knuffie Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 En nu ga ik nog efkes de rest nalezen ! Ik lees en stop en lees en stop want het wordt steeds tussenin hoog water als jullie begrijpen wat ik bedoel!! Ik hou zo van de plezierige knuffie maar kan ze nu efkes niet vinden!! Als jullie ze ergens vinden geef je dan een seintje, aub!!!Zoen maal 4 van een knuffie in een dippie!!!Slaapwel voor jullie en tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 21 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2007 Zijn jullie hier allemaal al weg? Spijtig want ik had nood aan een babbelke!! Ik ga straks proberen te slapen, een mens kan toch zulke problemen niet alleen oplossen, hé!! Wat een geluk dat ik hier nog een schatteke van een ventje heb, hé!!Mijn grootste probleem momenteel is dat ik woensdagavond terug moet starten met nachtdienst en ik voel me zo depri maar toch ga ik gaan werken, waarom, ik weet het niet, niet voor het financiele want we hebben genoeg maar ik wil mijn werk niet laten voor dingen die je nog moet afwachten!!Ik laat jullie nu en hoop dat ik toch nog wat kan slapen want vanaf morgenavond heb ik weer nachtdienst!! Ik hoop dat de buikpijn dan al verbeterd is want nu is het echt ambetant!!!Knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 21 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2007 Oei, zie ik nu net dat ik als enige nog ingelogd sta, veel nut heeft dat niet, hé!Veel groetjes van een verdrietig en bang knufke die altijd veel te laat op het forum komt!!!knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden