Spring naar bijdragen

goedemorgen allemaal

ster

Aanbevolen berichten

Twan bedankt voor het weerbericht.
Femke wat goed dat je wel op het forum komt en waarom zou je het laten? Omdat je een leuke zondag hebt gehad en hebt gedronken? Het was gezellig schrijf je en je hebt toch weer een nieuwe start gemaakt zonder bij de pakken neer te gaan zitten? Daar is moed voor nodig. Het leven is gewoon vallen en opstaan. Blijf jezelf niet kwellen omdat je gedronken hebt. Gewoon er weer tegen aan gaan. Succes Femke.
Water voor jou hetzelfde. Blijf niet in dat kringetje ronddraaien. Pak de draad weer op. Succes

Wat mezelf betreft: heb de boel besodemietert. Ik heb niet gedronken, maar ik heb mijn refusal niet ingenomen. Het zit n.l. zo: twee keer in de week ga ik naar de huisarts alwaar ik m'n tabletten in moet nemen. Toen de assistente even niet keek liet ik ze in mijn jaszak glijden. Daar zitten ze nog. Wilde gewoon weten of ik het zonder die dingen ook red. Eerlijk gezegd werkt het me op mijn lachspieren als ik eraan denk. Anderzijds is het toch kinderachtig. Wie houd ik nu voor de gek. 'tIs toch typisch verslavings gedrag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...