geen jaar....en ze is vrij slank, niet zo fors als de labrador.

Luna is vast de kattenvanger van hamelen..hihi

Knuf ben je eindelijk moe geworden ja....wat een gevecht he? Ik zit al aan de borrelnootjes en de limo en kijk nog even filmpje af!

knuffeltjes en liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Luna

Ik heb momenteel niks in huis maar moet dan wel gaan slapen als ik me wat moe voel anders zit ik hier weer de halve nachtdienst te draaien!!:huh:
slaapwel en bedankt voor je steun vanavond!!

Hoi moesje

Ik ben eindelijk moe, joepie!!! Een massaslachting was het hier, hihi!!! (al die gemepte gremlins!)
Slaapwel en heel erg bedankt om me er doorheen te slepen!!!

Dikke knuffel en veel liefs van knuffie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over massaslachting gesproken waaah....ze zijn aan het vechten in de grot van moria met orks......woooaaah spannend (ik ken het allemaal wel hoor, maar toch....heueheuue)

Dat wordt weer lekker dromen..straks hihi

slaap lekker he Knuf en Luna en alle anderen...en sterkte in de ziekenboeg.

Dooooooeeeeei

kusjes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...