Spring naar bijdragen

woensdag 28 februari

bibelle

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

dag nachtuilen,
ik ben eindelijk thuis, goede, leuke, en gezonde dag gehad.
gewerkt tot 19.00 uur,
toen met vrienden uit geweest, droog gehouden
thuis brandde er nog licht bij de buurman
lang gebleven, mannen huilen ook hoor! zeker als ze er zo ellendig aan toe zijn.
dochter in buitenland wil niet lang opbellen, want dat is zo duur, pa.
terwijl die man net gehoord heeft dat hij waarschijnlijk snel doodgaat.
uit laten huilen dus.
en nu nog even hier,
alles even vluchtig gelezen
ik ben ook gek op john cleese, rowan atkinson en alles wat er bij hoort.
die scene van rowan atkinson in de kerk: toen we die gezien hadden: lachen!
en de week daarop toevallig in een kerk werd dat lied gezongen.
in een deuk met het hele gezin.
met mijn latter heb ik vorige week "mein führer" gezien, waarin hitler belachelijk wordt gemaakt
ook perfect, maar anders dan de engelse humor.
eigenlijk ben ik wel moe,
ik ga nog een potje thee zetten, en dan nog even kijken of er iemand is die antwoord geeft,
anders ga ik naar bed,
morgen werk ik weer de hele dag,
als ik op tijd mijn bed uit kan komen piep ik nog even langs,
anders zien jullie me 's avonds wel weer verschijnen
morgen wordt mijn tiende drogedag.
(en van die suiker, dan heb ik ook, maar ik héb al suiker, dus het mag niet - lastig hoor)
tot gauw, bibelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuf, ik kan me voorstellen dat je je op het ergste voorbereidt, met een sprankje hoop dat de uitslag goed zal zijn. Van dat lange wachten word je ook niet echt vrolijk van en ga je je van alles in je hoofd halen.
Het is heel normaal, iedereen zou dat hebben. En hoe dichterbij het komt, hoe angstiger, het is.

Maar ik denk dat je wel veel steun hebt of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@marieke en natuurlijk ook water, bibelle en marion!

Ik heb het nu zooo heel erg moeilijk!!! Ik ben verschrikkelijk bang voor volgende week donderdag!! Ik probeer steeds heel positief te blijven, ook op het forum maar soms trek ik het niet!! ik zit hier nu alleen voor de pc en de traantjes vloeien rijkelijk!! Pas op, ik wil geen medelijden opwekken en ook niet zielig doen!! Ik wil alleen even een keer vertellen hoe ik me nu écht voel!! Ik weet dat de uitslag niet goed zal zijn , daarvoor ken ik al te veel van 'het vak', begrijpen jullie?! Ik zit met een enorme knoop in mijn binnenste en heb het gevoel dat ik op ontploffen sta!! Ik heb nu het gevoel dat het niet goed afloopt, waarom? Is het een voorgevoel, is het de angst, ik weet het niet!! Ik voel me zo beroerd en verdrietig en hoop dat ik de positieve knuffie snel terugvind!!

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi knuffie,

ik ben er ook weer, met een potje zoethout-thee, daar houd ik het nog wel even op vol, dus als je je hart wilt luchten, zuchten of huilen, je doet het maar hoor! ik heb alleen geen zakdoekjes meer, die heb ik bij de buurman laten liggen. morgen naar de super om nieuwe te kopen. de eerste keer trouwens na tien dagen, want de latter had een voorraadje voor me ingeslagen, maar dat is nu echt op; ik heb zin in verse broodjes, in plaats van de boterhammetjes uit mijn diepvriesvakje. morgenochtend de laatste twee.
ik klets maar wat, als afleiding, maar je ziet maar wat je er mee doet, en wanneer, ik blijf nog wel even voor het geval dat je zin hebt in een kletspraatje of wat heftigers.
tot dan, bibelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik ook wel eens geprobeerd, keyboard. Ik had een Fender Rhodes. Ik snapte er geen f*ck van. Wat doen die zwarte dingen daartussen? Op een gitaar ben je vrij. Ik kan geen noten lezen en ik weet niets van akkoorden maar ik speel mijn partij.
Ik vind het knap hoor als je dat wel kunt maar bij mij werkt dat toch anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Danke voor jullie lieve woorden en steun!! Ik voel me echt heel depri en vraag me af waaraan ik dit heb verdiend!!! Waarom ik?? Ik doe in alles mijn best, ben er voor mensen die het moeilijk hebben en verzorg mensen die het nog veel moeilijker hebben dan ik!! Dus waar kot die grote dip vandaag vandaan?? Als ik moest alco gedronken hebben zou ik nog denken dat het daaraan lag maar ik drink al de ganse avond dubbelfrisss!!!(hebben m'n ouders voor me meegebracht uit Sluis!!) Zoveel negatieve gevoelens nuchter ervaren is echt geen pretje, merk ik nu!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

knuffie

bang zijn is normaal
je weet ook veel door je werk
maar degenen bij wie het wel goed gaat
die zie je niet in een operatiebed,
die lopen al weer vrolijk zingend buiten.
je kennis kan een voordeel zijn,
maar je ook op het verkeerde been zetten.
zoals een psych bij mij in het dorp zei:
ik zie alleen maar gekken,
maar volgende week is de wereld weer normaal
want dan zie ik alleen columbianen (hij ging op vakantie)

wat ik maar wilde zeggen is dat je blik en je angst ook gevoed worden
door wat je elke dag om je heen ziet.

en veel zon is er op dit moment niet te zien,
daar wordt je ook niet vrolijker van
op het volgende draadje heeft twan al weer buien voorspeld.

maar wij van het forum willen graag een zonnestraaltje voor je zoeken hoor.

hou vol, lieve meid, bibelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...