Spring naar bijdragen

woensdag 14 maart


Mick

Aanbevolen berichten

Ik heb een onderkaak-implantaat, maar dat moest ook via de chirurg omdat het bot te dun was. Ik heb kennissen bij wie dit nu ook speelt en het is geen lolletje. Het duurt wekenlang.
Bij mij zit het nu eindelijk allemaal goed en ik bijt appels en ik wil nooit meer anders :o:):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ben net terug van een ouderavond...toch wel grappig om daar te zitten en te luisteren...het onderwerp was het invoeren van combinatieklassen....voordelen en nadelen..etcetc....maar ze moeten wel uit financieel oogpunt...weer wat geleerd...

Ik heb het aardig druk de laatste tijd... ook met sponsees met wie ik door het Big Book ga om zo door de stappen te gaan...het grote voordeel is dat ik zelf ook weer door de stappen ga...en iedere keer bemerk ik weer dingen die ik een bijvoorbeeld een jaar geleden niet zag...een mooi voorbeeld is mijn slordigheid en vooruit schuiven van zaken die ik minder prettig vind...en dat geeft aan dat het tijd is voor aktie..

Morgen weer papa-dag en het belooft mooi weer te worden dus dat wordt weer brood naar de kinderboederij brengen hahahaha.....

Iedereen nog bedankt voor de berichtjes en felicitaties naar aanleiding van mijn 18 maanden mijlpaal...
Harstikke gaaf !!

Ik heb zelf de beslissing genomen om te stoppen...maar om gestopt te blijven had ik zelf geen antwoord of oplossing....en er is een oplossing in de vorm van de 12 stappen... a few simple rules....
Het geschenk in de vorm van gestopt blijven met drinken en gebruiken komt van mijn Hogere macht...

------

If you wanted to raise a garden of roses, you would not go into the arctic
regions to do it, but to a temperate climate, where roses flourish. If you
want an education, you can stay at home and get it by correspondence,
but the normal thing is to go to school or to college. You can, and some do, find faith in a vacuum, by yourself, by thought, and suffering, and observation.
But a much more natural process is to go where people have faith and consort with them and see how they got it.

-- Dr. Sam Shoemaker

-----

groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
water

First you have to find those people Ziza


but you are right



Deze mensen zijn vaak dichterbij dan je denkt. Open je hart zou ik zeggen.

Goeiemiddag. Daar ben ik weer even. Ik heb wel alles gelezen maar niet geschreven. Het is zo eentonig wat ik te melden heb. Ik ben gisteren aan mijn 12 week zonder alcohol begonnen en het kost mij eigenlijk helemaal geen moeite.

Ik ga vol goede moed verder. Iedereen veel sterkte.

Ariel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja..dat kan lastig zijn... ik was ook geen groepsmens...voortdurend bezig met wat anderen van me zouden denken etcetc... angst is een killer... en alcohol ook.... ik ben gewoon gegaan en weet je Water het viel allemaal reuze mee... vraag bijvoorbeeld ook maar aan Ferry en Bambam...

wat ook kan helpen is dat je eerst telefonisch contact maakt en dan samen met die persoon naar een meeting gaat... dan ben je niet alleen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal,

ik ben net thuis gekomen en heb een enorme zin in....... slapen. :lips:

ik ben even over de dagdraad gefietst, maar als ik ga antwoorden dan wordt die draad vast een soort koorddansen, dus daar begin ik niet meer aan, jullie hebben recht op zinnige reacties.
dus willen jullie even wachten tot morgen? :rose:

het was mooi weer, ik heb een paar prachtige foto's gemaakt: :camera::camera::camera:

allemaal welterusten en tot morgen! bibelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...