bibelle Geplaatst 1 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 ik heb ne vergist, het waren brazilianen, zie ik nu op de ansichtkaart die ik van hem en zijn vrouw kreeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 ik sluit mij aan bij Bibellemaar ik ben beperktik zal nooit zwarte toetsen herkennendaar zit een les in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Danke, bibelleAls je dat zonnestraaltje even voor me kunt vasthouden als je het vind dan ben ik al heel blij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 1 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 welterusten marieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 1 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 alleen voor jou, je hoeft hem met niemand te delen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Knuf, waarschijnlijk heb je alle energie die je nog had in je nachtdiensten gegeven,die zijn normaal al zwaar, maar nu helemaal voor jou.Waarschijnlijk heb je je kracht daar laten liggenen teveel van jezelf gevergd,zodat je het nu even te veel wordt/En dat is heel begrijpelijk.Je bent te lief voor anderen,zodat je je zelf wegcijferten daardoor toch ging werkenen nu Knuf is het gedaan met je energie en val je terug.Het duurt ook nog zolang tot volgende week donderdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Ja, marieke,Ze moesten, hihi, dubbelfris voor me meebrengen in alle soorten die er waren!! Kan ik nu wel een tijdje mee weg!! Mijn favorietje is en blijft cool citrus of zoiets! Rivella ken ik nog niet, misschien een ideetje voor het volgend bezoek aan Sluis!!@marionIk heb wel 2 glaasjes witte wijn gedronken maar dan gestopt!! Dat was al heel wat vroeger op de avond!! Ik besefte dan ook dat het niet echt een oplossing was maar als ik me zo slecht voel en denk dat de kanker terug is dan zal ik al sneller eens denken van: allé, waarom niet!!Begrijp je?!Knuffelke voor allebei!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Knufffie, ja dat begrijp ik en ik vind het knap dat je er maar 2 hebt genomen, menigeen had de hele fles opgedronken in jouw situatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 1 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 hé knuffie, dat is helemaal knap! stoppen als je er al twee op hebt, en je zó rot voelt, dat is klasse; zo'n mooi mens mag niet verloren gaan, die dokters daar bij jou moeten maar eens extra hun best doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 @marieke, ik ben blij dat je zo goed voor mijn knuffelbeertje zorgt!! Ik heb dat aan iedereen die op de bijeenkomst was gegeven omdat ik een stukje van mij wou nalaten! En stel dat alles toch slecht verloopt da hebben jullie toch allen nog een aandenkentje aan mij, hé!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Danke marion en bibelle, ik voelde me ook al wat schuldig door die 2 glaasjes maar jullie geven me weer moed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Ja, ik vind het jammer dat ik er niet was, dan had ik nu ook zo'n leuke knuffel gehad:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Je hoeft je niet schuldig te voelen, nergens voor nodig.Ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Knuffie is lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Ik heb er nog een paar over want ik dacht dat er meer mensen zouden zijn ! Als je wilt stuur ik je er eentje op!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Ja, dat zou ik leuk vinden Knuffie, echt leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 @water, danke!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Als je me jou adres laat weten via pb dan stuur ik er eentje op!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 OK doe ik Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 1 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 hé knuffie, ik kwam er nog ééntje tegen: maar volgens mij kwam die bij jouzelf vandaanwie goed doet (zoals knuffelbeertjes uitdelen), die laat een spoor na.jij hebt een heleboel mensen al blij gemaakt, en met zonnestraaltjes verwarmd,hier op het forum en in je werk, en vast ook in je familie;al die zonnestraaltjes worden nu gereflecteerd in een grote spiegelen komen naar jou terug. ik zie ze al :rose:let op, als je morgen wakker wordt zul je ze zelf ook zien!ik ga langzamerhand afsluiten, maar mijn laatste zonnestraaltje denkt aan jou, voor ik in slaap val. tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Welterusten Bibelle, ook jij een zonnestraaltje toegewenst:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 ik weet niet hoe dat moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 1 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 dank je wel, marion, en nu allemaal lekker slapen...............? tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 WAT weet je niet Water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Heel hartelijk bedankt bibelle!!!! Ik heb al 1 zonnestraaltje in mijn leven dus jij wordt m'n nr.ke twee!!!Dikke zoen en slaapwel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden