knuffie Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Alles ok, water? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 alles OK knuffie, leuke naam trouwensHeb je de discussie een beetje gevolgd vanavond of beginnen we een nieuwe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Ik wil gewoon even praten , ik heb het een beetje moeilijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Hoi marieke,blij je te horen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 ik ben er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 en ik ben er ook nog Knuffie.Wat goed dat je moter zo snel verkocht is Water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Kun je niet slapen Knuffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Ja die zijn mooi Marieke, die had ik in mijn vorige huis ook in de tuin, maar we hebben nu een dakterras. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Ja snowwhite cool he, opruimen, dat bedoel iken het leuke is, het is een oude motor, een klassieker, en ik heb m verkocht aan een liefhebberdus ze komt nog in een goed nest ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 28 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 dag nachtuilen, ik ben eindelijk thuis, goede, leuke, en gezonde dag gehad.gewerkt tot 19.00 uur,toen met vrienden uit geweest, droog gehoudenthuis brandde er nog licht bij de buurmanlang gebleven, mannen huilen ook hoor! zeker als ze er zo ellendig aan toe zijn.dochter in buitenland wil niet lang opbellen, want dat is zo duur, pa.terwijl die man net gehoord heeft dat hij waarschijnlijk snel doodgaat.uit laten huilen dus.en nu nog even hier,alles even vluchtig gelezenik ben ook gek op john cleese, rowan atkinson en alles wat er bij hoort.die scene van rowan atkinson in de kerk: toen we die gezien hadden: lachen!en de week daarop toevallig in een kerk werd dat lied gezongen.in een deuk met het hele gezin.met mijn latter heb ik vorige week "mein führer" gezien, waarin hitler belachelijk wordt gemaaktook perfect, maar anders dan de engelse humor.eigenlijk ben ik wel moe,ik ga nog een potje thee zetten, en dan nog even kijken of er iemand is die antwoord geeft,anders ga ik naar bed,morgen werk ik weer de hele dag,als ik op tijd mijn bed uit kan komen piep ik nog even langs, anders zien jullie me 's avonds wel weer verschijnenmorgen wordt mijn tiende drogedag.(en van die suiker, dan heb ik ook, maar ik héb al suiker, dus het mag niet - lastig hoor)tot gauw, bibelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Marieke moet je stekjes hebben?mijn tuin staat vol met vlinderstruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Hoi marion,nee, ik kan niet slapen, alle soorten horrorscenario's flitsen door m'n hoofd!! Ik voel gewoon dat de uitslag niet goed zal zijn!! is het een voorgevoel of is het gewoon de angst, dat weet ik niet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Marieke, muziekinstrumenten?Ik handel ook veel in gitaren, ik koop braggels en knap ze op en verkoop ze weer, dat is de hobby. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Knuf, ik kan me voorstellen dat je je op het ergste voorbereidt, met een sprankje hoop dat de uitslag goed zal zijn. Van dat lange wachten word je ook niet echt vrolijk van en ga je je van alles in je hoofd halen.Het is heel normaal, iedereen zou dat hebben. En hoe dichterbij het komt, hoe angstiger, het is.Maar ik denk dat je wel veel steun hebt of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Ik steun Knuffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Knuffie, als je wilt praten , ik blijf wel even bij je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 @marieke en natuurlijk ook water, bibelle en marion!Ik heb het nu zooo heel erg moeilijk!!! Ik ben verschrikkelijk bang voor volgende week donderdag!! Ik probeer steeds heel positief te blijven, ook op het forum maar soms trek ik het niet!! ik zit hier nu alleen voor de pc en de traantjes vloeien rijkelijk!! Pas op, ik wil geen medelijden opwekken en ook niet zielig doen!! Ik wil alleen even een keer vertellen hoe ik me nu écht voel!! Ik weet dat de uitslag niet goed zal zijn , daarvoor ken ik al te veel van 'het vak', begrijpen jullie?! Ik zit met een enorme knoop in mijn binnenste en heb het gevoel dat ik op ontploffen sta!! Ik heb nu het gevoel dat het niet goed afloopt, waarom? Is het een voorgevoel, is het de angst, ik weet het niet!! Ik voel me zo beroerd en verdrietig en hoop dat ik de positieve knuffie snel terugvind!! Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 28 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 hoi knuffie,ik ben er ook weer, met een potje zoethout-thee, daar houd ik het nog wel even op vol, dus als je je hart wilt luchten, zuchten of huilen, je doet het maar hoor! ik heb alleen geen zakdoekjes meer, die heb ik bij de buurman laten liggen. morgen naar de super om nieuwe te kopen. de eerste keer trouwens na tien dagen, want de latter had een voorraadje voor me ingeslagen, maar dat is nu echt op; ik heb zin in verse broodjes, in plaats van de boterhammetjes uit mijn diepvriesvakje. morgenochtend de laatste twee.ik klets maar wat, als afleiding, maar je ziet maar wat je er mee doet, en wanneer, ik blijf nog wel even voor het geval dat je zin hebt in een kletspraatje of wat heftigers.tot dan, bibelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Heb ik ook wel eens geprobeerd, keyboard. Ik had een Fender Rhodes. Ik snapte er geen f*ck van. Wat doen die zwarte dingen daartussen? Op een gitaar ben je vrij. Ik kan geen noten lezen en ik weet niets van akkoorden maar ik speel mijn partij. Ik vind het knap hoor als je dat wel kunt maar bij mij werkt dat toch anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Knuf, je hoeft niet bang te zijn dat we dit om medelijden doen. We helpen je graag, omdat iedereen op het forum ontzettend gek is op onze Knuffie.Huil het er maar lekker even uit. Ja en jij voelt je lichaam het beste Knuf, wij kunnen ook niet zeggen dat is niet zo, want dan zouden we valse hoop geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Je moet niet bang zijn. Het leven is zoals het is.Het komt op je af. Je doet maar wat, voor je gevoel.Als het gevoel dan maar goed is... en jij weet zelf wel wat goed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Danke voor jullie lieve woorden en steun!! Ik voel me echt heel depri en vraag me af waaraan ik dit heb verdiend!!! Waarom ik?? Ik doe in alles mijn best, ben er voor mensen die het moeilijk hebben en verzorg mensen die het nog veel moeilijker hebben dan ik!! Dus waar kot die grote dip vandaag vandaan?? Als ik moest alco gedronken hebben zou ik nog denken dat het daaraan lag maar ik drink al de ganse avond dubbelfrisss!!!(hebben m'n ouders voor me meegebracht uit Sluis!!) Zoveel negatieve gevoelens nuchter ervaren is echt geen pretje, merk ik nu!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 1 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 knuffiebang zijn is normaalje weet ook veel door je werkmaar degenen bij wie het wel goed gaatdie zie je niet in een operatiebed,die lopen al weer vrolijk zingend buiten.je kennis kan een voordeel zijn,maar je ook op het verkeerde been zetten.zoals een psych bij mij in het dorp zei:ik zie alleen maar gekken,maar volgende week is de wereld weer normaalwant dan zie ik alleen columbianen (hij ging op vakantie)wat ik maar wilde zeggen is dat je blik en je angst ook gevoed wordendoor wat je elke dag om je heen ziet.en veel zon is er op dit moment niet te zien,daar wordt je ook niet vrolijker vanop het volgende draadje heeft twan al weer buien voorspeld.maar wij van het forum willen graag een zonnestraaltje voor je zoeken hoor.hou vol, lieve meid, bibelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Danke marieke en marion, Ik hou heel erg van het lieve leuke knuffie dat jullie kennen maar ben ze efkes kwijtgeraakt!! Morgen is ze hier weer terug,hoor!!(hoop ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Knuf, toch goed van je dat je de alcohol niet hebt gepakt om je gevoel te doven. Het is maar tijdelijk en het komt dubbel trug als je een kater hebt.De vraag waar heb ik dat aan verdiend kan ik goed begrijpen. Oh Knuffie het is echt moeilijk meisje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden