blacky Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 avond iedereen , sommige zullen mij nog kennen andere niet .ik ben in de twee jaar dat ik hier bij jullie ben eigenlijk niet de grootste schrijfster geweest en neen eigenlijk ook niet grootste lezeres .maar sinds enkele dagen denk ik ik ga mij toch weer eens op het forum begeven :-))met mij gaat het redelijk goed , oud pijn is stilaan aan het slijten en mogelijk hierdoor ben ik mijn eigen record aan het verbreken wat het niet meer drinken betreft , maar het had langer kunnen zijn want ben na mijn laatste schrijven hier vorig jaar nog wel uit de bocht gevlogen ( gedane zaken nemen geen keer )ik ga nu een beetje van jullie berichtjes lezen om te zien of ik bekenden tegenkom warme groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 Blacky,Welkom en lees, schrijf mee. Je kent me nog niet, ben sinds november met tactus therapie gestart.Voor nu heb je een nieuw draadje geopend, we schrijven onder de datum van vandaag.Misschien kun je je op het andere draadje opnieuw laten horen, wie is wie.Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden