moesje Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Jahoooeee,Vanavond zonder kleerscheuren het personeelsfeestje overleefd!En raad eens wat?..........Ik ben trots op mezelf!Liefs MoesjeFijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Hai Moesje, ja ik ben nog wakker.Goed van je dat je het feestje droog overleefd hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Moesje volgens mij is het zaterdag 24 en geen 25 maart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 24 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Dank je Marion, ik kon het niet laten om even te wachten,had het wel even moeilijk vanavond, maar later zwakte dat welaf, vooral toen ik enkelen al zag veranderen om me heen!Ik heb verder een gezellige avond gehad.Een soort travestietenshow tijdens een etentje, errug leuken helemaal niet genant ofzo.Echt leuk!Ben blij met je reactie, want ik kwam alleen thuis, kindjes hebbenpapa-weekend...dus kon wel even een opstekertje gebruiken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Of verlang je zo erg naar de zomertijd:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 24 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 oeps je hebt gelijk, kan ik dat nog veranderen? hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Ja, je bent een kanjer, ondanks alle ellende zo goed gaan zonder de alcohol.Ik kan niet slapen, mijn man is niet thuis vannacht.dat ben ik niet gewend,Maar ik heb gelukkig de honden nog, want ik ben wel een beetje een schijterd,Ik ben mijn hele leven nog nooit een nacht alleen geweest, want na de scheiding waren mijn kinderen altijd thuis.Maar ik drink niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 24 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 JAAAAA zomertijd heerlijk, zie ik echt naar uit!Maar morgen eerst nog werken, moet er om 8 uur uit......brrrrMet jou ook alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Ik heb even gekeken, maar ik zou niet weten hoe je dat moet veranderen.Nou ja hebben we twee keer 25 maart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 24 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Ja daar moet ik ook wel aan wennen, de hond is ook mee.Meestal voel ik me wel veiliger als ze thuis is, ze slaat altijdmeteen aan als ze iets hoort.Nou ja, moet me nu maar tevreden stellen met 2 spinnende poezen, ook heel gezellig hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 24 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Ach ja, idd maar 2x 25 maart, komt ook niet vaak voor, niet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Ja redelijk.In ieder geval beter dan gisteren, toen hoorden we dat ze 5 april beslag komen leggen.Toen heb ik 3 halve liters bier gedronken,Maar ik heb bezwaar gemaakt tegen de beslaglegging, want er is ook nog een andere vennoot en die heeft wel geld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Tenzij je jarig bent op 25 maart, dan wordt je wel snel oud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 24 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Balen voor je! Lijkt me ook niet leuk om in zo'n situatie te zitten.Zijn toch altijd weer van die stress momenten, waardoor jeweer even door de mand valt he?Maar houdt je poot stijf he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 JIj hebt ook een kruising labrador/appenzeller hé?Die van mij is nu bijna 9 maanden, maar hij is zo onstuimig tegen andere honden, dan kan ik hem haast niet houden. Zal de puberteit wel zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 24 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 haha nee, ben op 27 juli jarig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Ik had hem nu graag mee naar boven genomen, nu ik alleen ben, maar hij durft niet trap te lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 24 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 klopt, zelfde kruising! De mijne is 3 februari een jaar geworden en ook zo'nonstuimige dame! Dus of het alleen puberteit is.......? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Oh, dan kun je op je verjaardag ook een half jaar droog staan:wine: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Sorry, verkeerde icoontje, zal het even veranderen, moest dit zijn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 24 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Ik laat ook meestal een lampje aan......tis toch ook wat he....maar goed ik ga denk ik nog een klein stukje lezen en meestal vallen mn ogen dan ook wel snel dicht....Ach meid, het zal wel toevallig zijn als er nu bij jou en mijboeven zouden komen, denk ik dan maar....maar prettig is anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Buiten luistert hij niet als hij een andere hond ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 24 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Ja dat heb je goed gezien, kan ik idd een half jaar droog vieren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Ik ga ook slapen, welterusten en werk ze morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 24 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Dank je lieve Marion!Probeer jij ook maar te slapen....veel liefs en een goede nachtrust!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden