femke Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Het is vandaag de vijfde dag, en het gaat best redelijk. Maar dan tussen 16.00 en 17.00 uur he, dat is toch zo'n moeilijk moment. Dan zou ik toch zo graag een fles wijn open trekken.Ik ben nu bezig om op dit voor mij probleem moment afleiding te zoeken.Wil nog niet zeggen ik daar al succes mee heb hoor. Maar hoop doet leven.De eerste 6 weken kan je er toch nog niks van zeggen. Heb wel allerlei lekkere sapjes en thee ingeslagen. Groetjes en veel liefs Femke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Femke, volhouden nu, je gaat goed! Die trekmoment gaat vanzelf weer over, uitzitten die tijd.Als je steun wilt hebben schrijf dan op het bestaand draadje mee van vandaag, je hebt nu een apart draadje geopend. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Femke, om een pb'tje te lezen die je krijgt op het links boven in de hoek op het knipperende slotje drukken. Dan kun je het openen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden