Jos Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Ik voel mij hier weggejaagd, perfect ben ik niet . Maar ik voel me zeker geen leugenaar, wat ook sommige leden in Pm 's beweren. Ik heb hier nooit geplaatst dat ik mij op een ander alcohol forum aangemeld had of actief was. Had ik hier ooit een kans ?Jos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 23 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 En nu ben ik weg , wat nuttig doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Hoi jos,Je hebt hier wel al vermeld dat je op een ander forum schreef (misschien geen alco-forum) en dat je je daar veel beter begrepen voelde! Dus is het voor je eigen gemoedsrust misschien beter om dan daar ook te blijven schrijven! Als je je hier niet goed voelt is er niemand die jou verplicht om hier te blijven!Stel het goed en succes verder!!Knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden